Ik ben het ook al bij zoveel mensen vergeten en dan krijg je weer terug ‘Gelukkig nieuwjaar hè’, kan ik weer gaan mailen, want anders lijk ik weer zo asociaal.
Ik kijk niet vaak tv, maar het is mij opgevallen dat zodra er een nieuw programma bij SBS6 is Jan Versteegh de presentator is
Ik kreeg ook zo’n mail vandaag en dacht ook echt wie hou je voor de gek. Zo lang die kut corona er is en we niet allemaal zijn gevaccineerd kan je wensen wat je wilt maar echt best wordt het toch niet.
Zonnetje ben ik vandaag
dit is een kikker
Oh ik nam ook eerst aan het dier, maar toen dacht ik, nee ze bedoelt vast een blaar pad (zo’n zacht ding) in huidskleur
Misschien doordat hij tegenwoordig heel bruin/oranje foundation op krijgt? En hij lijkt wat ronder geworden. Vroeger deed hij wat vlotter en sportiever aan.
deze kikker is nu diep beledigd dat je hem een pad noemde
mensen die geen richting aangeven in het verkeer.
Als mensen van marktplaats iets moeten versturen en dat dan na 17:00 doen. Dan ben je toch gewoon echt lullig. Maar ondertussen wel al je geld 3 dagen binnen hebben
Argh, er is een CV monteur, koffie aangeboden wat hij wilde hebben, prima. Maar nou is hij ook naar de wc geweest . Allemaal deurknoppen aangeraakt, nu heel het huis ivm corona desinfecteren
.
Nou die man moet toch ook gewoon zijn werk doen? Moet hij anders maar buiten plassen?
En raampje open en deurknoppen desinfecteren is toch voldoende?
Jeetje had hem dan niet laten komen als dat zo’n probleem is allemaal.
Wauw het is ook gewoon een mens jeetje. Koffie kan je nu overigens prima niet aanbieden vanwege corona maar naar de wc gaan een probleem vinden.
Ik heb teveel ergernissen vandaag, sorry.
Ik bestel een lamp op bol die morgen in huis zou zijn, had liever een andere kleur maar die kwam pas overmorgen. Krijg ik net een berichtje dat de lamp die ik nu bestel heb pas over 3 dagen hier is. Waarom word ik zo genaaid altijd haat het
Kan je hem niet meer annuleren en de andere kleur bestellen?
Dat ik nergens een fatsoenlijk schalenmaatje kan kopen. En als ik dan een goeie zie dan zijn de bestel kosten duurder dan dat ding…
M’n enorme blaren op m’n handen die ik heb gekregen na het sporten gister. Echt een paar mm dik, auauau
Ja zou wel kunnen maar had betaald met o.a twee cadeaubonnen dus dat word te lastig denk ik
Je krijgt sowieso het tegoed van die bonnen wel terug als je je order annuleert / retourneert. Weet alleen niet meer precies hoe lang dat duurde.
Ja dat weet ik ook, maar gevoelsmatig heb ik het idee dat dat lang gaat duren. Dus ik moet maar gewoon proberen te leven met deze irritatie en langer wachten