Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat ik met de kerst een kerststol van een kilo heb gekocht en die dus nog steeds elke dag eet bij mn ontbijt

6 likes

Dat klinkt echt als een concept wat bedacht is door iemand met controlling issues

5 likes

Ik vind dit echt nu al het stomste idee van 2021

3 likes

Haha ik zit ook nog steeds aan de kerststol en ben hem ook wel zat nu. Dacht vandaag om er nog wentelteefjes van te maken ofzo.

1 like

Ik wilde het aan de vogels voeren maar die moeten het niet

2 likes

Fuck dit! Alsof er nog niet genoeg mensen door hun BMI onzeker gemaakt worden.

1 like

Maar ook als ik een te hoog of te laag bmi zou hebben (heb ik wel maar geloof niet zo in bmi = te kort door de bocht) dan zou ik niet daarheen gaan waar ze voor mn gevoel mn bmi en eetgedrag zitten te judgen en ik gewoon uit eten wil. Was dit vanuit een dieetplan of hello. Fresh. Dan was t al anders. En sws gewone restaurants kunnen ook rekening houden met je dieetwensen

3 likes

Ah ja ik was eigenlijk een soort van verplicht om Latex te gebruiken in m’n studie, ben er nu wel blij mee. Maar iedereen om me heen gebruikte het ook, dus ook mijn begeleider bijvoorbeeld en dan werkt het wel handig met die comments

Ja ik zat volgens mij bij de enige bùta-studie waar het niet standaard was om te gebruiken, echt jammer, maar heb het bij een aantal vakken en voor individueel dingen toen ook wel gebruikt. En m’n collega’s nu kijken me al helemaal aan alsof ik van een andere planeet kom als ik dat gebruik. Vind het juist ook wel handig!

1 like

Wtf laat mensen zelf weten hoeveel ze eten. Het is op zoveel meer gebaseerd hoeveel je ‘zou’ moeten eten dan op alleen lengte en gewicht.

2 likes

Ik snap niet waarom ze die stollen niet wat kleiner maken. Alleen met een gezin van 6 heb je hem met de kerst op. Het is of zo’n enorm ding, of een mini klein stilletjes voor 1 persoon. Niks ertussen.

6 likes

Aan mensen die helemaal dramatisch op social media fotos van de laptops van zichzelf + de kinderen plaatsen en ooh zo zwaar + klaag klaag klaag. En dan daarna nog 20x dezelfde fotos van anderen voorbij zien komen.

Tuurlijk zal het zwaar zijn als je zelf ook thuiswerkt, echt alle begrip daarvoor. Maar het is je eigen kind die je aan het werk moet zetten (waarvan de leraren zeg maar alle opdrachten etc al hebben voorbereid) Je staat niet ineens in je eigen woonkamer onvoorbereid aan 34 kinderen les te geven.

8 likes

Mensen merken dan ook pas ‘ opeens’ dat docenten toch best een drukke baan hebben.

3 likes

Welnee. Geef me 2 dagen en we hebben hem van op met z’n tweeĂ«n hoor.

3 likes

Nou idd en dat het niet ff a b c leren is en wat snotneuzen af vegen. Of dat leraren een soort oppas zijn.

2 likes

Ik heb net een stol in mijn uppie gekocht en zag laatst dat iemand er wentelteefjes van maakte, dus ik ga hem in plakken snijden en in de vriezer doen!

9 likes

Sorry dit vind ik echt vies klinken. NMSMVPE

1 like

Ik heb via instaspon en link van een influencer de chillplaid/trui gekocht. Maar het is dus dropshipping, na lange tijd eindelijk binnen, zitten die warme sokken er niet bij.

Ik heb zo’n hekel aan het woord ‘grote-mensen-huis’ (is niet eens een woord, maar goed). En iedereen die dat ‘woord’ te pas en te onpas gebruikt, waarom eigenlijk? Wie heeft dat ooit zo in het leven geroepen :confused:

25 likes

Mn stagebegeleider die op mijn mail antwoord met: allereerst de beste wensen! Ja boeien jemig, kunnen we gewoon door. Nu moet ik weer gaan zeggen: ohja beste wensen haha hihi hoehoe

17 likes