Nee bedacht ik me later ook maar vind weghalen zo suf.
En ik weet niet, ik hoorde eens dat ik veel klaagde en vond dat wel een eye-opener. Als je dat niet van jezelf vindt dan is dat ook prima toch en hoef je er niks van aan te trekken?
Nee vind ik niet opgaan. Dat als je dat niet van jezelf vindt het naast je neer kunt leggen. Er zijn tegen mij en vast velen met mij dingen gezegd waar ik het niet mee eens was maar me wel raakten en me bij bleef.
Nou ik ken ook wel mensen zo klagen⦠twee vriendinnen van vroeger ook en die vriendschappen heb ik gewoon beĆ«indigd omdat ze altijd zo zeikten over anderen⦠of ze knap waren of rijk of raar of wat iemand ook maar kan zijnā¦
En nu heb ik een collega die altijd bij voorbaat roept dat ze iets walgelijk vind of juist bizar HEERLIJK
En daar kan ik ook niet mee omgaan⦠mensen die de hele tijd zoān sterke mening over ALLES en ALLE ANDEREN hebben.
Iedereen gebruikt dit forum toch ergens anders voor? De 1 om lekker te lezen, de andere om over seksavonturen te vertellen en weer een ander als dagboek.
En het is toch ook gewoon waar dat ze veel klaag post heeft? Daar worden soms zelfs grapjes over gemaakt.
@baron zeg je zelf wel eens dat je dat niet wil horen? Ik deed vroeger ook veel roddelen over iemand uiterlijk, maar nu ben ik daar helemaal op terug gekomen en als vriendinnen beginnen zeg ik ook gewoon dat ik dat niet ok vindt, ik kan me niet voorstellen dat daar niet op reageert.
Heb je ook wel gelijk in. Dat het dan je bij blijft als iemand iets stoms zegt. Maar een opmerking over dat je veel klaagt? Zo kwetsend is dat toch niet. Nouja misschien kan ze er over nadenken :ā) Het is nu al gezegd.
Dat ik een heel klein foutje gemaakt heb in mijn Lego-bouwwerk. Helemaal in het begin dus ben al de halve dag dat ding uit elkaar aan het halen om het te herstellen
(voor kenners: Hogwarts. Foutje zit thv de geheime kamer en was bezig met de bouw van de grote toren )
Jammer van het foutje maar klinkt verder wel echt suuuuuper gaaf! Veel plezierš
Het is ook echt wel heel erg leuk! De ergernis is gemixt met liefde en blijheid dat ik nu nog langer eraan kan bouwen haha
Shit ik zat al zo achter mijn laptop, maar dan stop ik wel
Grapjeeeeeeeeee
Verdomme ik probeer een gifje erbij te doen van die typende kat maar t lukt niet
ah ik heb zoveel plezier beleefd aan dit bouwwerk! heeft me echt door de eerste lockdown-weken heen gesleept.
Doe niet!
Ja dat snap ik! Ik mag van mezelf alleen een zakje bouwen als ik heb gesport of een uitermate rottige huishoudtaak heb uitgevoerd. Beste motivatie
Ik vind hem echt super grappig en sowieso Gertjeeeeeee
Hij is zoooooooo saai echt jammer
Ik heb echt een paar helse dagen/nachten achter de rug waar ik het liefst hier mn gal over zou spuien maar omdat het werkgerelateerd is en ik best wat klanten van het forum heb kan dat niet echt
Ugh hij is zoān omhooggevallen paard.
Doet hij nog steeds alsof hij alleen op vrouwen valt?
Ik zag je story met al die pakketjes!! Echt hard gewerkt!!
ach ja zolang je maar niet over klanten klaagt toch snap wel dat je het deze dagen extreem druk hebt!
Zolang haar klanten haar maar niks geven om over te klagen klanten zijn de duivel