Fucking slechte vacatures. Ga eens weg corona!!
Dat ik voor de eerste keer wat wil bestellen op de Dr Martens website, aangemeld voor de nieuwsbrief want 10% korting. Word de code niet naar mijn e-mail gestuurd maar ik krijg nu wel een mail binnen DAT ER NOG IETS IN MN MANDJE LIGT. Wtf
Aan mezelf, ik moet eigenlijk echt wat werk afmaken vandaag maar daarvoor moet ik allemaal papers over de pandemie lezen en ik raak er helemaal gestresst van waardoor er niks uit mān vingers komt
Ik wil juist een keer meespelen maar het lukt niet? Hij zegt steeds, oeps, deze pagina is niet gevonden. Dus wellicht is het even een storing op de siteā¦
Ohh hmm dan ga ik zo nog ff kijken of ik me kan aanmelden
Hierom gebruik ik Latex haha, als je er handig mee bent gaan dit soort dingen zoooo veel beter dan in Word
Een of andere suffe reclame op social media van bedrijfje dat shirts maakt met quotes die vegan leven ondersteunen, en dan geven ze plastic armbandjes erbij!?
Echt de plank misslaan is dat voor mij. Maar reclame heb ik al geblokt 
Hahahha ja SpongeBob en de piepende laarzen
ik heb ook 1 zoān paar laarzen die ik dus bijna nooit meer draag omdat het me hier aan doet denken
Deze kop, mag hopen voor dār dat ze niet in verwachting is van een volwassen man 
Foutje kan gebeuren maar vind deze zin sowieso raar, alsof er iets in de trant van āMerel bezwangerd door Pepijnā had moeten staan
Ik las pijpen. Girlz artikelen all over again
Dat ik moet janken als ik boos ben en ik dan niet meer serieus genomen word. Hallo ik huil omdat ik boos ben niet omdat mijn argumenten niet goed zijn gvd haha
Ik wou bijna zeggen Dumpen !! maar toen bedacht ik dat onze droom dubbeldate dan niet door kan gaan. Dus doe maar niet dumpen haha.
Nu kun je corona de schuld geven van alles haha. Het is coronas schuld dat jullie elkaar niet kunnen zien en dat je verder ook niet veel andere dingen hebt om over te praten.
Dat ik nu elke vorm van toeslag misloop omdat ik net te veel verdien en hierdoor uiteindelijk meer kwijt ben dan toen ik minder verdiende. Klinkt even als een verwend nest maar loop elke keer geld mis en mag wel die leuke studieschuld betalen omdat de overheid het grappig vond om opeens een leenstelsel in te voeren.
Gewoon twee keer het verkeerde ingevroren prutje ontdooid. Ik wou linzen-kikkererwtensoep maar de eerste keer bleek het pizzasaus en de tweede keer kikkererwtencurry. Die ik al twee dagen achter elkaar had gegeten. Lekker hoor maar hoef m nou even niet meer.
Ik trap er altijd weer in, lekker serie kijken in bed, alles klaargezet en dan wil niks laden omdat mān internet het niet doet in dat hoekje terwijl ik in een superklein appartement woon
en ik wil het ook nooit accepteren dus dan kijk ik steeds kleine stukjes en dan wacht ik weer
Kan je niet een aflevering downloaden/offline zetten? Kan op de meeste streamingsdiensten wel geloof ik.
Big Brother komt vanaf morgen weer op tv (en ik ben een sucker for reality tv). Het wordt helemaal kut of helemaal geweldig. Ik hoop het tweede, maar ik vind het vervelend dat de uitzendingen pas om 21:30 zijn. Dan slaap ik! 
Dat mijn cv ketel iedere keer kapot gaat⦠en ik geen zin heb om mijn huurbaas er bij te betrekken omdat ik stiekem 2 katten en 1 hond in zijn huis heb. Waardoor ik iedere keer een cv monteur laat komen die hem dan even snel oplapt maar dat is maar een tijdelijke oplossing.
En nu wilde ik weer in bad stappen terwijl het ijskoud was. Word daar zo chagrijnig van iedere keer.