Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Door jouw bericht valt het me pas op dat ik weer een gewoon thema en geen dark meer heb :sweat_smile: direct terug veranderd!

2 likes

Nee letterlijk overal mag je gewoon cash betalen. Of althans in mijn (persoon die vaak cash betaald) beleving

Hmh ik ken het toch anders hier. M’n pa is ook letterlijk geweigerd met cash bij Blokker. Misschien toch ieder stadje andere regels.

Heb dit laatst ook gezien bij de Blokker, maar nog nergens anders meegemaakt eigenlijk dat met cash betalen echt geweigerd werd.

1 like

Weten we wel meteen de Ʃchte reden waarom blokker nu failliet is

28 likes

Ik moet Bol .com bellen met een klacht (Frozen-jurkje voor dochter gekocht en er zitten na een half uur al 2 scheuren in) maar zie zo op tegen hun populaire taalgebruik. ā€œAh wat sneu voor je dochter nee dat moet echt niet mogen!ā€

En dan aan het einde van het gesprek iets van ā€œgeef Elsa maar een dikke knuffel namens mij, hopelijk verandert ze niet alles in ijs hi ha hoā€

Zie het al helemaal gebeuren.

35 likes

Nouja er zijn nu ook geen andere winkels open :crazy_face:

Weet niet hoe lang je het jurkje al hebt maar anders kun je m ook gewoon retour sturen toch? Ik heb een een PlayStation controller teruggestuurd die na een paar maanden stuk ging zonder contact met ze op te nemen. Als je naar je bestellingen gaat kun je als het goed is gewoon je retour aanmelden ivm stuk oid

1 like

Krijg je je geld dan terug?

Ja dat kan inderdaad nog makkelijk! Maar ik wil de jurk eigenlijk houden want m’n dochter vindt hem zo mooi. Heb het nu genaaid. Dus ik wil hem niet terug sturen eigenlijk maar zou wellicht iets van compensatie willen. Een nieuwe gaat net zo snel stuk.

Het is al een tijdje terug dus weet niet zeker meer. Volgens mij kregen we een nieuwe opgestuurd

1 like

Ah ja dat snap ik. Dan zul je even door de zure hippe taalgebruik appel heen moeten :grimacing:

1 like

Ik heb pas iets via de chat geregeld. Ging super snel en ik kreeg een cadeaubon!

1 like

Ik wist dat deze ging komen. :joy:

1 like

@ZusjevanJoost Ik regel ook altijd alles via de chat, wordt altijd goed opgelost en je bent er lekker snel van af haha

@Memento_mori Ah goede tip! Dan ga ik dat doen. Bedankt :smiley:

1 like

Dat ik super graag naar bed wil maar te lui ben om op te staan

6 likes

vergelijkbaar: ik lig in bed maar nu heb ik trek
zit nu al 20 min te twijfelen of ik wel/niet naar beneden ga om iets te vreten

Hoeveel uren slaaptijd ik hier al niet mee heb verspild… zo zonde steeds weer.

Dat ik sinds de update geen reels meer kan doorsturen op Instagram

1 like