Daar kocht ik ze voorheen (andere stad) ook! Nu bij 2 appies geweest waaronder 1 xl filliaal. En 2 groenteboeren in de buurt. Uit blik wil ik niet, ik wil echt hele maar schijnbaar is dat gek hier in t zuiden. Zal na de feestdagen eens n groenteboer vragen of die ze kan bestellen voor me.
Ik erger me aan veel dingen vandaag maar ook aan mensen die op Instagram stories plaatsen van vuurwerk afsteken? Hallo??
Ik kreeg hem ook via iemand. Heb gereageerd met : ok Boomer.
Dat ik mn rokje van vorig jaar niet meer pas ben juist zo goed bezig met sporten dus dat voelt een beetje demotiverend nu.
De tering kinderen die hier voor t huis vuurwerk afsteken. Moet zo werken (ziekenhuis) en hoor dat het retedruk is. Er is geen plek voor kinderen die hun vingers eraf hebben geblazen.
Hier hoor ik nog weinig/zo goed als niks gelukkig, ik was al onder de indruk dat het zo goed ging, jammer dat dat in andere wijken niet zo is… Hoop dat het rustig blijft voor jullie.
Thanks! Hoop het ook!
Haha I wish. Het is alcoholvet
Ik wilde dit hier net posten. Echt why moet ik 10 foto’s van je gezellige feestje in februari bekijken? Ik wil nu juist zien hoe iedereen alleen en thuis aan de oliebollen zit.
Hoeveel branden er weer zijn. Heel p2000 is rood, van de meldingen waarbij de brandweer uit moet rukken
Het lijkt hier alweer een oorlogsgebied. Hond in paniek en ik ook. Leuk dit weer.
Dat iedereen happy new year appt, maar dat is t helemaal niet maar dat ken je nie terugappen nie
Fucking erge mist waar ik doorheen moest rijden en dat was engggg
Die klerejong in m’n stad, met je fucking auto’s in brand steken
Ik heb ruim een jaar geleden lekage gehad op een muur waardoor een groot deel van het stucwerk eraf viel. Het duurde denk ik wel eenn jaar voordat ik die muur heb aangepakt en weer had opgerukt en gewit.
Nu kon ik gisteren niet slapen omdat er super irritant regen druppelde aan de buitenkant van mijn raam. Waarschijnlijk door lekkage aan de regenpijp, maar dat is dus op dezelfde plek als van de lekkage eerder, dus kijk ik in daglicht en jahoor 🥲🥲🥲 mijn mooie egale witte muurtje heeft weer gele vlekkerig en er is weer een deel van het stucwerk af
Erger me aan wenkbrauwen van een meisje wat ik telkens op Insta voorbij zie komen, echt zien mensen niet dat bijtekenen soms ook echt too much kan zijn, haha jezus
. Lekker onredelijk, want zij zal het wel mooi vinden en dus gevalletje NMSVPE.
Haha wat, denk je dat jij het bent? Nou zover ik weet zit ze niet hier, maar wat dan nog: het is mijn ergernis, you do you toch.
Oh nee hoor ik ben het niet! Maar altijd als ik mijn wenkbrauwen doe zijn het wel twee rupsen Maakt niet uit hoe licht of welke kleur ik ze doe