Ik heb echt al een tijdje geen echt frisse tandpasta kunnen vinden. Ze zijn altijd zoetig ofzo?
(Wie heeft er tips? )
Ondertussen ben ik al nachten op rij gilmore girls aan het kijken en uit aan het slapen terwijl maandag de werkweek weer begintâŠ
Sensodyne fresh mint vind ik altijd fris, maar is wel prijziger.
Die hebben heel vaak error. Echt zo irri
Ik kan mij niet herinneren dat tandpasta ooit zoet proefde, maar gebruik zelf al jaren sensodyne fresh mint.
Ging het net zelfs proeven als ik was zoets kon proeven
Dat heb ik ook!
Ik erger mij kapot aan die dingen op Facebook (sowieso Facebook) met plaatjes van deze mensen zijn al 4 weken zwanger
Mijn nicht werd getagged van : gefeliciteerd Miep heb je goed verborgen weten te houden.
Denken mensen dan echt niet na dat dit soort dingen vreselijk zijn? Mijn nichtje zit in een traject dus extra kut. Ben woedend en snap niet dat je dit voor mensen moet uitleggen
Haha waar ben je nu? Ik kijk 't ook non stop met af en toe Modern Family er tussendoor.
Begin van seizoen 5!
Wij moesten van modern family nog 5 afleveringen dus dat gister ook nog afgekeken.
Ik zat sinds de lockdown helemaal te stressen dat ik geen kappersafspraak had voor februari en was bang dat ik pas weer in maart of april terecht zou kunnen.
Nou uiteindelijk namen ze weer afspraken aan⊠3 feb kon ik terecht stress voor niks
Ik ook! Aflevering 9 van seizoen 5 inmiddels. Niet kijken als je hier nog niet bent maar ik zit gewoon te wachten tot ze een relatie krijgt met die Logan :â)
Dat heb ik ook met een aantal schoenen (geen Dr Martens) en ik heb daar gewoon dat flapje aan een kant vastgelijmd of vastgenaaid. Zo kan je er alsnog in en blijft dat flapje op zijn plek
Gilmore girls seizoen 5
Ik ben bij aflevering 10 en heb echt precies hetzelfde.
Ik was Dean ook zo spuugzat, heb eind seizoen 4 echt zitten haten op dat ze met een getrouwde man ging en dat voor zichzelf nog goed praatte ook.
Ben uitgelogd bij Apple ID. Het ww wat ik denk dat het is, blijkt fout. Om ww te wijzigen stuurt ie een mail naar mân iCloud e-mailadres. Daar kan ik dus niet bij!!
Nee. En nu is mn account 24 uur geblokt. Kan dus ook niks nu.
Balen ook van die telefoon van jou. Hopelijk vind je je pakketje.
Oke ik denk echt dat het gemeentelijk vervoersbedrijf bespaart op roltrapkosten. Dat ding staat nu al fucking 2 maanden stil, en dat is echt het geval op verschillende stations? Why)??? Kan ik zo godverdomme chaggie van worden dat je je dag moet beginnen met klimmen
Ik vind zulke plaatjes sowieso kinderachtig, echt typisch iets voor boomers maar snap niet dat jonge mensen dat ook grappig vinden
Mensen die schaamteloos hun gezellige nye groepsfotoâs op social media delen. Gewoon schaaaamteloos groepen vriendinnen en vrienden bij elkaar. Hoe groter kan je middelvinger zijn naar Corona leed?
Nye bye for me
Na 00:00 videobelde een oude vriendin me straalbezopen. Ze werkt in het ziekenhuis en was met 12 man aan het feestvieren. Kon dat zo slecht met elkaar rijmen. Heb echt respect verloren gewoon.
Ik ken iemand die op de Corona afdeling werkt en afgelopen maand naar Curaçao op vakantie was.
Had ook even kortsluiting toen ik dat zag.