Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Vuurwerk. Mensen die het hebben, verkopen of afsteken. Gewoon iedereen die iets met vuurwerk heeft. IK ERGER ME AAN JE. Nee sterker nog. IK HEB EEN HEKEL AAN JE!

Zo dat lucht op.

14 likes

Al die terugblikken op dit jaar op insta. Iedereen die 1000 stories plaatst met alles wat ik het afgelopen jaar ook al een keer heb gezien. Lekker doorklikken

13 likes

Al die mensen die aan de andere kant van de weg gaan wandelen maar het dan vertikken om in de berm te gaan lopen, of naar de andere kant te gaan, als er tegenliggers aankomen. Hallo het hele idee van aan de andere kant lopen is dat je aan de kant gaat als je een tegenligger ziet. :rage: Met als gevolg dat de fietsers mij en anderen aan de juiste kant van de weg bijna aanrijden omdat ik wel aan de juiste kant loop en ze er niet normaal langs kunnen.

4 likes

Haha echt zo’n boomer berichtje dit

2 likes

Dit was dus ook mijn vraag. Wat de fuck staat hier nou, Vierrussen? Er kunnen alsnog vier Russen uit Wuhan komen volgend jaar hoor haha.

1 like

Ik verwacht dit appje echt van mijn schoonouders te krijgen

2 likes

@anon43983847 postte je dit?
Ik wens jullie een mooi 2021​:clinking_glasses:. Waarin Corona weer een biertje is :beers:, Donald alleen maar een eend :duck:, een Dissel alleen maar iets voor een caravan :blue_car::camping:, de Jonge gewoon weer kaas :cheese:, Positief weer positief :+1:t2::white_check_mark::ok:, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt :construction_worker_man:t2:‍♂:hammer_and_wrench:🪚, Wattenstaafjes alleen nog in je oren :ear:t2::adult:t2:‍⚕, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen :sneezing_face::mask::x:🪚:mask::white_check_mark:, vi(er)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan 🥸:expressionless:, 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt :straight_ruler::beers::beers::beers::beers::beers::beers::beers:, kortom weer een “normaal” jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar “normaal” is.:two::zero::two::one:

Ik heb m ook al 2x gekregen, 2x teveel :sob:

8 likes

Aan deze hele dag. ik haat oud en nieuw, want ben altijd alleen. Iedereen verwacht altijd maar dat je iets speciaals gaat doen en vraagt naar de plannen. Mens ik heb geen plannen ik ben loner en dit is een dag als alle andere. Zij zitten allemaal lekker met hun vriendje lekker kleffie te doen he. Doei. Deze bromtrol is wel weer klaar met vandaag (en morgen)

2 likes

Ik ga iedereen blocken die dit naar me stuurt vanavond

3 likes

Oh man, die heb ik ook gehad :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Haha omg wat erg deze.

Ik vind deze ook altijd zo erg met oud&nieuw:

Voordat de klok 12 uur slaat, voordat het telefoonnetwerk plat gaat, voordat ik mijn telefoon verlies omdat ik zo dronken ben en vooral voordat JIJ te dronken bent om dit te lezen, wil ik jou een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar wensen.

3 likes

Hahaha ja dit was hem. Ik zou wel tegen Hugo zeggen dat we vanaf morgen alleen nog maar aan kaas denken tijdens de persconferenties.

2 likes

Aan het woord uiteinde

5 likes

Dat er hier nergens artisjokken te verkrijgen zijn. En als je er naar vraagt, kijken ze je aan of ze water zien branden. Ik crave dit al weeeeken :sob:

Echt super raar dit maar soms krijg ik opeens zo’n golf van paniek over me heen ‘WAT NOU ALS IK TIJDENS MIJN LAATSTE ONGESTELDHEID MN TAMPON VERGETEN BEN???’

En dat heb ik nu weer :sob: terwijl me dat nog nooit is gebeurd eigenlijk. Irrationele angst

14 likes

Dat had je dan al lang geroken :grimacing:

Als iemand mij een fijn uiteinde wenst denk ik gewoon dat diegene hoopt dat ik goeie dick krijg vanavond.

3 likes

Oke, jaarverslag op je eigen insta plaatsen, snap ik nog, scroll ik wel gewoon langs. MAAR 30 INSTASTORIES DOE NORMAAL

8 likes

Ik kwam om dit te posten, zo kut en werkelijk nobody cares

Oh mijn kleine Appie heeft dit zelfs (in blik ook)