Ik heb denk ik niet eens 9 dingen gepost dit jaar… ik bedoel, 9 foto’s van mezelf aan het puzzelen aan de keukentafel Zitten al mijn 100 volgers echt niet op te wachten
zelfmedelijden omhuld met cynisme
Nou het lijkt me toch dat ze het meisje zelf ook om toestemming hebben gevraagd en als ze niet in de schijnwerpers had willen staan had ze denk ik wel nee gezegd. Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat zij ook eens ‘haar kant van het verhaal’ kwijt wil en mensen ervan bewust wil maken dat haar vader ook maar gewoon een mens is en dat het niet alleen hem maar ook zijn gezin raakt als hij bijvoorbeeld bedreigd wordt.
Ze is dertien! Boeiend of ze het oké vindt.
Ga je lekker? Ik ben totaal geen Hugo fan maar dat bedreigingen van je vader op jou als kind ook een enorme impact hebben mag wel duidelijk zijn. En ja, als dertienjarige zal zij daar zeker op een zinnige en duidelijke manier over kunnen praten.
Euh… ja?
dan moeten we maar het hele jeugdjournaal cancellen want ja boeiend wat kinderen vinden
Of iets leren over de wereld en de samenleving
.
Wie dan en waar? Herken dit niet. Of ik kijk te weinig tv ofzo.
Het minimale bestelbedrag bij thuisbezorgd is echt hatelijk.
Dit doet me denken aan een vriendin die voor een feest een keer een grote asbak van een andere vriendin had geleend en hem niet eens had geleegd voor ze hem teruggaf
Mijn kat. Doet alles wat niet mag/gevaarlijk is (elke dag weer). Vandaag: in de wc gevallen + over de hete kookplaat gelopen.
Hahaha zo voelt dit echt exact ja! Weet alleen niet of mijn begeleider blij met me is. Ik kon het niet laten om aan het einde een betoog toe te voegen over dit soort decadente, onbegrijpelijke, kantoortaal kutzinnen: “Kan kennis, inzichten, houdingen en vaardigheden van verschillende vakinhoudelijke disciplines integreren vanuit het perspectief van het beroepsmatig handelen.”
Het forum ziet er opeens heel raar uit op mijn mobiel en krijg het niet veranderd
Het gaat me er vooral om dat dit een dertienjarige is die afhankelijk is van haar vader en hier gebruikt wordt voor de mediastrategie van haar vader. Die meid mag allerlei beslissingen nog niet maken, laat dit er ook een zijn.
Mensen die op MP cash willen betalen. Ik wil het geld gewoon zelf uit kunnen geven aan rekeningen die ik moet betalen… ipv geld in huis hebben en de enige plek waar ik het uit kan/wil geven is de markt.
Net weeral door een random aangesproken op straat. Hij deed alsof hij om de busuren vroeg maar bleef dan treuzelen en een praatje proberen slaan. Goed, Ik probeer altijd vriendelijk te zijn dus ik praat even met hem maar toen ik weg wou begon hij vreemd te doen en te zeggen dat ik niets over hem vroeg etc? Wat ten eerste niet waar was? Maar anyway, wat verwacht je, dat ik m’n nummer geef omdat ik 5 minuten met je gepraat heb? Jeezes. Kreeg er maar een naar gevoel van.
Helaas bij mijn bank niet.
Ik zeg vaak dat ik liever geen cash heb ook vanwege corona, aangezien bijna geen winkel het ook aanneemt. Volgens mij alleen de supermarkt nog?