Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik moest ergens zijn waar er een grote supermarkt met daarin een traiteur is die alles vers maakt. Ik had me dus al verheugd op een heerlijke lunch van die traiteur. Aan de bestelrij hangt er een gigantisch bord met daarop “Bestel hier uw pizza per slice” en dan 7 verschillende soorten pizza. Dus ik bestel een slice, en die jongen kijkt me aan alsof hij net een spook gezien heeft. Hij had er nog nooit van gehoord dat ze daar ook pizza zouden hebben, dus hij moest het even checken bij zijn collega. Zij bevestigde: in de winter verkopen ze daar geen pizza. Hier werd ik al licht geïrriteerd. Dus ik dacht: dan maar een broodje bestellen, maar dan zag ik dat die jongen zijn mondmasker ONDER zijn neus droeg en ik dacht: no way dat jij gaat ademen en speken op mijn broodje in deze barre coronatijden omdat je te lui bent om dat mondmasker correct te dragen. Dus dan heb ik maar in de supermarkt ingrediënten gekocht om zelf mijn broodje te maken…

(en ja, ik weet wat het is om een hele dag te moeten werken met mondmasker en ik weet dat het kut is, maar je moet hem wel gewoon correct dragen punt)

19 likes

Diamond painting of Ali dropshippers?

Dat eerste, als ik google zie ik veel kleurrijks

ik heb sinds een tijdje een soort eczeem op mn vingers en daar moet je dan een crème op smeren die heel vettig is. Maar dat geeft dan af op alles wat ik aanraak, en ik probeer veel water te drinken dus ga 100x naar de plee, en dan was ik het er weer af.
Dat zo iets simpels toch zo lastig kan zijn :unamused:

Haha ja het is een soort schilderen op nummer alleen dan met hele kleine steentjes die je op een plakvel moet plakken. Mijn moeder is daar nogal aan verslaafd :sweat_smile:

Er moet een monteur langskomen voor onderhoud aan de CV ketel. Vorige week die lui gebeld, na kwartier in de wacht iemand gesproken ‘oh nee dat kan ik niet plannen we bellen je terug’. Bellen ze afgelopen vrijdag terug laten 1x mn telefoon overgaan en daarna niets meer. Toen ik terug belde(want ook aan het werk enzo) kreeg ik een gesloten bandje. Direct een mail gestuurd. Geen reactie net weer zelf gebeld. Kwartier in de wacht, 2x doorverbonden ‘je staat niet in het systeem/we gaan je terugbellen’…Ik trek dit soort ongein echt niet.

Ik ging na een afschuwelijke werkdag nog extra naar de ah voor de gevulde portobello’s. Ik heb ze gescand en betaald maar niet mee genomen uit mijn mandje. Echt wat HAAAAAAT ik dat. Vreselijk. En nu moet ik morgen weer terug

15 likes

Ik heb een megaleuk kerstjurkje besteld, maar het knoopje bij m’n borsten blijft maar openspringen als ik beweeg. In zowel de kleinste als de grotere maat. Echt mega irritant.

Zo irritant is dat. Helpt het nog om een steekje te zetten of is hij echt te klein?

1 like

Ohja dat ga ik even proberen straks! Het stomme is dat die kleinste maat eigenlijk prima is, maar dat knoopje is gewoon echt niet stevig.

1 like

Rondje wandelen in de pauze :wave:

2 likes

Haha, doet de bezorger bij ons ook. Ik schrik me altijd helemaal wild. Maar nu mijn bel kapot is, vind ik het wel handig🙃

Ik ben zo klaar met karretjes en mandjes enzo in winkels.
Die karretjes zijn te groot en te lomp en Hans en Grietje gaan naast elkaar door het gang pad met die kar. En mandjes in sommige winkels zijn zo irri want je hebt dan 100 dingen die je wilt bekijken maar dat ding om je arm zit in de weg. Of je vergeet dat dat mandje om je arm hangt en je loopt zo die winkel uit met dat ding.Moet je weer helemaal walk of shame terug.

Ohja en elke week is het weer een verassing of je nou wel of niet een muntje nodig hebt.

12 likes

Erger me aan mezelf. Ik heb zo lang alleen gewoond (vind/vond het heerlijk). Mijn vriend is het liefst iedere dag bij mij maar ik heb daar echt geen zin in. Ik heb echt mijn eigen tijd en rust nodig. Ik vind hem daardoor niet minder leuk of gezellig, ik hoef gewoon niet iedere dag iemand in mijn huis. Hij voelt zich nu een beetje afgewezen. Ik vind het dan weer jammer dat hij niet begrijpt dat ik soms alleen wil zijn. Echt ingewikkeld dit.

2 likes

Ja of mensen die hun mandje SCHUIN erin zetten. hoeZO OOK??

24 likes

Ik krijg hier moordneigingen van.

70 likes

Geen tomaten recht in iemands gezicht? Gemiste kans. Hoorde dat je daar applaus voor krijgt.

25 likes

Ja buitenproportioneel woest is echt de perfecte beschrijving van wat ik voor deze mandjessituaties voel.

3 likes

Hier ben ik onlangs ook in getrapt. Er stond vandaag besteld = vandaag verzonden. Vanuit China ja :+1:t3:

Over winkelwagentjes gesproken… moet nu denken aan een vriendin die een tijd terug dit ongeluk had:

image

Doet al pijn als ik er naar kijk :sob:

23 likes