Wij hebben om die reden een extra kussen tussen ons in liggen, superchill!
Zo irritant dat MADE altijd van die extreem lange levertijden heeft. Geen zin om 10 weken te wachten op een fucking bureaulamp, tegen die tijd is het niet eens meer zo vroeg donker.
Dat mijn vriend tijdens de lockdown gewoon naar kantoor moet. Maar onze baby niet naar de opvang mag en ik thuis moet werken. Dat houdt dus in dat ik fulltime aan het werken én aan het zorgen ben. Daarnaast zorg ik tussendoor nog voor het huishouden, de boodschappen, het avondeten en ongeveer alles wat bij de verhuizing komt kijken. Het is echt een beetje veel allemaal.
Oh zo klote, snap dat het zwaar is. Is gewoon lastig te combineren. Respect dat ouders dat kunnen, hoop zo dat het idd nog maar 2 weken even zo is.
Ik vind het bizar hoeveel schoolwerk mijn kinderen moeten maken, je moet echt met ze zitten en elk uur opdrachten inleveren.
Nou, mijne is nog maar een baby! Dus die maakt nog geen schoolwerk, maar vraagt wel gewoon ontzettend veel aandacht. Hem even neerleggen is er niet bij. Dus zit as we speak met een baby op schoot te typen haha.
Heb je iemand in je omgeving die het anders even dagje kan overnemen?
Maar echt. Ik bestelde in juli een lamp en heb hem eind december ontvangen.
Maar welke rol speelt je vriend hierin? Want je zegt hij moet naar kantoor, doet ie dan echt essentieel werk waarvoor dat moet. En hoezo moet jij ook nog zorgen voor boodschappen huishouden en alles? Lijkt me nogal oneerlijk verdeeld
Maar als jij al werkt en de volledige dag baby-zorg op je neemt, lijkt het mij echt niet meer dan redelijk dat je vriend voor het huishouden, de boodschappen en het avondeten zorgt? Al vind ik eigenlijk dat je vriend gewoon zou moeten weigeren naar kantoor te gaan als hij thuis kan werken, maar hij zou op zân minst bij moeten dragen aan e rest van de huishoudelijke taken als jij al in je eentje de zorg van jullie kind op je neemt.
Toen ik die mail kreeg dat ie onderweg was naar het distributiecentrum is de uiteindelijke verzenddatum nog zoân drie keer veranderd. Heel frustrerend, hoop dat het met jouw stoelen soepeler gaat.
St tropez, vakantie in een tube
Nee hij doet geen essentieel werk. Dat ergert me dus ook nogal. Hoe kan je als werkgever je personeel verplichten in deze tijd om naar kantoor te komen? Maargoed, snap het ook wel weer dat hij niet als enige zegt: ik kom niet. Daarbij is het ook vrij lang rijden dus als hij dan nog moet koken + boodschappen doen, is gewoon onhandig. Ik snap zijn kant wel, maar hij zou inderdaad wel meer kunnen doen dan nu!
Als ik nu een meeting start in zoom, ingelogd als de juiste persoon, en selecteer: start with meeting id
is dat dan automatisch de meeting waar alle mijn kindjes straks in verschijnen? zou wel chill zijn hahah. Zij hebben dus een link en mijn meeting id en pincode
Ja hoor je helaas vaker en snap echt wel dat je dan niet als enige zegt ik ga niet. Wel echt aso van zijn werkgever. Maar misschien kan het wel wat evenwichtiger worden, bijvoorbeeld minimaal een dag thuiswerken oid.
Ik weet niet of jullie al boodschappen bestellen, maar dat zou ik vooral doen of een maaltijdbox. Alles om meer ruimte te krijgen. Ook bijvoorbeeld tijdelijke extra schoonmaakhulp oid
Nou ik smeer eigenlijk gewoon de zelfbruiner van mijn lichaam ook in mijn gezicht op een of andere manier word het op je gezicht nooit zo donker als op je huid. En ik breng het dan gewoon aan met een foundation kwast. Ik hou er van als iets meteen het juiste resultaat geeft⊠hou niet van kleur opbouwen enz. Wil gewoon wakker worden en overal bruin zijn
Ik doe dan een pyjama aan, sokken (en soms zelfs sokken om mijn handen) en dan kun je alleen afgeven op je kussen als je het ook in je gezicht gebruikt.
Dit is altijd. Nooit meer ergens kopen waar ze DHeL inschakelen.
Ik heb een doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar nu kunnen ze niks inplannen omdat de agenda tot 8 weken al vol zit dus moet ik over een aantal weken maar terugbellen (disclaimer: snap dat dit door corona kan gebeuren, maar de receptioniste gaf aan dat dit standaard zo was)
Ik keek net even naar een restaurant hier in de buurt qua recensies en waarom kunnen mensen niet meer normaal praten
âSuper lekkere allday brekkieâ
âDigital nomad friendlyâ
âHeerlijke cold pressed juicesâ
Rot op ik hoef al niet meer