Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Supermarkt medewerker die zich boven de wet voelt, mondkapje op kin draagt en te dicht in de buurt komt. Vriendelijk verzocht om of uit de buurt te gaan of mondkapje op te zetten. En dan een &”;&%%# grote bek krijgen :rage: ga niet werken als je je niet aan de regels wil houden.

2 likes

Zo jammer dat mensen dan zo moeten reageren hè. Ik vind het een heel goed idee van de evenementenbranche. Want het klopt Idd wat ze zeggen, ze hebben ervaring met snel dingen opbouwen en met het organiseren van veel mensen op een bepaalde plek hebben.

2 likes

Word, en het feit dat de opmaak van een verslag langer duurt dan het maken van het verslag zelf. Ging ongeveer zo:
Ik: Oké ik wil mijn tekst aan elkaar hebben, zonder enter.
Word: Ah ik snap het! Hier heb je een dubbele enter, extra dikgedrukte tekst, wat random lijntjes en 34 ingevoegde tabellen!

Bonus klacht: Dat je een verslag van 40+ pagina’s hebt gemaakt en dan je eigen verhaal moeten nalezen op fouten. Ik vind dat zo oersaai altijd. Ik heb nu drie verslagen liggen die eigenlijk af zijn, maar waarbij ik me er niet toe kan zetten om ze na te gaan lezen.

19 likes

Mijn probleem met m’n Dr Martens is dat als ik ermee rondloop ik klink als Spongebob in die aflevering dat hij van die leren laarzen draagt. Je hoort me dan echt al van 100 meter verderop aankomen, met name ergens binnen.

24 likes

afbeelding

69 likes

Fucking slechte vacatures. Ga eens weg corona!!

2 likes

Dat ik voor de eerste keer wat wil bestellen op de Dr Martens website, aangemeld voor de nieuwsbrief want 10% korting. Word de code niet naar mijn e-mail gestuurd maar ik krijg nu wel een mail binnen DAT ER NOG IETS IN MN MANDJE LIGT. Wtf

3 likes

Aan mezelf, ik moet eigenlijk echt wat werk afmaken vandaag maar daarvoor moet ik allemaal papers over de pandemie lezen en ik raak er helemaal gestresst van waardoor er niks uit m’n vingers komt

Ik wil juist een keer meespelen maar het lukt niet? Hij zegt steeds, oeps, deze pagina is niet gevonden. Dus wellicht is het even een storing op de site…

1 like

Ohh hmm dan ga ik zo nog ff kijken of ik me kan aanmelden

1 like

Hierom gebruik ik Latex haha, als je er handig mee bent gaan dit soort dingen zoooo veel beter dan in Word

2 likes

Een of andere suffe reclame op social media van bedrijfje dat shirts maakt met quotes die vegan leven ondersteunen, en dan geven ze plastic armbandjes erbij!?
Echt de plank misslaan is dat voor mij. Maar reclame heb ik al geblokt :sweat_smile:

Hahahha ja SpongeBob en de piepende laarzen :joy: ik heb ook 1 zo’n paar laarzen die ik dus bijna nooit meer draag omdat het me hier aan doet denken

2 likes

Deze kop, mag hopen voor d’r dat ze niet in verwachting is van een volwassen man :crazy_face:

Foutje kan gebeuren maar vind deze zin sowieso raar, alsof er iets in de trant van ‘Merel bezwangerd door Pepijn’ had moeten staan

16 likes

Ik las pijpen. Girlz artikelen all over again

11 likes

Dat ik moet janken als ik boos ben en ik dan niet meer serieus genomen word. Hallo ik huil omdat ik boos ben niet omdat mijn argumenten niet goed zijn gvd haha

14 likes

Ik wou bijna zeggen Dumpen !! maar toen bedacht ik dat onze droom dubbeldate dan niet door kan gaan. Dus doe maar niet dumpen haha.

7 likes

Nu kun je corona de schuld geven van alles haha. Het is coronas schuld dat jullie elkaar niet kunnen zien en dat je verder ook niet veel andere dingen hebt om over te praten.

1 like

Dat ik nu elke vorm van toeslag misloop omdat ik net te veel verdien en hierdoor uiteindelijk meer kwijt ben dan toen ik minder verdiende. Klinkt even als een verwend nest maar loop elke keer geld mis en mag wel die leuke studieschuld betalen omdat de overheid het grappig vond om opeens een leenstelsel in te voeren.

13 likes

Gewoon twee keer het verkeerde ingevroren prutje ontdooid. Ik wou linzen-kikkererwtensoep maar de eerste keer bleek het pizzasaus en de tweede keer kikkererwtencurry. Die ik al twee dagen achter elkaar had gegeten. Lekker hoor maar hoef m nou even niet meer.

11 likes