Ja ik dat dit nog de enige overgebleven optie is
Ja ze zit dus ook de hele dag op dat ei. Echt kut weer dit. Doe ik eens aan liefdadigheid
Ja heb nep eitjes besteld maar vind het toch wel heel sneu om dat eitje weg te halen omdat ze er wel op gaat zitten. En ik heb vanaf volgende week vakantie en ik weet dat mijn collega’s zich totaal niet bezighouden met die vogels
Je kunt het ook positief bekijken. 2 voor de prijs van 1.
Ja dat klopt. Bedankt voor de positieve vibe. En het is ook een teken dat ze elkaar écht aardig vinden dus heb ze goed gekoppeld
Als je wilt weten of bevrucht is kan je na 4 a 5 dagen een lampje eronder houden. Dan zie je een vlek of niks.
Ei schouwen kan je googlen voor voorbeelden.
Ze leggen vaak ook om de dag een ei, dus kan nog meer komen.
Zo ben ik ooit van 2 vogels naar familie van 6 vogels gegaan.
Oh god
:o wow
Dat ik nu om 2 uur snachts totaal niet moe ben. Maar straks met oudjaarsavond zit ik al om 9 uur savonds te knikkebollen en te vechten tegen slaap. Elk jaar het zelfde liedje
Oh God ja dit. Elk jaar vergeet ik het weer en nu jij het zegt voel ik die knikkebol-om-9-uur gewoon al. En waarschijnlijk ga ik me dit jaar, nog meer dan anders, afvragen waarom ik eigenlijk door die hel gegaan ben om het tot 12 uur te redden.
Ik ga flink uitslapen de 31e en oudjaarsnacht om half 1 naar bed. Vriendlief vermaakt zich met wel met fifa
Eten afhalen: doen ze prei in mijn penne arrabiata? Echt smerig en waarom in godsnaam.
En ik heb kloven in mijn hak en dat doet pijn is lelijk en waar komen ze vandaan.
Prei??? Wat in een bizar slecht idee.
Ik moet voor mijn studie een reflectieverslag maken en daarin zestig (!!!) reflecties schrijven met een bepaalde methode (de Starr-reflectie, dus steeds je situatie-taak-actie-resultaat-reflectie) beschrijven. De eerste twintig situaties zijn best wel een prima reflectie, maar hoe meer tijd ik aan dit besteed, hoe meer het gewoon lijkt alsof ik alles heb geschreven na het drinken van 20 wodka. Ik weet gewoon niks meer te verzinnen? Ik snap het doel van reflecteren wel, maar zestig is echt nergens goed voor. Diegene die dit moet gaan lezen denkt toch ook alleen maar: goed verhaal, lekker kort!
En het erge is: halverwege het jaar moet ik er nog een keer 60 doen en aan het einde van het jaar 120.
Aan mijn huid. Echt mijn hormonen denken dat ik weer een tiener ben ofzo met alle mee eters. En omdat ik er natuurlijk niet vanaf kan blijven worden het ook weer ontstekingen en heb ik weer allemaal vlekjes die er 100 jaar over doen om weg te gaan.
Heb echt honderden euro’s aan spullen staan, medicatie van de huisarts maar niks werkt of ik reageer er te heftig op waardoor ik ermee moet stoppen en steeds weer opnieuw op probeer te bouwen.
Heb nu weer nieuwe spulletjes besteld, en wil nog meer bestellen, terwijl ik beter kan wachten tot de medicatie werkt.
Volgend jaar maar een paar peelings er tegenaan voor de littekens. Het erge is dat ik zelf huidtherapeut heb gewerkt maar nu mijn eigen huid niet goed krijg
Maar dan moet je dus in een jaar ook op 240 situaties reflecteren? Ik moest er voor de pabo geloof ik ooit 10 en dat vond ik al vreselijk en alsof ik in herhaling viel.
Heb je wel afwisselend werk dat je diverse situaties kan pakken?
Omg sterkte daarmee! Ik moet er 8 voor de eindreflectie van m’n studie en dat vind ik al veeeeel te veel.
Ja 240 situaties dan idd. Ik vraag me ook gewoon bijna af of ik dit verkeerd begrepen heb dat het er zoveel zijn. Maar er staat 28 uur voor die opdracht, dus het zal dan wel kloppen. Ik doe een duale studie voor een medisch-technische opleiding waarbij we ongeveer 20 onderzoeken uitvoeren bij patiënten, dus gelukkig wel afwisselend. Maar ik heb idd echt het idee dat ik continu in herhaling val. En sommige van die vragen zijn zó vaag geformuleerd dat ik denk: ik heb gewoon geen idee wat ik hierbij moet verzinnen, hier is een super vaag verhaal .
Wtf, hou je nog wel tijd over voor andere dingen? Ik vraag me af hoe jouw studie zo’n tijdverspillende opdracht verantwoordt.
Ik heb volgende week vrij, meestal gaan we ook nog wel een nachtje weg voor ons jubileum, maar nu dus niet. Gewoon geen plannen. En voel me onrustig erbij, meh. Denk bijna van, had beter gewoon kunnen gaan werken.