Ik ben aan het werk met de kerst dus heb op zich ook wel leuke afleiding maar het voelt zo confronterend allemaal.
Wat naar voor je! Ik vind het ergens ook wel een beetje sadistisch van hen om het dan zo aan te pakken met kerst (ipv nog even wachten met samen vieren). Al weet ik natuurlijk niet hoe lang ze nu samen zijn.
Ja ze zijn nu 3 maanden samen maar ze wonen al 3 maanden samen. Hij is direct bij haar ingetrokken en mijn kinderen van 6 en bijna 5 slapen daar continu. Ze zijn gelukkig wel gestopt met selfies met de kinderen want daar ging ik beetje slecht op. Ik heb ook gevraagd of hij er voor kan zorgen als de kinderen 2 dagen in de week daar zijn, ze wel in hun eigen bed en eigen huis slapen maar daar wil hij geen rekening mee houden.
Wat puberaal allemaal van hun en vervelend voor jou dat je hier mee moet dealen. Zijn je kinderen dan tweede kerstdag wel bij jou?
Ik probeer een online escape room te regelen voor de familie maar mensen reageren zo tering langzaam of gewoon niet dat ik al geen zin meer heb. Doe ff een beetje enthousiast, ik ga tijdens mân vakantie niet als een juf iedereens aandacht erbij houden. Graag of niet.
En mensen die domme vragen stellen hierover. Dingen die allang bekend zijn en die ik al drie X gezegd hebt. Echt waarom organiseer ik nog dingen, het is een grote ergernis.
Ja ze zijn 1 dag gelukkig bij mij. Ja het is allemaal behoorlijk kinderachtig en ik denk dat ik het straks na de feestdagen wel iets los kan laten. Vind het gewoon lastig dat als ik ook naar de verjaardagen van de kinderen kijk, ze net in de regeling vallen dat ze bij hem zijn en ik mijn kinderen niet op hun verjaardag zie en zij wel. Ik ben gewoon soms wat jaloers op de rol die ze toch ergens heel erg heeft opgedrongen
Ja love minikarretjes. Sowieso zijn normale winkelwagens veel te groot. Denk dat maar 1 op de 50 of misschien zelfs 100 de hele kar vol heeft.
Jij blijft altijd hun moeder. Die rol kan ze nooit overnemen.
Ik ben ook kind van gescheiden ouders en die band met partners van je ouders is niet te vergelijken.
Kan je verjaardagen niet verdelen? Elk jaar iig 1 en dan om het jaar wisselen?
Neemt niet weg dat het zuur is als zij gezinnetje spelen op zulke dagen
Jaa die grote karren kun je alleen echt vullen als je een groot feest viert of grote weekboodschappen doet ofzo.
Ik lijk wel geobsedeerd. Ik lees altijd de TLC sistewives subreddit maar de laatste weken opent die subreddit niet goed in mijn app (Apollo). Terwijl ik gewoon juice wil lezen
Is ze 14?
Na al die jaren weet je je nog steeds te omringen met hele leuke mensen zo te lezen, haha jeetje, waar haal je ze toch vandaan, groeien ze in jouw omgeving aan bomen ofzo?
Zeker! Maar het valt me wel op dat jij vaak zoooo negatief bent over de mensen waar je zelf mee om gaat. En dat mag hoor, zeker in dit topic, maar het lijkt me zo teeeering vermoeiend vooral.
Had je al eerder over deze vriendin gepost? Echt het gevoel dat ik dat eerder gelezen heb. En wat jammer, die focus op uiterlijk de hele tijd. Is ze er zelf onzeker over?
Volgens mij is 99/100 van jouw posts negatief/klagend. Ik ben heel benieuwd wel of je dat in het echt ook doet!
Ik had zoân âliefde isâ scheurkalender gekregen en elke dag opnieuw staat er een jongen en een meisje op de tekening. Geen 1 dag 2 jongens of 2 meiden
Oh wat raar? Want die tekeningen bestaan toch wel?
Ik hoop het wel ja dat die bestaan, op de scheurkalender wat ik heb niet.
Oh ja komend jaar zijn ze bij mijn ex en daarna weer bij mij. Ik heb ook een ontzettend sterke band met ze gelukkig maar toch voelt het soms zo gek dat iemand zo in je leven kan zitten. Ik had dit nooit verwacht dit jaar
Ah joh dit is toch helemaal niet leuk om te zeggen?