Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Bij mij kwam het gewoon de volgende dag. Ws te druk met pakketjes en staat nu op een depot.

Ik erger me aan sommige beschrijvingen op Vinted. “Leuk tasje voor een avondje uit”, “Perfect jurkje voor een date”
Dat bepaal ik zelf wel

23 likes

Door best veel pogingen en uiteindelijk woonde ze toch bij ons in huis :woman_shrugging:t2:

Ik moettttt nog zelfbruiner op doen voor ik ga slapen en ik heb er geen zin in

wowwww ik had geen idee van dit bestaan.

1 like

Dat dezelfde mensen die me een dikke maand geleden foto’s stuurden van hun kerstboom (“OoOoOooH zo fijn dat het weer mag
”) en overige kut versieringen, nu ook weer foto’s gaan sturen van de afgetuigde boom die buiten ligt te wachten op z’n versnippering, inclusief teksten als “HĂ©hĂ©, dat hebben we ook weer gehad.” Gezeik ook altijd, tyf gewoon op met elke vorm van je kut boom :raising_hand_woman:

21 likes

Ik wil dit ook!!!

1 like

Welk merk gebruik je? Ik ben echt zo wit als een lijk en daar moet verandering in

Dit herinnert mij aan de overleden kerstboom op mijn balkon. Die ik in leven wilde houden en elk jaar gebruiken. Ging goed tot ik in 2019 op huwelijksreis ging. Bij thuiskomst was ie overleden. Ik durf ‘m niet weg te doen en dat de hele wereld mij ermee ziet. Misschien omdat ik juist judgy was (ben) naar mensen die kort een kerstboom hebben en weer eruit.

2 likes

Wij hebben om die reden een extra kussen tussen ons in liggen, superchill!

Zo irritant dat MADE altijd van die extreem lange levertijden heeft. Geen zin om 10 weken te wachten op een fucking bureaulamp, tegen die tijd is het niet eens meer zo vroeg donker.

4 likes

Dat mijn vriend tijdens de lockdown gewoon naar kantoor moet. Maar onze baby niet naar de opvang mag en ik thuis moet werken. Dat houdt dus in dat ik fulltime aan het werken én aan het zorgen ben. Daarnaast zorg ik tussendoor nog voor het huishouden, de boodschappen, het avondeten en ongeveer alles wat bij de verhuizing komt kijken. Het is echt een beetje veel allemaal.

1 like

Oh zo klote, snap dat het zwaar is. Is gewoon lastig te combineren. Respect dat ouders dat kunnen, hoop zo dat het idd nog maar 2 weken even zo is.

Ik vind het bizar hoeveel schoolwerk mijn kinderen moeten maken, je moet echt met ze zitten en elk uur opdrachten inleveren.

1 like

Nou, mijne is nog maar een baby! Dus die maakt nog geen schoolwerk, maar vraagt wel gewoon ontzettend veel aandacht. Hem even neerleggen is er niet bij. Dus zit as we speak met een baby op schoot te typen haha.

1 like

Heb je iemand in je omgeving die het anders even dagje kan overnemen?

Maar echt. Ik bestelde in juli een lamp en heb hem eind december ontvangen. :joy:

2 likes

Maar welke rol speelt je vriend hierin? Want je zegt hij moet naar kantoor, doet ie dan echt essentieel werk waarvoor dat moet. En hoezo moet jij ook nog zorgen voor boodschappen huishouden en alles? Lijkt me nogal oneerlijk verdeeld

9 likes

Maar als jij al werkt en de volledige dag baby-zorg op je neemt, lijkt het mij echt niet meer dan redelijk dat je vriend voor het huishouden, de boodschappen en het avondeten zorgt? Al vind ik eigenlijk dat je vriend gewoon zou moeten weigeren naar kantoor te gaan als hij thuis kan werken, maar hij zou op z’n minst bij moeten dragen aan e rest van de huishoudelijke taken als jij al in je eentje de zorg van jullie kind op je neemt.

17 likes

Toen ik die mail kreeg dat ie onderweg was naar het distributiecentrum is de uiteindelijke verzenddatum nog zo’n drie keer veranderd. :thumbsup: Heel frustrerend, hoop dat het met jouw stoelen soepeler gaat.

2 likes

Dit is mijn meest favoriete! Vind een lotion fijner werken dan een mousse.

2 likes