Zure mensen
Ohhh wat een flat out racist opmerking.
Mijn vriend zegt soms ook nog echt racistische of lelijke dingen en die geïrriteerde blik die ik dan krijg als ik hem erop aanspreek joh, niet normaal, tis altijd allemaal een grapje of niet zo serieus.
Kijk beschaamd en verbeter je taal ja
Ik koop, kook, bak, snijd marineer en bereid zelfs voor anderen vlees op de barbecue… Ik ga zelfs naar een slager om anderen en dieren een groot plezier te doen. Ik noem mijzelf geen vegetariër/ pescotariër etc. en houd altijd rekening met andermans eetwensen en heb nooit commentaar op andermans eetpatroon. En dan nog kunnen mensen na 5 fucking jaar zich er nog niet bij neerleggen dat ik voornamelijk plantaardig eet met het oog op duurzaamheid.
Ik had deze zomer erg veel last van een stinknavel en deed na het douchen goed drogen en dan talkpoeder er in zodat het niet kon broeien. Werkte perfect!
Ja het is echt saai, heb echt het gevoel dat ik het internet heb uitgespeeld.
Ik ook! Steeds een rondje socials en forum. Maar het is een allemaal een lege bedoeling.
hhaah gelukkig maar!
Oo dat valt wel mee, als ik het kan kan jij het ook!
Aan de haar in mn kerstdiner
Graag! Stap voor stap ja
Ja terwijl ze echt best ‘woke’ zijn, stuk meer dan de gemiddelde Nederlander. Maar krijg er nog niet in dat dit soort dingen ook niet kunnen.
Dat ik de taart die ik morgen bij mijn opa wilde langbrengen heb laten aanbranden
Mijn zelfgebakken brownie is net een steen.
Ik hield de verpakking precies aan, maar alsnog keihard. Ik vond de mix al dik voordat die de oven in ging.
Sinds de zwangerschap lijkt alles te mislukken. Alleen maar misbaksels.
De mensen die ik op insta volg hielden zich best goed aan de regels altijd, of deelden het anders iig niet online.
Ik erger me nu echt suf aan mensen die al de hele week kritiek hebben op iedereen die de regels niet naleeft, terwijl ze wel lekker foto’s delen waar ze met z’n allen aan 1 eettafel zitten.
Alsof die hele afstandsregel niet meer bestaat als je in een huis bent. (en ja er zullen situaties als passeren zijn dat het niet goed gaat maar je gaat toch niet 5 gangen naast iemand zitten waar je niet mee in huis woont?!)
De hoeveelheid foto’s in groepsapps van familie en vrienden die het blijkbaar heel normaal vinden met kerst met heel veel mensen bij elkaar te zitten, zij aan zij en lekker vol over de regels heen te gaan. Doe je zelf zo je best. Ugh.
Mijn collega die doet alsof ze mij op een bepaalde unit zet omdat ik dan de verantwoordelijke ben terwijl ik 100% weet dat ze dat deed zodat ze met haar beste vriendin samen kon werken op de andere afdeling en dan denk ik echt : denk je nou echt dat ik zo dom ben of dat ik er op kick als je zegt dat ik dan verantwoordelijke ben. Weet niet wat ik erger vind
Omg dit gaat wel heel erg ver, had laatst een nieuwe buurjongen die om een pan vroeg. Kwam 1,5 uur later m’n tefal pan bekrast terug brengen
Ik ben op zoek naar een leuke sport outfit. Maar tegenwoordig lijkt het alsof een cropped shirt of top de standaard is of ik zoek niet goed genoeg. Maar kan voor mijn gevoel al dagen niets vinden wat ik echt leuk vind.
Mensen die topic en forum door elkaar halen. Hetzelfde met blog/Vlog.
Ik ga straks ergens kerst vieren maar omdat er een springende hond is kan ik geen leuk jurkje met panty aan. Vind dat toch wel heel jammer eigenlijk.