Ik lust ze wel met krenten. Maar ik wil een oliebol. Geen krentenbol
Meh we zouden morgen oliebollen eten maar m’n vriend kwam vanmiddag langs de kraam en vertelde dat geen van de medewerkers een mondkapje droeg en 2/3 waren aan het snotteren en verder zijn er geen kramen in de buurt dus nu ben ik sad haha
Ik kijk een serie op videoland met Nederlandse ondertiteling. Iemand in de serie is nonbinary (dus they/them pronouns) maar de vertaler heeft de memo niet gekregen want er staat steeds zij/haar in de ondertiteling
Krenten zijn druiven van de duivel.
(Druivel)
Beter gezegd ik hoef ze helemaal niet die oliebollen. Groetjes van een Ans.
Ans is af
Stomme vraag maar heb je, of wie dan ook nog andere aanraders die qua smaak vergelijkbaar zijn met Martini Asti? Heb dit van de week voor het eerst gehad en dit is het enige soort alcohol/bubbels wat ik oprecht lekker vind en een heel glas van leeg heb gedronken.
De truc is om gelijk de geboortedatum te noemen ipv naam!
Daar ging het laatst hier een paar keer over dat als je dat bij de apotheek of huisarts doet je supersnel geholpen wordt.
(een slechte grap)
Deze Ans wilt ze ook zonder krenten Ik eet als vega nog liever een koeien oog dan dat ik ooit van mijn leven een krent of rozijn in mijn mond stop
Ik zit nu heerlijk van mijn oliebol zonder krenten te genieten
Haha Bij mij is rozijnen/krenten ook geen geval van niet lusten maar dat ik er echt ‘panisch’ van wordt. Ik ben als kind een keer mega ziek geworden na zo een doosje rozijntjes en sindsdien heb ik er echt een mega angst voor. Ik krijg echt paniek als ik er per ongeluk 1 in mijn mond heb en echt misselijk/ kokken als ik ze te lang zie liggen of iemand ze zie eten.
Met dingen niet lusten als in niet lekker vinden ben ik verder ook van stel je niet aan. Ik vind bijv champignons niet lekker maar als dat ergens door heen zit en ik eet bij iemand dan eet ik het gewoon op. Dan maar een avond minder lekker eten.
De radioreclame van Hornbach
Mag wel in een spoiler. Of gewoon niet.
Mm ja miss dat dat verstandiger is (gewoon niet)
Reclame van een zorgverzekering die zegt dat elke dag hardlopen goed voor je is.
Vakantie hebben, niks doen want #blijfthuis, lekker veel tijd om om de 5 minuten mezelf te scannen of ik klachten heb.
Er lopen hier allemaal kindjes (10-14) knalvuurwerk af te steken
Zit nu alsnog mn ene kat bang onder de bank, dacht dat ie dit jaar wel langer zichtbaar zou blijven.
Dit. Werd helemaal gek van mezelf begin van mijn vakantie. Tot ik uiteindelijk een keelontsteking en dus keelpijn kreeg en dus een gegronde reden had om te testen (negatief).
mensen die knalvuurwerk afsteken 🤦… Benieuwd hoe het vanavond en vannacht gaat of het uit de hand gaat lopen of niet 🤷