Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

St tropez, vakantie in een tube :sunny:

1 like

Nee hij doet geen essentieel werk. Dat ergert me dus ook nogal. Hoe kan je als werkgever je personeel verplichten in deze tijd om naar kantoor te komen? Maargoed, snap het ook wel weer dat hij niet als enige zegt: ik kom niet. Daarbij is het ook vrij lang rijden dus als hij dan nog moet koken + boodschappen doen, is gewoon onhandig. Ik snap zijn kant wel, maar hij zou inderdaad wel meer kunnen doen dan nu!

3 likes

Als ik nu een meeting start in zoom, ingelogd als de juiste persoon, en selecteer: start with meeting id

is dat dan automatisch de meeting waar alle mijn kindjes straks in verschijnen? zou wel chill zijn hahah. Zij hebben dus een link en mijn meeting id en pincode

Ja hoor je helaas vaker en snap echt wel dat je dan niet als enige zegt ik ga niet. Wel echt aso van zijn werkgever. Maar misschien kan het wel wat evenwichtiger worden, bijvoorbeeld minimaal een dag thuiswerken oid.
Ik weet niet of jullie al boodschappen bestellen, maar dat zou ik vooral doen of een maaltijdbox. Alles om meer ruimte te krijgen. Ook bijvoorbeeld tijdelijke extra schoonmaakhulp oid

1 like

Nou ik smeer eigenlijk gewoon de zelfbruiner van mijn lichaam ook in mijn gezicht :flushed: op een of andere manier word het op je gezicht nooit zo donker als op je huid. En ik breng het dan gewoon aan met een foundation kwast. Ik hou er van als iets meteen het juiste resultaat geeft… hou niet van kleur opbouwen enz. Wil gewoon wakker worden en overal bruin zijn :joy:

3 likes

Ik doe dan een pyjama aan, sokken (en soms zelfs sokken om mijn handen) en dan kun je alleen afgeven op je kussen als je het ook in je gezicht gebruikt.

3 likes

Dit is altijd. Nooit meer ergens kopen waar ze DHeL inschakelen.

2 likes

Ik heb een doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar nu kunnen ze niks inplannen omdat de agenda tot 8 weken al vol zit dus moet ik over een aantal weken maar terugbellen :slight_smile: (disclaimer: snap dat dit door corona kan gebeuren, maar de receptioniste gaf aan dat dit standaard zo was)

Ik keek net even naar een restaurant hier in de buurt qua recensies en waarom kunnen mensen niet meer normaal praten

“Super lekkere allday brekkie”
“Digital nomad friendly”
“Heerlijke cold pressed juices”

Rot op ik hoef al niet meer

38 likes

Wat hinderlijk. Dat mag idd niet. Andersom mag het wel: een werkgever mag werknemer verplichten in tijden van corona thuis te werken. Ik begrijp trouwens ook niet dat hij daar geen punt van maakt, wetende dat jij alles nu alleen moet regelen met een baby.

1 like

Ja heel raar! Inmiddels heb ik bij een andere locatie in een andere stad een afspraak mogen/kunnen maken gelukkig en kan daar over een maand terecht :relaxed:

2 likes

Zo inderdaad! Bestelde midden november een kast, moet wachten tot maart. In december nog een opbergbank voor achter mijn bed gekocht, ook wachten tot maart. Oh nee zie nu dat het zelfs is uitgesteld naar april! En mijn kast van 5 maart naar 31. Wat is dit :sob:

En dan staat erachter: Heb je wat meer tijd nodig? Je kunt de verzendingsdatum uitstellen.

NEE NATUURLIJK NIET!

3 likes

Wij krijgen deze maand de sleutels van ons nieuwe huis. De vorige bewoners hebben de babykamer blauw geverfd. En letterlijk IEDEREEN die de foto’s heeft gezien moet even zeggen dat onze baby dan maar beter een jongen kan worden. Want stel je de horror eens voor als het een meisje is en haar kamer heeft blauwe muren!!! Dan krijgt ze natuurlijk een zware identiteitscrisis en is over tien jaar zwaar depressief. Wij willen die kamer überhaupt niet gebruiken voor de baby en als het een jongen is gaan we de muren ook niet blauw verven. Dus misschien moet er maar alvast iemand de kinderbescherming bellen want wij worden duidelijk vreselijke ouders.

82 likes

Je moet je dochter echt niet in een blauwe kamer laten slapen hoor daar krijgt ze helemaal transgender van.

42 likes

Dat ik niet naar de nagelstudio mag😫 Voelt echt ongepast maar ik heb huidproblemen en zonder acrylnagels krab ik me weer helemaal open… Aantal nagels zijn afgebroken. Baal echt dat al mn voortgang weer tenietgedaan wordt zo. En het ziet er lelijk uit.

Nou pas maar op. Zij/hij gaat ook gevaccineerd worden dus dan krijgt zij/hij ook nog autisme en homo.

20 likes

Je hebt dat tentamen vanmiddag gemaakt toch

1 like

Zou je niet tijdelijk van die plaknagels kunnen gebruiken?

Hoe goed helpt het trouwens? Ik heb ook huidproblemen en krab me soms een ongeluk. Echt zonde hoe je zo makkelijk weer in de krab-jeuk cyclus terecht komt.

Misschien valt het mee dit keer. Wanneer moet je starten, 1 feb? Neem aan dat de universiteit wel meewerkt aan die overgang toch? Ik zou niet meteen van het slechtste uitgaan iig als daar nog geen reden toe is.

Zonder corona is de werkdruk ook belachelijk btw en werken docenten zoveel uur in hun eigen tijd voor niks.

3 likes

Webshops die artikelen ( die ik altijd juist leuk vind en wil hebben) die uitverkocht zijn op hun website laten staan :triumph:

3 likes