Ik begin echt zo vaak impulsief aan dingen die je gewoon beter even kan voorbereiden. Nu heb ik de oven op de zelfreinigende stand aangezet, maar je moet natuurlijk eerst losse etensresten verwijderen dus dat vloog al in de fik en ik had de kast erboven niet leeggemaakt dus al mn kerstchocolade gesmolten. Denk ik iets schoon te maken, alsnog een hele teringzooi
Ik ook niet
wat stom van hen! Dat doe je toch niet bij vrienden… Dan ga je toch om de beurt ipv zo’n smoes
Mensen die in het openbaar een berichtje lezen op hun mobiel en dan hardop “Naaaah heh”.
En dan rond kijken of er iemand kijkt en dan " Ja wat mijn oom Gerrit nou weer appt…"
Lieverd ik ken jou niet en weet al helemaal niet wie jouw oom is tyf op.
Oh bah ja vast.
Hahaaaa ik wou ook per se zo’n oven, blijkt dat je het ijzerwerk (die roosters waarin je de bakplaten aan de zijkant schuift) moet losschroeven voordat je die stand gebruikt. 4 jaar later is die oven natuurlijk nog steeds niet schoongemaakt
Beetje net als de melding van Amazone prime als je wacht totdat de serie/film gecast kan worden op tv “even geduld het wordt geweldig”
? Excuse you maak ik zelf wel uit
Oh dat hoefde bij die van mij gelukkig niet want dat had ik ook niet gedaan
[quote=“Bergamot, post:3391, topic:21520”]
glace of grace
[/quote] @anon50301661 haar insta doet het niet, was ook benieuwd maar dit is een dessert winkel
Dus ook als je een pizza in de oven gooit,
moet de kast leeggehaald worden, of alleen met de reinigingsstand?
Nee alleen met de reinigingsstand want dan wordt de oven extra heet! Normaal gaat het wel goed gelukkig.
Omg hahaha 25 ipv 150
Ik wilde amazone prime gaan nemen maar ik word nu al geïrriteerd als je dit straks steeds in beeld heb
Wow heel mooi ja, is wel dish washer safe
dat ik contact wil opnemen met DUO (kan niet bellen) en ze aangeven dat je je vraag via social media kan stellen maar wil niet dat al mijn FB vrienden en verder m’n vraag kunnen zien >:(
en de chatfunctie op hun site is ook maar vaag en komt niet tevoorschijn
Als je niet persé Royal Albert wilt dan zou ik eens kijken bij de kringloop. Hier staat altijd volop servies met gouden randjes enzo.
Kun je ze niet via Facebook messenger benaderen? Dan ziet niemand je vraag.
nee je kunt alleen maar openbaar iets op hun tijdlijn plaatsen haha
Wat dom zeg haha
Is dit €35… per bord??? Of kijk ik helemaal verkeerd haha
Jaa haha nja niet helemaal van ¨mijn oom gerrit´ Maar meer zo van jaa ik kreeg een appje van een maat van mij en die zei dit en dat en daar ben ik het echt niet mee eens en bla bla. En het enige wat je dan ook kunt zeggen is ¨Ahh ja rot ja…´