Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Een ergernis aan mezelf: ik kan de tekst uit handleidingen van bordspellen heel slecht omzetten naar echte handelingen die ik later moet uitvoeren tijdens het spel. Ik zie het totaal niet voor me. Oftewel ik begrijp vaak geen snars van wat er staat.

Ik zou ook willen dat ze die teksten zo eenvoudig mogelijk hielden, ipv met ludiek jargon uit het spel erin en dergelijke.

Als een ander het voorleest en 3x de zin herhaalt inclusief wijzen naar de benodigdheden lukt het nog net om het te begrijpen.

44 likes

Zo’n zin in broccoli en ik heb geen broccoli :frowning:

3 likes

Ik vind dat ook ingewikkeld, maar tegenwoordig heb je van die handige speluitleg filmpjes op YouTube. Een stuk begrijpelijker!

1 like

Op YouTube staan super veel video’s met uitleg van spellen, ik vind dat veel makkelijker te begrijpen dan zo’n boekje

1 like

@Spaarlamp Bedankt, goede tip! Dat zou echt helpen, want als ik eenmaal een beetje een beeld ervan heb, kan ik de nieuwe informatie er makkelijker aan koppelen.

Ik kan het ook echt niet volgen vaak en zone meestal uit, ik begin dan liever meteen met spelen haha

4 likes

Die dingen zijn ook onbegrijpelijk. Ik moest laatst aan iemand anders een spel dat ik al vaak heb gespeeld uitleggen met de handleiding en snapte er niks meer van door dat boekje :joy:

1 like

Erger me groen en geel aan asocialen op de weg. Eerst bumperkleven, dan inhalen (mag niet op dit punt) waarmee hij zichzelf maar ook mij in gevaar brengt. Vervolgens komt hij achter een andere auto die zich keurig aan de snelheid houdt, en is hij er niets mee opgeschoten. :joy: Maar wel met scheurende banden door de bochten… wat een idioot. Van mij mogen er echt in iedere straat flitspalen om dit soort achterlijken te pakken.

4 likes

Dat mn insta stalk sites niet mee werken.

1 like

Een vriendin van mij had dit zelfs tijdens het passen in de winkel. Ze pastte er eentje en toen ze de andere schoen van achter kreeg was het echt een wereld van verschil (uiteindelijk was het even zoeken naar de goede match). Die verkoper legde toen uit dat ze verschillende producenten hebben die op een andere manier leer snijden en stikken, maar blijkbaar is de kwaliteit dan ook niet te waarborgen…

2 likes

Haha dit heb ik nog steeds met softbal. Al dertig keer moeten spelen en snap de regels nog steeds niet. Als een ander zei dat ik moest rennen, deed ik het maar gewoon.

@Chuckie @Dombo Ben stiekem wel blij door de herkenning haha, vind dit echt een faal van mezelf dan.

1 like

Is het niet dat de één nep is en het andere origineel? Vind het zo gek dat een type zo kan verschillen!

De vriend van m’n schoonmoeder, wat een ontzettende boomer. Zo vermoeiend die man. Heb hem nu 2 keer in 1 week tijd gezien en vind het wel weer even mooi geweest.

Net waren we op bezoek en ging hij KEIhard op de tv YouTube filmpjes kijken. Muziekvideo’s uit de jaren 70/80 die volgens hem geweldig zijn. Lekker boeiend, je hebt bezoek. Doe ff fatsoenlijk.

6 likes

Ik heb hier laatst ook over gepost in het modetopic. Had meerdere docs besteld en ze waren allemaal anders. Van de pasvorm, de kleur van de zolen, tot hoe netjes ze gestikt waren. Vond de verschillen ook erg groot voor schoenen die dezelfde merknaam voeren

Ja ik heb er wel een paar gehouden. Ik heb bij de eerste bestelling gekeken welke maat goed was en toen een tweede bestelling er achteraan gedaan. Daarna alles met elkaar vergeleken en die het mooist zaten gehouden. Echt dankbaar voor afterpay want er stond uiteindelijk 6 paar in mn huis haha (2 typen x3)

Twitch voor de derde dag op rij issues.

2 likes

Vind het super irritant hoe die maten van dr martens gedaan worden. Ik zit bij hun precies tussen twee maten in, 37 is echt te krap (mijn normale maat) en 38 heb ik sowieso een zooltje nodig en dan nog zit het wat losjes. Zeker omdat ze vaak wat lomper zitten wil ik ze dan niet ook nog een halve maat te groot eigenlijk

Er zit een deukje in mijn laptop :rage: (zelf veroorzaakt maar ok)

Ik was wandelen in een natuurgebied en ik liep naast mijn vriend, iedereen kon er makkelijk langs heel breed pad
Komt er een vrouw op de fiets aan en schreeuwt aan de kant !!! Dus ik denk ja je kan er gewoon langs ik ga niet aan de kant
Schreeuwde ze harder : AFSTAND!!!

Moest er zo hard om lachen, komt ze aandacht tekort

11 likes

Mijn vriend liet net een pot chunky salsa vallen op ons witte hoogpolige kleed. En het ergste daar aan was dat hij normaal standaard in zo’n situaties zegt ‘WE KOPEN WEL EEN NIEUWE!!!1’ maar nu dus niet :sweat:

10 likes