Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Onze albert heijn heeft deze :heart_eyes:
Het beste van twee werelden

30 likes

Die dingen zijn geweldig. Of van die mini karretjes. Of mandjes die je achter je aan moet slepen zijn ook nog wel oke.

Nee want er is altijd wel 1 wieltje kut waardoor je dat ding niet normaal achter je aan kan rollen of er loopt iemand anders met zo’n trekmandje en die heeft niet in de gaten dat jij gewoon enkels hebt

26 likes

image

81 likes

Even aanhakend op de mandjesdiscussie. Gisteren moest ik weer naar de supermarkt maar de meneer voor mij nam na het afrekenen zijn kar niet mee?:face_with_monocle:wat voor aso ben je dan echt? Dus dat ding stond heel erg in de weg en die man liep snel weg dus toen heb ik met mijn kar die andere kar een rotduw gegeven en toen knalde ie tegen een vrouw aan. En toen was ik de aso…

Ik ga echt stuk hierom :joy:

Je merkt ook aan alles dat ze die rol in deel twee geen reet aan vond. Zo stom want ik vond die Erik en Darcy zoveel leuker. Geef hun dan meer te doen!

Edit:
En ik vind het ook eigenlijk hilarisch dat ze niet aan Thor 3 mee wilde doen, maar nu dat een succes was komt ze er weer bij. Zo van: “Heeej fans! Did u miss me?”

1 like

Een chick in de buurt heeft een vriendje die het leuk vind om knetter hard vreselijke muziek te draaien in zn auto…
Ik heb zin om te stoken in die relatie zodat hij optieft.

1 like

Wat houdt je tegen?

Nou hij draagt bodywarmers en zn bilspleet is zichtbaar. Anders had ik hem wel ff voor haar neus getongt.

9 likes

@jeg @westwood @kali @Lula Ik heb dit laatst dus expres gedaan bij een man die de hele tijd in mijn 1,5 meter kwam staan. Zal hem leren. :angry:

11 likes

Dit is inderdaad wel de perfecte straf

2 likes

Naast dat het zeker aso is had je die kar toch gewoon ‘op’ die van jou kunnen doen? Snap niet hoe het geven van een zet aan zo’n kar wel een oplossing lijkt?

4 likes

Nee dat werkt toch niet? Als die kar geen weerstand heeft van een muur ofzo kun je je kar er tegenaan duwen wat je wilt maar die schuiven dan niet in elkaar. Je duwt dan dus alleen die voorste weg. Of snap ik je niet?

2 likes

Ik zat rustig een beetje te lezen totdat ik opeens muziek en hard praten hoorde dus ik dacht dat de bovenburen weer eens aan het singstarren waren. Maar toen ik als een ware luistervink met een glas tegen de muur ging staan (omg op mezelf :joy:) bleken het de buren zijn. Opeens hoorde ik een soort opera en was toch wel verbaasd over het zangtalent van de buren. Ik dacht dan ga ik maar wat tv kijken en kwam terecht op NPO1 en verrek, het geluid liep synchroon. Toen eenmaal het grote orkest werd ingezet kwam het geluid opeens van alle kanten binnen en toen bleek dat allebei mijn buren het Knoopgala aan het volgen zijn op standje ‘voor slechthorende’ :thumbsup:. Heb het laatste kwartier maar meegekeken zodat ik niet stapelgek van dat geluid werd dat steeds door mijn serie tetterde.

19 likes

Denk dat sommige het wel hebben meegekregen onlangs maar ja mijn ex heeft een relatie gekregen met mijn beste vriendin (nu niet meer) had het nog best een plekje gegeven dacht ik maar ik loop nu alweer keihard te huilen dat ze met kerst mijn kinderen te logeren hebben. Dat ze op zulke dagen wat over het algemeen in het teken staat van met dierbaren, ze mijn kinderen heeft. Ik vind het nogal pijnlijk

40 likes

Wat een nare situatie zeg. Lijkt me echt super moeilijk :confounded:

1 like

Ja je kan ze als nog gewoon in elkaar klappen als je dat stuk een beetje mee duwt aan de achterkant of je houdt de ene kar beet bij de handgreep en de andere duw je er vanaf de zijkant in. Ik neem op die manier vaak ‘dwalende’ karren mee.

Jeetje wat heftig, heb je zelf afleiding deze dagen? Lijkt me moeilijk dit een plekje te geven, zeker met kinderen. Anders zou je ze gewoon uit je leven bannen.

1 like

Dat er van je 13e maand en vakantiegeld zo veel belasting afgaat :weary:

8 likes

en wanneer je lang bent want daar houdt geen winkel rekening mee.