Tuurlijk wel! Gewoon een panty die je niet gaat missen
En @Vaiana haha lief dat jullie mij aanmoedigen maar ik spreek helaas uit eerdere ervaring . Inderdaad scherpe nagels en naast dat mn panty er aan gaat, gaan ook mn benen er aan.
Gelukkig kan ik morgen wel wat leuks aan, blijkbaar mis ik dat toch nu we zo weinig er op uit gaan terwijl mijn favo outfit pre Corona mn pyjama was haha.
Ik had een nieuw vogeltje gekocht voor de zielige vogel op mijn werk. IS DIE VOGEL ZWANGER. Ligt er een eitje in de voerbak. Heb ik weer
Ja dankjewel! Het is even schrikken maar heel erg welkom
Ik wil een weekendkrant kopen maar die kwam blijkbaar donderdag al uit en nu ben ik in vijf winkels geweest en zijn de kranten overal uitverkocht. Echt irritant, het is perfect weer voor de krant.
Haha. Als je vogel gaat broeden dan krijg je meerdere vogeltjes erbij!
Hahahahhaha hou op hoor
Hij doet het weer? Geen idee hoe en waarom
Ik heb Ticket to ride gekregen met kerst alleen nu wil dus niemand het met me spelen omdat iedereen denkt dat het heel moeilijk is. Voel me net een klein kind nu waar niemand mee wil spelen
Zit ik hier wat met mān spelā¦
@Bbbaby
Nou jullie raden het nooit: vandaag wƩƩr iemand aan de deur: āheb je plakband te leen, moet kerstcadeautjes inpakkenā. Hoezo denk je daar niet aan als je cadeautjes koopt?? Het ergste was dat iemand een keer wat schaaltjes vroeg, dus ik geef wat schaaltjes mee en toen bleek dat diegene ze gebruikte als ASBAK. En niet eens schoonmaken! De woede komt weer naar boven hoor.
Ik zou vanaf nu op elke vraag zeggen āaii nee helaas, heb ik net uitgeleend. Doei!ā
JA of dan pakt oma een random stukje en geeft het aan jou met de woorden ājij weet vast waar deze moet!ā thanks!!! heb ik echt wat aan!!!
Waarom doe je nog open voor deze mensen? Echt hoe durven ze met zn allen.
Ahhh ik kom graag spelen! Ik had 'm op mān verlanglijstje staan, maar niet gekregen
Ahw dat is ook stom. Kom maar langs hoor haha. Heb je wel andere leuke cadeautjes gekregen?
Ik heb buikpijn alsof ik ongesteld ben. Dat kan niet dus wtf buik doe je.
Vogels hoeven niet zwanger te zijn om eieren te leggen, die van ons legt er ook een paar per jaar terwijl ze echt geen seks heeft.
Je kan het eitje gewoon uit de kooi halen, al helemaal als ze er toch geen interesse in toont.
Ja ik dat dit nog de enige overgebleven optie is
Ja ze zit dus ook de hele dag op dat ei. Echt kut weer dit. Doe ik eens aan liefdadigheid
Ja heb nep eitjes besteld maar vind het toch wel heel sneu om dat eitje weg te halen omdat ze er wel op gaat zitten. En ik heb vanaf volgende week vakantie en ik weet dat mijn collegaās zich totaal niet bezighouden met die vogels