Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

ik denk zelfs dat rumag dit niet wilt jatten.

9 likes

Ik erger me echt aan de manier waarop die man in de reclame ‘independer’ uitspreekt

“deze vreemde tijden” :nauseated_face:

2 likes

Dit doe een vriendin van me al 5 jaar lang elke dag :sob:

1 like

Ik erger me aan de PostNL-app. Elke dag staat er dat ik m’n bestelling van Piercing Mania krijg en elke dag ligt er niks. Ik wil m’n septum wisselen :rage:

1 like

Ruud de Wild die net zei “hier zijn de Eyed Peas want dat eerste woord mag je niet meer zeggen”

27 likes

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

4 likes

Eurghhh. Ik zat eergister in de trein en het groepje voor me had het over dat de horeca en clubs wel weer eens open mochten: “#blacklightmatters” (ze waren erg trots op hun
 woordspeling

3 likes

Hij zei iets van ‘dat eerste woord, daar ga ik me niet meer aan wagen’.

Mislukte grap zeg

1 like

Damn. Op z’n pik getrapt??

1 like

Als ik zijn naam zie denk ik altijd aan zijn kunst

dus ja, had m al niet zo hoog zitten maar dit bevestigt het wel meer

blijkbaar weet ie ook niet wat

zwarte oog bonen

zijn

13 likes

Xenos goes post-modern

8 likes

Ja, ik wist t niet meer precies
Zouden er dan ook mensen achter de tv/radio zitten van “ja, yes, tell em ruud”

3 likes

Ruud is af. Bekeuring!

4 likes

@Floepsie waarom denk je dat hij niet weet dat het bonen zijn? Hij maakt toch gewoon een kutopmerming.

Ruud doet ook vaak een zogenaamd Marokkaans accent na. Walgelijk ventje.

1 like

Dat was een flauw grapje in samenhang met de rest van wat ik schreef. Waarschijnlijk is mijn post een beetje misplaatst. Excuses.

Oh excuses hoeft niet hoor! Had niet door dat het een grapje was.

Die inkomenseisen weer. “We hebben al huizen vanaf €1000 p maand”. Met een inkomenseis van €3500.
Waar moeten mensen wonen die niet zoveel verdienen en niet in een sociale huurwoning kunnen😭
En in de komende jaren komen er nog meer woningen met een huurprijs vanaf €1000 p maand kale huur voor “middeninkomens”. Ik vind €3500 p maand geen middeninkomen. En dan heb je het nog niet want servicekosten etc.
Oh en een tweede inkomen telt gewoon dubbel mee. Echt leuk single zijn in de stad :+1:t4::unamused:

12 likes

Of werkgevers van de Shells van deze wereld die de huur voor hun personeel betalen. Hele torens vol expats.
Hoop ik dat die import wel geld genoeg hebben trouwens :stuck_out_tongue:
Echt gefrustreerd weer, maakt me zo boos.

3 likes

Oja en ik las dus ook dat er kleinere appartementen (50m2) worden gebouwd want meer singles, minder leefoppervlakte nodig. Nou allemaal prima, maar de huurprijzen worden er dus niet aan aangepast. Vieze aannemers en verhuurders. En je bent er gewoon aan overgeleverd, of je moet onder de brug slapen. Als je al een keuze hebt vanwege die inkomenseis.

12 likes