Nee, want ik werk er ook nog 36 uur naast. Maar het ‘probleem’ wat mensen eerst met deze studie hadden is dat ze nooit een schrijfopdracht hadden en ineens wel een scriptie moesten doen. Dus toen heeft de studie schrijfopdrachten toegevoegd. Alleen dit is echt een overkill, dus nu hebben ze er maar een vierjarige opleiding ipv. een driejarige van gemaakt.
Complex met 6 studio’s, dus je leert elkaar vrij snel kennen met zo’n kleine groep buren.
Dat mijn vriend nog steeds geen rijbewijs heeft. Ik zeik er al 5 jaar om want ben het zo fucking moe altijd bob te moeten zijn. Gvd ik wil ook eens de hele avond chill mijn glas laten bijvullen en dan in de wagen liggen ronken tot we thuis zijn.
Als je op een webshop aan het winkelen bent en het zijn dan ex btw prijzen. Dan wil je afrekenen, komt dat er nog allemaal bij en dan nog verzendkosten zo hatelijk. 70 euro voor 2 gellakjes doet pijn
Ja wilde ik doen… heb nog niet gekocht. Twijfel nog Mocht van mezelf iedere maand 1 gelbottle item kopen maar als ik er eentje koop kom ik uit op 40,- bij deze webshop. En twee was samen 70 omdat de verzendkosten dan gratis zijn
Net een fles wijn kapot laten vallen (tragedie an sich) maar nu ruikt m’n hele graftakke studio naar rode wijn.
Heb al genoeg wijn op.
Als we allemaal 1 reflectie voor jou schrijven ben je klaar🤪
Huh de Actions moesten toch dicht?
In België zijn niet essentiële winkels nog open (zij is van be geloof ik).
Ik werk voor een reisorganisatie. De hele dag door komen er momenteel vragen binnen of het toegestaan is naar Londen te reizen. Wanneer ik aangeef dat het niet verboden is, maar dat het wel belangrijk is dat ze aan de voorwaarden voldoen om te mogen reizen. Waarop ze standaard zeggen: Dat is geen antwoord op mijn vraag!!!
Oké, wat verwacht je? Als je op reis bent en je wordt aangehouden dat ze akkoord gaan met dat Nimy gezegd heeft dat ze mogen reizen? En dat dan alles in orde is?
Mensen willen zelf geen verantwoordelijkheid nemen. Zo leggen ze de verantwoordelijkheid bij jou neer.
Ik vraag gewoon €1000,00 per briefje. Dan hangen ze boos op dat ze het zelf wel gaan uitzoeken xD
De aanwezigheid van Hugo de Jonge in de media bij programma’s die niet gaan over de daadwerkelijke uitvoering van zijn ministerschap. Maar alleen om ‘de man achter de minister te leren kennen’. Ga weg.
Oh nee nu beginnen we natuurlijk weer met die kut top Nine op insta.
Precies dat!
Ja Weer zo iets wat alleen leuk voor jezelf is en het niemand anders boeit wat jouw meest gelikete foto’s waren
Ik las gelikte maar indd dat dus!
Show me a picture of your top 9!!
Nee.
Nou ik vind dat juist totaal ongepast. Je kind inzetten voor je politieke carrière? Goor. Dat kind is dertien ofzo en kiest niet voor een leven in de schijnwerpers.