Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Same here :joy:
Mn vriend zat net ook alweer zo te kijken haha

1 like

EEY, vpro rocks

2 likes

Oh ik wist niet dat zij terug actief waren in Europa!
Heb je al geprobeerd met Facebook of Gmail in te loggen? Dan heb je verder geen wachtwoord of iets nodig.

Ik mis F21 eigenlijk wel een beetje, ik kocht er bijna nooit wat maar vond 't een leuke winkel om binnen te lopen haha.

2 likes

Ik wil ook zo’n Lushpakket bestellen maar woon natuurlijk weer niet dichtbij genoeg :thumbsdown:

Same :frowning:

Mensen die commentaar leveren als ik snacks aan het kopen ben in de supermarkt. Het zijn ook altijd mannen. Bemoei je met je eigen eten joh vetkop

11 likes

Ja maar daar kreeg ik een foutmelding! Dus het kan ook dat het nog niet helemaal lekker werkt, er stond wel bij dat de prijzen inclusief invoerkosten zijn dus lijkt me wel dat het zou moeten werken in Europa :sweat_smile:

Wat gek, ik geraakte tot de laatste stap voor het afrekenen! Ik gebruikte guest checkout maar heb natuurlijk een Belgisch telefoonnummer.

Wat zeggen ze dan? Ik heb echt nog nooit commentaar gekregen op mijn eten in een supermarkt

Serieus van een wild vreemde?

7 likes

Ik heb gisteren en vandaag 4 vriendschapsverzoeken gekregen op Facebook. Maar ik ken geen één van die mannen. Het lijken wel echte profielen. Maar er is 1 ding wat ze allemaal gemeen hebben en dat is dezelfde gemeenschappelijke vriend die ik met hun heb. Dat is toch wel gek?

‘Niet teveel snoepen he!’ kreeg ik net te horen bijvoorbeeld. Van een compleet vreemde die naast me stond ja. En een keer van de kassajongen ook, zelfde strekking.

Ff berichtje sturen naar die vriend haha?

Pfff dit hadden wij ook. Wij hebben 1 kamer over en daar staat niks. ‘Komt hier de babykamer??’ Uhhh wtf. Wie zegt dat wij ĂŒberhaupt kinderen willen?!

2 likes

Ik moest een keer suiker kopen voor mijn moeder en toen zei de vrouw achter mij in de rij: “nou, dat heb jij echt niet meer nodig hoor”

Ik heb normaal echt een grote bek maar hier wist ik ook niet wat ik moest zeggen

Wat een horror waar bemoeien mensen zich mee?

1 like

Noujaaaa wat belachelijk ! Zo’n vrouw wil je toch echt een klap op haar muil geven van

3 likes

Wilde ik ook echt maar ik stond zo met mijn mond vol tanden. Hoe kom je er ook op om commentaar op zoiets triviaals als andermans boodschappen te geven

2 likes

Wow echt schandalig gewoon

4 likes

Wat een walgelijke opmerking van die vrouw, bah! Hoop dat karma haar eens een keer goed te pakken krijgt.

7 likes

Ik vind het echt zo bizar dat iemand dat uit z’n strot krijgt. Wtf wil je er ook mee bereiken? Je geeft iemand alleen maar een kutgevoel.

3 likes