Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Oke ergerlijke dag vandaag maar boffiekontje :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

34 likes

Aargh ik word echt GEK van dat bh-bedrijf met de roze-witte strepen! Zondag had ik een set besteld, komen ze er vandaag mee dat de bh niet geleverd kan worden. Wat heb ik nou aan een paar panty’s en een string, da’s toch geen set meer. En hoe hebben ze hun systemen niet op orde dat ze er nu pas mee komen, en dat ik het wel gewoon kon bestellen! Na een aantal eerdere voorvallen met hen ben ik er nu helemaal klaar mee, ga er niks meer kopen. Had me er helemaal op verheugd :worried:

1 like

Hahah ik moet hier hardop om lachen :joy:

Een vriendin van mij is receptioniste en haar grootste ergernis is dat mensen bellen en dan zeggen ja ik ben gebeld kun je mij door verbinden? En met wie wilt u worden doorverbonden. Ja dat weet ik niet ik ben net gebeld. Ze werkt met 2000 collega’s :joy:

Of mensen die bellen mag ik Anja? En wat is de achternaam van Anja. Ja die heb ik niet. En dan werken er 20 Anja’s

6 likes

Sorry voor de spam. Maar het is toch qua draaien naar rechts dicht en naar links open. Als ik dat ding in m’n neus heb dan is het vanuit mezelf gezien toch ook linksom draaien of is het dan ineens rechts.

Ze hadden vanwege corona nergens meer latex handschoenen, heb nu huishoudschoenen. Maar het lukt nog steeds niet.

Een vriendin van mij is volledig Celine Charlotte gegaan, inclusief Instagramcursus en dezelfde soort stories. We zijn daardoor heel erg uit elkaar gegroeid. Met vriendinnen die wij allebei kennen, is het contact de laatste maanden juist heel hecht geworden. Nu cringe ik elke keer nog extra bij het zien van al die LOA-vibes en manifesteren, omdat ze wel een hele vriendengroep heeft afgeketst/verloren.

2 likes

Celine Charlotte? Dit is een verzonnen naam toch?

Nee, ik had wat context moeten geven. Zij is een succesvolle instagrammer die miljoenen (zegt ze) omzet als ondernemer. Door andere ondernemers cursussen te geven over o.a. moneymindset. Tot augustus had ze ook Spot - een bedrijf in Amsterdam.

1 like

Mannen van 27 die via Snapchat(!) een foto sturen van hun karretje met 4 flessen MoĆ«t erin. ā€œOud en nieuw even goed vierenā€

ok kleuter. Houd het lekker voor jezelf met je ā€œoh look at meeee ik drink MoĆ«t.ā€

35 likes

Ja moĆ«t dat nou…

47 likes

Aan die domme flyers in de bus van het zoveelste burgerinitiatief bij mij in de wijk. Nu gaan ze weer helemaal uit hun stekker omdat er twee appartementencomplexen worden gebouwd in de wijk en ā€œdie zijn zo hoogā€ en weet je dan wel ā€œhoe druk het wordt in de wijkā€. En dan beginnen met ā€œoh ja we begrijpen ECHT wel dat er een woningprobleem isā€. Oh ja? Begrijp je dat echt? Als stomme veertiger in je jaren '30 mega huis met 300.000 euro overwaarde? Volgens mij heb je er helemaal geen last van. Echt afgrijselijk zulke mensen. Bouwt de gemeente eens een keer een paar huizen voor starters, gaan die zielepoten weer maanden dwarsliggen. Echt het maakt me zo kwaad haha.

15 likes

Haha, 2021 lekker blut en op water en brood beginnen omdat je tof wil doen met je Moƫt, maar is goed.

2 likes

Die kleuren van de cirkeldiagram polls zijn nooit hetzelfde als de kleuren bij de opties

3 likes

Bij mij wel?

Edit of ben ik kleurenblind

En na het sturen van die snap zetten ze snel de flessen terug in het schap.

7 likes

Ahh ik denk dat het aan dark mode ligt dan, maar ik vind witte achtergronden zo fel :weary:

Buh de dop van de fles wasmiddel zat wat los en dus viel er een hele lading wasmiddel op de grond. Zo naar om schoon te maken :disappointed_relieved: Het ruikt hier nu wel naar bloemetjes

1 like

Hahaha ja je hebt gelijk :joy: ik wilde ook heel petty terugsturen ā€œMoĆ«t, serieus? Doe dan tenminste een Krugā€ maar ik hield me in.

2 likes

Nee, vaak is het volgens mij meer van ā€˜kijk mij nou!’ omdat het zo’n bekende naam is. Maar er zijn zoveel betere champagnes.

En inderdaad Martini Asti :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahh ja bij deze poll heb ik niet eens de goede kleuropties nodig om te weten op welke het meest gestemd is

De kut klantenservice bij Takeaway (thuisbezorgd). Ik had een voucher die als gebruikt werd beschouwd toen ik van betalingsmethode wou veranderen, dus plaats ik per ongeluk mijn bestelling zonder de korting.

Dus ik stuur ze een mailtje, krijg ik een mail van 6 paragrafen terug met als boodschap ā€œja gewoon 24 uur wachten, dan kan je de korting weer gebruikenā€. De voucher is slechts tot morgen geldig, ik ben niet bepaald van plan opnieuw te bestellen morgen :roll_eyes: