Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Zoals mijn titel eer aan doet

7 likes

Haha. Sterkte met je ergernis. You can do it :muscle:t2:

1 like

Kent hij die vrouw. Anders kan het gewoon spam zijn. Ik word ook altijd door de raarste mensen getagd

Haha ik heb dit met rtl en Chantal Janzen. Elk programma, elke reclame, je kunt gewoon echt elke dag naar een programma van haar kijken. Werkt daar niemand anders meer dan, nu alle anderen naar SBS6 zijn gegaan?

4 likes

Dat mijn maandagyoutuber in januari niet uploadt, wat moet ik nu kijken tijdens het eten?!

Heb net iets kleins besteld en ze rekenen gewoon 1 euro extra omdat ze het per briefpost moeten doen… Is toch niet zoveel moeite om iets ff in een envelop te douwen.
Als die lockdown voorbij is ga ik de roverheid een rekening sturen.

@Karl_Lagerfeld @ferris Hahah natuurlijk, maar ik heb normaal al niet graag vreemden op mijn toilet, en nu nog minder :sweat_smile:. Hij heeft ook gewoon zijn koffie gehad en is naar de wc geweest zonder te morren, maar ik erger mij er wel aan :joy:.

Een vrouw die ik ken heeft op LinkedIn gedeeld dat ze een nieuwe baan heeft, en nu staan een paar reacties erbij waarin zoiets staat: ā€œgefeliciteerd knappe naamā€. Echt wat heeft het voor nut om ā€œknappeā€ erbij te zetten? Feliciteer haar gewoon en laat haar uiterlijk er buiten

2 likes

Misschien bedoelt diegene niet haar uiterlijk? Meer zo van ā€œknap gedaan!ā€

1 like

DHLUL
Noooo wat is dit nou? Meer mensen dit gehad? Was gewoon thuis, het juiste adres staat aangegeven. Pakket gaat weer terug naar de afzender in Belgiƫ. Wil niet wachten :frowning:

1 like

Dus ik keek een video van een chick die een hele mooie naai kamer heeft. Met fantastische naaimachines en alle kleuren garen en allemaal hele toffe dingen. En het enige wat ze daar maakt is scrunchies… FUCKING SCRUNCIES.
Nu ben ik jaloers en boos.

17 likes

Omg no! Is de klantenservice nog online?

Is via vindted
Moet dus contact opnemen met de verkoopster. Wtf is toch fout van dhlul. Nu weeeeer lang wachten.

Mijn vriend houdt me zo vaak uit mijn slaap snachts. Dan ligt ie opeens helemaal op mijn kant in mn gezicht te ademen en heeft hij achter zich 1 meter matras vrij. Give me some roooom. Hij heeft ook vaak een kussen vast wat ie in zijn slaap dan weg gooit. Ik ben al zo vaak met hartkloppingen wakker geschrokken omdat ik opeens een kussen in mn gezicht krijg.

Ik wil zo’n rekje van de bowlingbaan, dat omhoog komt tussen onze matrassen in als we gaan slapen. Jammer dat dat niet bestaat.

23 likes

Was het een boomer? Volgens mij werd ā€˜knap’ vroeger meer gebruikt voor slim, ik heb het ouderen wel eens horen gebruiken in die context :see_no_evil:

2 likes

Nee het was oa van een vrouw van 25 jaar ofzo schat ik. Denk dat ze even vergeten dat ze op een LinkedIn post reageerde en niet op een insta post

2 likes

Mijn online ergernis zijn mensen die bij iedere Facebookpost of foto op Facebook -tig hashtags vermelden. Serieus, doen mensen dit nog? Vind het er zo dom uitzien :zipper_mouth_face:

2 likes

Dat ik helemaal niet meer goed tegen vet eten kan.
Dat zijn die kleine momenten dat ik mijn galblaas mis.

Een huisgenoot heeft dit enkele keren achter elkaar gehad. Heel vreemd.

1 like

Mag ik vragen hoe dat is opgelost ?