Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ja ik kom er net pas achter dus dacht ik bel wel gelijk morgenochtend de tandarts en kijken of ze op enige termijn plek hebben. Lekker handig ook zo voor de feestdagen.

Twijfelde ook of ie nou wel écht los zit, maar kon er met mn nagel achter toch een beetje beweging in krijgen…en durf niet te hard te duwen haha. Gedoe ook die dingen

1 like

Dat ik ondanks deze cijfers alsnog deze film op Netflix ben gaan kijken en hem nu uit principe af wil zien ook.

Spoiler: het is geen goede film

6 likes

Heb een puzzel van 1000 stukjes gemaakt maar er missen 3 stukjes :weary: heb de stofzuigerzak geleegd (wat echt mega goor was) en er zat er geeneen in

1 like

Dit cijfer is echt veel te hoog, slechtste film ooit. Ik houd van cheesy kerstfilms, maar vind dit geeneens een kerstfilm.

1 like

“Maar hoe is het echt met je?”

:sleeping:

21 likes

Deze film is echt pijnlijk om te kijken omdat het zo niet grappig is

2 likes

“hoe gaat het met jou als persoon.”

:roll_eyes:

2 likes

Met mij als plant gaat het redelijk, maar met mij als persoon even niet zo lekker.

32 likes

Dit soort opmerkingen maak ik dan ook, maar dan ben ik weer bijdehand :joy:

1 like

Ik heb de hele week lopen slacken waardoor ik vandaag reteveel moet doen. Inclusief boodschappen. :sob:

Jaa dan heb je wat te verbergen en sta je niet in contact met je GeVoEL

1 like

Dat vragen ook alleen maar mensen waar je dat precies niet tegen wil vertellen hahaha

6 likes

Ah hij doet het niet geloof ik. Ok goed verhaal.

Edit: zo wel.

6 likes

Aan mensen die zeggen dat ik voor mn chronische aandoening naar de dokter moet. Nee ik ga die mensen met niks lastig vallen in deze tijd. Laat me gewoon even miepen en zeg dan gewoon ja kut zeg en klaar.

Mensen die niet lopen maar ‘hobbelen’ :roll_eyes:

5 likes

Wat is hobbelen?

1 like

Dat mn kat altijd gaat schijten als ik NET de kattenbak heb verschoond. Waaaarom

1 like

Ik stort ook lekkerder op een net schoongemaakt toilet :joy:

13 likes

Ik moet heel nodig naar de wc, maar mijn voet slaapt. Irritant

Ja dat zeggen dan over zichzelf. “Ik hobbelde net even naar het winkelcentrum” en daar bedoelen ze dan lopen mee.