ik denk zelfs dat rumag dit niet wilt jatten.
Ik erger me echt aan de manier waarop die man in de reclame âindependerâ uitspreekt
âdeze vreemde tijdenâ 
Dit doe een vriendin van me al 5 jaar lang elke dag 
Ik erger me aan de PostNL-app. Elke dag staat er dat ik mân bestelling van Piercing Mania krijg en elke dag ligt er niks. Ik wil mân septum wisselen 
Ruud de Wild die net zei âhier zijn de Eyed Peas want dat eerste woord mag je niet meer zeggenâ

Eurghhh. Ik zat eergister in de trein en het groepje voor me had het over dat de horeca en clubs wel weer eens open mochten: â#blacklightmattersâ (ze waren erg trots op hun⊠woordspeling
Hij zei iets van âdat eerste woord, daar ga ik me niet meer aan wagenâ.
Mislukte grap zeg
Damn. Op zân pik getrapt??
Als ik zijn naam zie denk ik altijd aan zijn kunst
dus ja, had m al niet zo hoog zitten maar dit bevestigt het wel meer
blijkbaar weet ie ook niet wat
zijn
Xenos goes post-modern
Ja, ik wist t niet meer precies
Zouden er dan ook mensen achter de tv/radio zitten van âja, yes, tell em ruudâ
Ruud is af. Bekeuring!
@Floepsie waarom denk je dat hij niet weet dat het bonen zijn? Hij maakt toch gewoon een kutopmerming.
Ruud doet ook vaak een zogenaamd Marokkaans accent na. Walgelijk ventje.
Dat was een flauw grapje in samenhang met de rest van wat ik schreef. Waarschijnlijk is mijn post een beetje misplaatst. Excuses.
Oh excuses hoeft niet hoor! Had niet door dat het een grapje was.
Die inkomenseisen weer. âWe hebben al huizen vanaf âŹ1000 p maandâ. Met een inkomenseis van âŹ3500.
Waar moeten mensen wonen die niet zoveel verdienen en niet in een sociale huurwoning kunnenđ
En in de komende jaren komen er nog meer woningen met een huurprijs vanaf âŹ1000 p maand kale huur voor âmiddeninkomensâ. Ik vind âŹ3500 p maand geen middeninkomen. En dan heb je het nog niet want servicekosten etc.
Oh en een tweede inkomen telt gewoon dubbel mee. Echt leuk single zijn in de stad 

Of werkgevers van de Shells van deze wereld die de huur voor hun personeel betalen. Hele torens vol expats.
Hoop ik dat die import wel geld genoeg hebben trouwens 
Echt gefrustreerd weer, maakt me zo boos.
Oja en ik las dus ook dat er kleinere appartementen (50m2) worden gebouwd want meer singles, minder leefoppervlakte nodig. Nou allemaal prima, maar de huurprijzen worden er dus niet aan aangepast. Vieze aannemers en verhuurders. En je bent er gewoon aan overgeleverd, of je moet onder de brug slapen. Als je al een keuze hebt vanwege die inkomenseis.