Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Nooit geschoten is altijd mis
De set ziet er wel echt mooi uit

1 like

mensen die ik stalk die dan opeens hun profielen op privé zetten

ben altijd bang dat ze op de een of andere manier kunnen zien dat ik ze stalk
en het is jammer dat ik de nieuwste posts niet meer mee krijg :disappointed_relieved:

9 likes

Ja dit!! Ik krijg dan altijd een halve existentiĂ«le crisis, ga dan paniekerig in m’n hoofd na of ik niet per ongeluk stories heb bekeken of iets heb geliked waardoor ze denken “ieuw snel m’n account op slot.” Onzin natuurlijk, want er zijn 100000 andere redenen om je account weer op privĂ© te zetten maarja

5 likes

In hetzelfde straatje: als je dan een gesprek hebt met iemand en dan vertellen ze iets over iemand die ze kennen maar jij niet. En ze dan niet zeggen vriendin/oma/moeder/achternicht/collega maar diegene de hele tijd aanspreken met de voornaam. “Ja ik had er laatst over met Angelique/Marco/Vincent/Gerda”, en jij dan bij jezelf denkt

giphy (5)

19 likes

Saaame. Ik ben ook altijd de sjaak als iemand aan me vraagt of ze in de juiste trein zijn gestapt. Vaak bij oudere of niet nederlands sprekende mensen vertel ik er ook bij van bij hoeveel haltes ze uit moeten stappen enzo. En dan gaan ze ineens voor of naast je zitten en dan komt het hoor. šJa ik reis noooit met de trein de laatste keer was toen en toen en blaablaablaa.Ž

5 likes

ja ik vind dat normaal haha, ik vind het heel vervelend als mensen altijd zeggen “m’n nichtje” “een collega” “m’n vriend”

de eerste keer zeg ik “ik ging met mijn vriend, harold, naar de kermis” en dan daarna is het gewoon harold.
bij mensen die iets verder van me af staan (ik ga er van uit dat mensen de naam van mijn vriend onthouden maar niet van mijn collega’s) doe ik dan de eerstvolgende keer “Ja cindy, die collega van mij, heeft een fiat 500 gekocht”
ongeveer dan he

@kali ja dat is super hinderlijk hahaha maar als je dat doet terwijl je aan tafel zit probeer je te zorgen dat je slome tante ANJA oplet en haar hand opsteekt en zegt ja voor mij hahaha

5 likes

Aaaah ik probeer mijn septum piercing open te draaien, hij heeft 2 balletjes. Ik word helemaal GEK HET LUKT NIET. M’n vingers doen zeer :sob: En heb het bloedheet. Ik probeer het met wc-papier voor de stroefheid maar het werkt niet.

1 like

Heb je iets van rubberen handschoenen oid?
Of met een pincet het staafje vasthouden en het bolletje draaien?

Hahah jaa ik vind het ook wel gezellig en wil graag hun verhaal aanhoren. Maar het is altijd op de momenten dat ik denk aah ff rustig in de trein onderweg naar huis na een lange dag ofzo haha.

1 like

Ik moet nog op de fiets boodschappen doen en ben al drie uur aan 't wachten tot het minder regent, maar geloof niet meer dat dat nog gaat gebeuren. Wat een schijtweer.

Zo kut is dat, is het inmiddels gelukt?

Nu heb je er niks aan, maar ik gebruik altijd deze tang. Is echt heel handig.

1 like

Ja deze tang heb ik! Maar ik las dat je die niet moet gebruiken omdat je het sieraad dan weet te veel dicht kan knijpen (wel geprobeerd voor ik dat zag)

Edit: nee deze is het, toch anders

https://piercingmania.nl/tang-voor-ball-closure-ringen-en-segment-ringen

@anon44347600 heb helaas geen rubbere handschoenen. Pincet kan ik nog proberen! Maar lijkt me hetzelfde principe als de tang.

En ik ben een printer aan het installeren. Dat t*ringding wil het niet doen. Wat een heerlijke dag is dit :heart_eyes:

1 like

Printers zijn echt assholes en het afvalputje in deze samenleving.

6 likes

Oh ik kan niet meer gooi dat ding zo uit het raam

1 like

Printers zijn vgm gemaakt door een sadistische lul die snel rijk wou worden. Hij bedacht een machine die het maar 1x doet en daarna nooooit meer. Zo blijf je elke x zon apparaat kopen voor niks.

3 likes

Ohhh ik heb mezelf ook eens he-le-maal gestoord gemaakt met het openmaken van een piercing (of nouja niet dus), hele operaties met pincetten en tangen en weet ik het. Lukte voor geen meter allemaal, met een pincet heb je ook geen grip dus die glijdt er steeds af. Ik zou van die wegwerp latexhandschoentjes kopen bij de supermarkt of Kruidvatals je dat in de buurt hebt, daarmee lukte het bij mij daarna bijna meteen want veel meer grip op die ellendige balletjes.

1 like

Ok dan ga ik die zo even halen bij Kruitvat! Het zal me lukken.

Ja tuurlijk door een man

3 likes

Iedere keer als er een rotje afgaat in de buurt dan gaat er een alarm af van een auto. Al dagen dus wiieehoeeeewieeehoeeeeeeoeoeeee. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Nooit last van. Ik kan je wel wat tips geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like