Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik deed vandaag een corona test en toen zei dat meisje ‘veel beterschap!!!’ Maar ik ben helemaal niet ziek, dus vond dat echt een zieke diss op mn uiterlijk

28 likes

Ik heb lijm op m’n favoriete broek gemorst en na alle ‘oma weet raad’ middeltjes is het er nog steeds niet uit :cry:

Het was zwaar maar we doen het gewoon stapje voor stapje.

2 likes

Het lijkt me dat ze dat niet weten, het zelf tof vinden en wel hun best doen. Net zoals dat niet elke schrijver goed is. Het lijkt mij echt een kunst om een hele goede film te maken, dat doe je niet zomaar.

Hoe komen ze er nou ineens bij om dit ‘zeepwolsponsjes’ te noemen? Zo vind ik het niet als ik op ‘staalsponsjes’ zoek he.

16 likes

Dat de gemeente hier al sinds halverwege de maand alle afvalbakken heeft afgesloten (om te voorkomen dat ze kapot worden gemaakt met vuurwerk) waardoor ik de poepzakjes dus nergens kwijt kan :rage:

1 like

Mijn vriend die vanmorgen bij het kakken het wc papier opgemaakt heeft, maar niet heeft bijgevuld.

3x raden wie daar pas achter kwam toen ze zelf zat te kakken :slight_smile:

1 like

Tegen gemeentehuis aan gooien als stil protest. huehueh.

3 likes

Ik ben mijn haar aan het laten groeien maar ik wil het zooo graag knippen, mijn handen jeuken. Must stay strong. Ik heb al een lelijke pony geknipt een paar dagen geleden.

Ja blijkbaar is het heel moeilijk! Dat denk ik dan.

De eerstvolgende persoon die zegt dat het een bijzonder/raar/apart jaar was, krijgt een oliebol op z’n hoofd.

Flikker op met je kut reclame.

20 likes

Laf oliebollen dus kom maar door
2020 was wel een gek jaar he

29 likes

Ik wil heel graag weer een pony en ik overweeg om zelf de schaar te pakken. Ik heb al een aantal tutorials bekeken en ik knipte mijn pony vroeger ook zelf bij.
Maar from scratch een pony knippen vind ik wel spannend.
Maar aan de andere kant: ik werk toch al sinds maart thuis dus als ik het verpest dan kan ik de pony verbergen onder een haarband, niemand die het ziet :grin:

9 likes

Ik vind het wel leuk, maar waarom doen mensen dan meteen 20 van die foto’s

6 likes

Mijn planning voor oudjaarsdag is wel zo ongeveer de hele dag oliebollen vreten :drooling_face:

3 likes

Allemaal oliebollen. Want, wat was het toch een raar jaar.

1 like

Al die aandachtszoekers die bij de top 2000 telkens voorbij komen. Zijn ook gewoon vaak dezelfde mensen. Zet dus liever gewoon alleen de radio aan ipv ook nog beeld erbij op tv.

4 likes

“alles is anders dan anders” :mad:

1 like