Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

En weer een ergernis aan muggen. Het is gewoon kerst en ik werd zojuist wakker van de jeuk. Jahoor 3 muggenbulten op mijn gezicht, leuk joh

Als je je mail invult daar kun je jezelf een overzicht laten mailen, dan zie je het daarop wellicht. Werkte bij mij wel iig

1 like

Nee joh, muggen?? Wat een kutbeesten

Ik was vanmorgen al om 6.30 wakker omdat m’n bovenbuurvrouw dr baby een paar keer op de grond liet vallen
Zo klonk het tenminste, zo’n gebonk boven me het kwam gewoon door m’n oordopjes heen :dizzy_face: die ik toen uit frustratie nog dieper in m’n oren geduwd heb en nu doen m’n oren ook nog eens pijn

Ik ga maar een middagdutje doen straks

Nee niet eens :rofl: ik merkte dat normale douchegel om het schoon te maken niet hielp ging irriteren en had dit toevallig staan

Ja als ik er aan denk neem ik m’n navel wel mee met gewone shampoo als ik m’n haar was maar m’n nagels zijn vaak te lang en brrr ik haat purren in m’n navel hahaha.
Als ik zit is m’n navel ook helemaal verdwenen dus het broeit volgens mij behoorlijk daar :nauseated_face::nauseated_face:
Ew bah waarom moeten wij mensen daar nou weer zo’n gek friemelig gaatje hebben hahah

Het was niet serieus. Er staat ook “zo klonk het” en de slaapkamer van de baby is boven de mijne, vandaar.

1 like

ik las van de week iets over samantha steenwijk hier op het forum en nu zie ik haar ineens ook overal opduiken :angry:

3 likes

Mensen die bellen met iemand op luidspreker in de trein moeten dood.
Fijne kerst.

24 likes

Ze waren ook nog eens smeriggggggg

1 like

Sorry.

1 like

Dat m’n vriend nog steeds in bed ligt en we moeten al bijna weg. Ik wilde lekker cliche brunchen en spelletjes spelen in pyjama :unamused:

Ik heb ook echt niks te zeuren want we hebben gister een heel kerstdiner samen gemaakt en gaan het zo vieren met zijn ouders.

2 likes

Mijn bol.com cadeaukaart die steeds maar niet in m’n mailbox komt. Ik wil gaan bestellen ja :rage:

1 like

Aan mijn schoonbroer die het nodig vond (hij woont vlakbij ons) om ons wakker te knallen met vuurwerk onder ons slaapkamerraam om 2 uur vannacht😵

1 like

Ik sta net heel precies al mijn boodschappen in mijn tas te proppen (past net) en dan word ik gecontroleerd bij de zelfscan en moet dat lieve meisje mijn hele tas weer overhoop halen. Grrrrrrrrr.

4 likes

Ik ben 37 weken zwanger en ik videobelde net met mijn vader. Hij vraagt hoe het gaat en dat is een aardige vraag natuurlijk. Dus ik zeg dat het goed gaat. ‘Ja, je ziet er ook goed uit’. Dat klinkt aardig maar hij doelt gewoon op mijn dikke plofkop. Natuurlijk heb ik een dikke plofkop, ik ben 37 weken zwanger. Zo irritant dat die opmerking steeds gemaakt moet worden, ik ben niet eens zoveel aangekomen en dan nog, wat maakt het uit.

dat in ELK woonprogramma met stellen de vrouw ALTIJD “bloemig, kleurrijk, romantisch, warm” als smaak heeft en de man ALTIJD “industrieel, modern, robuust”

en dan dat de interieurontwerper 10 van de 10 keer moet benadrukken dat “het wel heel andere stijlen zijn dus het wordt wel een uitdaging!!!”

26 likes

god ja die eeuwige treurige moodboards ook hahaha

8 likes

Dat het forum is uitgestorven omdat jullie allemaal kerst vieren of gewoon niks boeiends te melden hebben, ik wil lezen!!
Edit: dit probleem ook met dat iedereen kerst viert dus niemand me terug appt terwijl ik allemaal vragen uit heb staan.

Ik zal zelf even melden dat ik 2 uur gewandeld heb en mn benen nu pijn doen, en dat ik gewonnen heb met de zoektocht naar El dorado dus dat was wel leuk.

21 likes

Nou mn vader meldt net dat hij niet aan de stemmen van de pointer sisters kan horen dat ze Zwart zijn want ze hebben geen zwart accent.

En daar mag ik niets over zeggen want ik moet niet zo fel doen :+1:t2: sorry dit is ook niet boeiend. Ik heb ook twee uur gewandeld!

9 likes