Nou dit 1000000000%
Ook echt met oud&nieuw: oooo ik ga helemaal naar de klote zuipuhh!!! En jij?
Ik: niet? Gewoon normaal drinken (gemeente pils)
Oh saai hoor. Als je mijn vriendin was geweest en niet zou drinken…
ASDFASDFAFAFAFAFQ
Nou dit 1000000000%
Ook echt met oud&nieuw: oooo ik ga helemaal naar de klote zuipuhh!!! En jij?
Ik: niet? Gewoon normaal drinken (gemeente pils)
Oh saai hoor. Als je mijn vriendin was geweest en niet zou drinken…
ASDFASDFAFAFAFAFQ
Ik ben ook helemaal niet zo gezellig met drank. Na 4 wijntjes val ik in slaap nou heuj
Dat mijn vriend thuis op de bank ligt met vakantie en mij lui noemt dat ik met de auto naar het werk ga ipv de fiets.
Dat als je tegen mensen zegt dat je met rijlessen bezig bent men standaard vraagt ‘en heb je al een auto in de prak gereden’
Hi ha ho humor
Omg fucking dom, die medewerkers houden zich gewoon aan de regels? Echt geschreven met zo’n slachtofferige ondertoon, bah.
Ugh ja, ik ontving net een mailtje van Loavies dat mn pakketje vertraging had. ‘We’re so sorry!’ Blablabla en dan ‘so don’t worry it’s coming your way babe!’
‘‘Wanneer heb je de volgende rijles, dan zorg ik dat ik dan binnen blijf.’’
Ha-ha-ha
Hou je bek en blijf maar forever binnen ja, met je moeder
En als je je rijbewijs haalt ‘een nieuw gevaar op de weg!!11!’
En de de mensen die dat een leuk grapje vinden zijn altijd de mensen die zelf aso rijden
Hahaha ja dit heb ik ook al verschillende keren moeten aanhoren
‘Hoelaat heb je les want dan ga ik rond dat tijdstip niet in UU rijden’
Is goed pik. Ik sjees inderdaad als een malle eppie over de snelweg en probeer alle lantaarnpalen te raken.
Oooh prachtig!
Hahah zo te horen hebben jullie ook al vrienden met humor. En wel meteen mee naar de mcdrive willen als het zover is, ja daag
Babe? Je hebt niet met ze geknikkerd!
Echt vreselijk. Ik vraag me af of ze dan bij bijv. Zaken als Jack & Jones er dan onder zetten. IT’S COMING YOUR WAY BRO.
Omg ik ga daar zo slecht op.
Ik kreeg laatst ook een nieuwsbrief van een bedrijf; je hebt lang niet meer bij ons iets gekocht is de liefde tussen ons bekoeld?
Ehm ja nu is het gewoon einde relatie, tyf op met je popi mail
Dat ik van mijn vriend de kerstboom nog niet mag opruimen.
Ik snap je vriend, waarom wil je het al opruimen??
Kerst is voorbij.
Ik ben jarenlang de bob geweest bij uitgaan, zelfs vaak naar Duitsland gereden voor grote clubs en feesten.
Zeiden m’n vriendinnen dat ze allemaal nachtblind waren. Nou verdomme ze rijden nu toch allemaal 's avonds auto hoor.
Ok, ja wist niet dat dat een reden kon zijn. Ik dacht juist met oud en nieuw dat mensen de kerstboom nog hebben staan.