Aan het vreselijke verkeerde gebruik van de Kermit-meme. Ik zag net deze verschrikking op mijn tijdlijn:
Hou nou gewoon op
Aan het vreselijke verkeerde gebruik van de Kermit-meme. Ik zag net deze verschrikking op mijn tijdlijn:
Hou nou gewoon op
Oh ja echt ontzettend lame deze memes, zo niet-grappig
Dit is 100% gemaakt door iemand die rumag humor heeft
Hoe krijg ik steeds nog post van de Bankgiro- en Postcodeloterij? Ik heb daar nog nooit een lot gehad en PostNL heeft genoeg te doen, lijkt mij. En heb mij al zoveel proberen uit te schrijven.
ik denk zelfs dat rumag dit niet wilt jatten.
Ik erger me echt aan de manier waarop die man in de reclame âindependerâ uitspreekt
âdeze vreemde tijdenâ
Dit doe een vriendin van me al 5 jaar lang elke dag
Ik erger me aan de PostNL-app. Elke dag staat er dat ik mân bestelling van Piercing Mania krijg en elke dag ligt er niks. Ik wil mân septum wisselen
Ruud de Wild die net zei âhier zijn de Eyed Peas want dat eerste woord mag je niet meer zeggenâ
Eurghhh. Ik zat eergister in de trein en het groepje voor me had het over dat de horeca en clubs wel weer eens open mochten: â#blacklightmattersâ (ze waren erg trots op hun⊠woordspeling
Hij zei iets van âdat eerste woord, daar ga ik me niet meer aan wagenâ.
Mislukte grap zeg
Damn. Op zân pik getrapt??
Als ik zijn naam zie denk ik altijd aan zijn kunst
dus ja, had m al niet zo hoog zitten maar dit bevestigt het wel meer
blijkbaar weet ie ook niet wat
zijn
Xenos goes post-modern
Ja, ik wist t niet meer precies
Zouden er dan ook mensen achter de tv/radio zitten van âja, yes, tell em ruudâ
Ruud is af. Bekeuring!
@Floepsie waarom denk je dat hij niet weet dat het bonen zijn? Hij maakt toch gewoon een kutopmerming.
Ruud doet ook vaak een zogenaamd Marokkaans accent na. Walgelijk ventje.
Dat was een flauw grapje in samenhang met de rest van wat ik schreef. Waarschijnlijk is mijn post een beetje misplaatst. Excuses.