Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ja dat komt keihard aan dan he…

4 likes

Maar de echte Starbucks is toch dicht

Dat mijn wasmachine voor de 2e keer in een half jaar is gaan lekken. Dus net wederom met alle handdoeken in de weer(dam bouwen van washok naar de laminaat vloer)en dweilen als een idioot. En nu heb ik het koud en wil ik douchen maar alle handdoeken zijn doorweekt. Heb nu wel angst voor mn vloer maar dat komt morgen wel.

WATTTTTTTT
Ik wilde er vandaag heen gaan maar op de site staat dat ze gesloten zijn en op Facebook vond ik dat ze ivm de lockdown via ubereats bezorgen. Maarja natuurlijk alleen in Amsterdam. :roll_eyes:

1 like

De enige Starbucks die we hebben, is die bij de Outlet in Roermond.

3 likes

3 maar liefst. En verder geen enkele in de buurt, echt belachelijk.

3 likes

Volgens mij heeft mn halve insta feed bedacht dat ze in 2021 echt elke wandeling, elke maaltijd, elk opgevouwen wasje, elke aangestoken kaars, elke keer boodschappen doen, elke keer de hond uitlaten, elke keer stofzuigen, elke keer netflixen, elke keer in bad, elke keer aangekleed moeten delen

Ik scroll rustig verder daar niet van maar mijn god. Misschien is 2021 wel mn stoppen met socials jaar.

1 like

Die was ook dicht :pensive:
Ik had de hoop de beker van Roermond langs te snel weg tegen te komen.

1 like

In Den Haag en langs alle aangrenzende Shells’s in Den Haag zijn de gewoon open.
Ook de stations.

Nog iets waar ik me aan erger: meeste mensen waarmee ik samenwerk weigeren Latex te leren of comments te plaatsen in een pdf dus ben alsnog aan Word overgeleverd :unamused:

Latex kende ik niet (al jaren afgestudeerd en op werk gebruiken we de standaard programma’s). Heb het net opgezocht en is wel heel handig ja, weet niet of ik dit kan introduceren (IT doet altijd moeilijk over andere apps etc maar kan het proberen).

Comments in pdf ja het kan idd gewoon maar dit doe ik ook niet snel uit mezelf? Als mijn collega’s en ik elkaars stukken becommentariëren dan wil je daarna ook met de feedback aan de slag en evt suggesties overnemen. Wat is dan het voordeel om toch in pdf aan te leveren boven Word?

Het irritantste aan Latex is dat je het uitspreekt als Latech/Lateggg maar verder werkt het echt heel goed en soepel

5 likes

Dat de gemeente besloten heeft geen afvalkalender meer te sturen per post maar een online kalender te maken. Nou echt super handig natuurlijk, als het zou werken. Maar er staan geen datums in, lol? Volgens de kalender halen ze alleen een keer kerstbomen op maar voor de rest geen restafval en plastic. Love het digitale tijdperk :+1:t2:
Stuur me gewoon een fucking papiertje.

2 likes

Instalkr.com werkt bij mij nog :wink:

1 like

Ik merk het zelf ook. Raak er overprikkeld van.

Ieder najaar heb ik last van haaruitval, ergens rond september/oktober. Dit jaar viel het me alles mee, maar nu ben ik alweer een paar weken flink aan het uitharen en heb zo weinig haar nog. Voel me een fucking Schanulleke…

Ik probeer in te loggen op mijn forever 21 account maar het lukt steeds niet, krijg ook de mail van wachtwoord vergeten niet (ook niet in ongewenst) en als ik een nieuw account aanmaak zegt hij dat mijn telefoonnummer niet valid is terwijl de site al op nederland staat. Nou dan niet he :thumbsup:

Ik moet straks 14km heen en 14km terug fietsen voor een coronatest omdat de andere locaties geen plek hadden en voel me super beroerd al :+1:

3 likes

Aan ING. Ook al heb je 4 betaalrekeningen, je mag maximaal maar 1 spaarrekening met 10 potjes.

2 likes

https://www.ad.nl/koken-en-eten/gezond-restaurant-van-robbe-en-laura-gasten-moeten-hun-lengte-en-gewicht-doorgeven-bij-het-bestellen~ad796542/

Aan dit concept en natuurlijk ik hoef er niet heen te gaan, maar het irriteert me en ik zie er het nut ook niet van in. (Even openen in incognito)

15 likes