Ik trap er altijd weer in, lekker serie kijken in bed, alles klaargezet en dan wil niks laden omdat m’n internet het niet doet in dat hoekje terwijl ik in een superklein appartement woon en ik wil het ook nooit accepteren dus dan kijk ik steeds kleine stukjes en dan wacht ik weer
Kan je niet een aflevering downloaden/offline zetten? Kan op de meeste streamingsdiensten wel geloof ik.
Big Brother komt vanaf morgen weer op tv (en ik ben een sucker for reality tv). Het wordt helemaal kut of helemaal geweldig. Ik hoop het tweede, maar ik vind het vervelend dat de uitzendingen pas om 21:30 zijn. Dan slaap ik!
Dat mijn cv ketel iedere keer kapot gaat… en ik geen zin heb om mijn huurbaas er bij te betrekken omdat ik stiekem 2 katten en 1 hond in zijn huis heb. Waardoor ik iedere keer een cv monteur laat komen die hem dan even snel oplapt maar dat is maar een tijdelijke oplossing.
En nu wilde ik weer in bad stappen terwijl het ijskoud was. Word daar zo chagrijnig van iedere keer.
Heel soms val ik per ongeluk in het TMI topic en dan is het ZO fucking vies als er net een foto is geplaatst ZONDER spoiler
Nou valt wel mee hoor
Ja als je er niet tegen kan moet je er maar niet komen hoor, die titel is de spoiler op zich.
Haha ja o zeker. Is gewoon dom van mijn kant dat ik zonder goed te kijken op zo’n titel klik meh
Als je een monteur laat komen om hem steeds bij te vullen, dat kan je zelf ook, super makkelijk. Als er te weinig druk is kan er weinig warm water eruit komen.
Anders een je hond en katten ergens onderbrengen om de cv te repareren? Want zo wordt het voor jou ook duur
Aan mezelf, 2021 is het jaar waarin ik compleet ga instorten denk ik, en ik heb geen puf om nu iets met deze constatering te doen.
Ja ik heb die slang niet om bij te vullen… morgen bel ik de monteur. Heb nu een hotel geboekt ben het zat. Ik wil gewoon in bad en mn gezicht schoonmaken
Hahahaha echt zo’n Karl-actie weer, een hotel boeken omdat je linea recta in bad moet. Moet zo lachen om jou altijd. Vooral omdat het zo oprecht is ook allemaal
Oei even een tuinslang ombouwen of aan de monteur vragen of je hem mag kopen.
Geniet van je hotel bad!
De hoeveelheid reclame op instagram, om de paar stories/ post heb ik wel een gesponsorde story of post van een of ander vaag merk of bedrijf
Ik kan niet wachten tot deze tering maand en die hele prestatiedrang die ik erbij voel voorbij is.
Opeens wil ik gaan sporten en afvallen? Terwijl ik haat sporten, ik vind gezond eten te veel gedoe en ik probeer al jaren blij te zijn met m’n lichaam (wat meestal ook nog eens hartstikke goed gaat dus waarom boeit het me nu opeens zoveel).
Tis zelfs zo erg dat ik overweeg weer batterijen in m’n weegschaal te stoppen. Echt voor wat?? Nog meer teleurstelling?
(ik denk dat een deel ook komt door het uitzoeken van 5 jaar aan foto’s, oa van mezelf in ondergoed, in tijden waarin ik een stuk dunner was)
Al die kut reclames voor hulp bij afvallen. Ben ik eindelijk in een state of mind dat ik beter voor mezelf zorg en ga voor gezondheid en me goed voelen, wordt me weer een complex aangepraat voor die Powerslim lui.
Later als ik groot ben wil ik jou zijn.
Lekker met de kleine paarse chillen bij de valk
Herkenbaar maar ik hoop dat het je lukt om je te richten op het stuk blij zijn met jezelf.
Ik was de afgelopen dagen in limboland. En alle Shells waarbij de Shell site zei dat er een Starbucks was, was er een deceptie. Het was enkel Starbucks to go. (Dus een automaat en enkel koffie)
Dus ik vraag de kassa medewerker, hebben jullie een echte Starbucks hier in de buurt en haar antwoord was ‘nee mevrouw, die hebben we hier niet’.