Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Een vriendin van mij is volledig Celine Charlotte gegaan, inclusief Instagramcursus en dezelfde soort stories. We zijn daardoor heel erg uit elkaar gegroeid. Met vriendinnen die wij allebei kennen, is het contact de laatste maanden juist heel hecht geworden. Nu cringe ik elke keer nog extra bij het zien van al die LOA-vibes en manifesteren, omdat ze wel een hele vriendengroep heeft afgeketst/verloren.

2 likes

Celine Charlotte? Dit is een verzonnen naam toch?

Nee, ik had wat context moeten geven. Zij is een succesvolle instagrammer die miljoenen (zegt ze) omzet als ondernemer. Door andere ondernemers cursussen te geven over o.a. moneymindset. Tot augustus had ze ook Spot - een bedrijf in Amsterdam.

1 like

Mannen van 27 die via Snapchat(!) een foto sturen van hun karretje met 4 flessen Moët erin. “Oud en nieuw even goed vieren”

ok kleuter. Houd het lekker voor jezelf met je “oh look at meeee ik drink Moët.”

35 likes

Ja moët dat nou…

47 likes

Aan die domme flyers in de bus van het zoveelste burgerinitiatief bij mij in de wijk. Nu gaan ze weer helemaal uit hun stekker omdat er twee appartementencomplexen worden gebouwd in de wijk en “die zijn zo hoog” en weet je dan wel “hoe druk het wordt in de wijk”. En dan beginnen met “oh ja we begrijpen ECHT wel dat er een woningprobleem is”. Oh ja? Begrijp je dat echt? Als stomme veertiger in je jaren '30 mega huis met 300.000 euro overwaarde? Volgens mij heb je er helemaal geen last van. Echt afgrijselijk zulke mensen. Bouwt de gemeente eens een keer een paar huizen voor starters, gaan die zielepoten weer maanden dwarsliggen. Echt het maakt me zo kwaad haha.

15 likes

Haha, 2021 lekker blut en op water en brood beginnen omdat je tof wil doen met je Moët, maar is goed.

2 likes

Die kleuren van de cirkeldiagram polls zijn nooit hetzelfde als de kleuren bij de opties

3 likes

Bij mij wel?

Edit of ben ik kleurenblind

En na het sturen van die snap zetten ze snel de flessen terug in het schap.

7 likes

Ahh ik denk dat het aan dark mode ligt dan, maar ik vind witte achtergronden zo fel :weary:

Buh de dop van de fles wasmiddel zat wat los en dus viel er een hele lading wasmiddel op de grond. Zo naar om schoon te maken :disappointed_relieved: Het ruikt hier nu wel naar bloemetjes

1 like

Hahaha ja je hebt gelijk :joy: ik wilde ook heel petty terugsturen “Moët, serieus? Doe dan tenminste een Krug” maar ik hield me in.

2 likes

Nee, vaak is het volgens mij meer van ‘kijk mij nou!’ omdat het zo’n bekende naam is. Maar er zijn zoveel betere champagnes.

En inderdaad Martini Asti :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahh ja bij deze poll heb ik niet eens de goede kleuropties nodig om te weten op welke het meest gestemd is

De kut klantenservice bij Takeaway (thuisbezorgd). Ik had een voucher die als gebruikt werd beschouwd toen ik van betalingsmethode wou veranderen, dus plaats ik per ongeluk mijn bestelling zonder de korting.

Dus ik stuur ze een mailtje, krijg ik een mail van 6 paragrafen terug met als boodschap “ja gewoon 24 uur wachten, dan kan je de korting weer gebruiken”. De voucher is slechts tot morgen geldig, ik ben niet bepaald van plan opnieuw te bestellen morgen :roll_eyes:

Ik lust ze wel met krenten. Maar ik wil een oliebol. Geen krentenbol :tipping_hand_woman:

13 likes

Meh we zouden morgen oliebollen eten maar m’n vriend kwam vanmiddag langs de kraam en vertelde dat geen van de medewerkers een mondkapje droeg en 2/3 waren aan het snotteren en verder zijn er geen kramen in de buurt dus nu ben ik sad haha

Ik kijk een serie op videoland met Nederlandse ondertiteling. Iemand in de serie is nonbinary (dus they/them pronouns) maar de vertaler heeft de memo niet gekregen want er staat steeds zij/haar in de ondertiteling :woozy_face:

Krenten zijn druiven van de duivel.

(Druivel)

26 likes