Als ze zijn aangemeld, maar niet ontvangen heeft de webshop wel al een verzendlabel aangemaakt, maar zijn ze nog niet gescand op een postnl locatie. Dus ze kunnen nog bij de webshop liggen, maar misschien inmiddels ook al bij een locatie en zijn ze daar nog niet aan scannen toegekomen.
Ik zou het na anderhalve week niet gek vinden als je een mailtje stuurt naar de webshop, dan weet je ook of die track & trace status wel klopt.
Maar die nieuwste lp van Taylor Swift (Evermore) komt pas volgend jaar in mei uit toch. Die andere is wel al uit maar misschien wordt die tegelijk verstuurd met de nieuwste
Klinkt als tenenkaas, no thank you
Nou uiteindelijk tot 3 uur wakker gebleven want m’n boek moest ook nog uit en ik werd nog geen half uur later dan als ik normaal slaap. Nu de dag maar starten op 6 uurtjes slaap. Hopelijk ben ik dan vanavond iig op tijd moe.
Ik vind ‘alarm’ ipv ‘wekker’ het lelijkste anglicisme dat er bestaat.
Overleg om 10:00, je moet melden dag je mee doet. Lijkt me logisch want is werk.
En dan nu start nog niemand iets op.
Onze bezorger ook, echt irritant. Zegt ie dat ie in de auto wacht en als ik er niet ben bij de buren belt en weer in de auto wacht, nogal omslachtig . En meer gekke dingen. Had een klacht ingediend, maar blijkbaar horen ze precies wie klaagt want hij kwam verhaal halen
Enige goede thor film (en marvel film in general, come at me) is thor ragnarok. Een cinematic masterpiece
Hahaha ik vind deze rant echt geweldig! Al is Thor 1 echt wel een van m’n favorieten. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn die gebleekte wenkbrauwen
Dat doet mijn dhl bezorger ook, gooit het pakket op de deurmat, belt aan en klopt kei hard op de deur (en mijn deurbel is ook hard dus die hoort hij zelfs met aanbellen) en rent dan meteen terug naar z’n auto. Kan verder ook geen hallo of alsjeblieft vanaf, maar dat was voor Corona en deze drukte ook al.
Mijne heeft nog een extra stap toegevoegd: door de ramen spieken.
Uitkijken met masturberen dus.
Ah dat is dus een dhl ding, want de bezorger van dhl doet dat hier ook. Like sorry dat ik niet in 1 seconde teleporteer naar de voordeur
Dat mijn moeder alwéér een diamond painting via een Ali express dropshipper heeft gekocht. Kreng kostte daar €35 euro en ik had hem binnen 1 minuut op Ali dus gevonden voor facking €12!!! Ik heb haar dit al zo vaak gezegd maar ze blijft er in trappen
Had het hier gister over en denk dat heeel veel vijftigplussers hierin trappen. Je moet je ouders al echt hierover inlichten voordat ze het herkennen. Ook gemeen dat dit zoveel gebeurt op betrouwbare sites zoals Bol en Amazon.
@AshKetchum ja ik heb haar hier echt al duizend keer op gewezen en ook dat ze eerst moet kijken naar de levertijd voor ze besteld. Ze heeft het zelf al niet breed dus die €23 extra die ze nu aan een lamlul betaald vind ik echt zonde van het geld.
Kan ze het niet meer annuleren?
Ik heb er naar gezocht maar staat nergens. Heb haar nu in elk geval duidelijk gemaakt dat ze alleen nog via Ali mag bestellen of anders eerst door mij of mijn broer moet laten nakijken.
Aan de saaaaaie gesprekken in de pauze. Het aantal collega’s in de kantine is natuurlijk al 3/4 jaar uitgedund en daarmee al een uitdaging. Maar nu zijn toch de saaiste collega’s overgebleven dus moet ik veel te hard mijn best doen om het gesprek op gang te houden. Ik heb ook geen zin om 30min naar mijn telefoon te kijken.
Daarnaast maakt niemand ook iets mee nu natuurlijk, dus dat helpt ook niet helaas.
wat is dit? ik ken het niet
Same