Wat hinderlijk. Dat mag idd niet. Andersom mag het wel: een werkgever mag werknemer verplichten in tijden van corona thuis te werken. Ik begrijp trouwens ook niet dat hij daar geen punt van maakt, wetende dat jij alles nu alleen moet regelen met een baby.
Ja heel raar! Inmiddels heb ik bij een andere locatie in een andere stad een afspraak mogen/kunnen maken gelukkig en kan daar over een maand terecht
Zo inderdaad! Bestelde midden november een kast, moet wachten tot maart. In december nog een opbergbank voor achter mijn bed gekocht, ook wachten tot maart. Oh nee zie nu dat het zelfs is uitgesteld naar april! En mijn kast van 5 maart naar 31. Wat is dit
En dan staat erachter: Heb je wat meer tijd nodig? Je kunt de verzendingsdatum uitstellen.
NEE NATUURLIJK NIET!
Wij krijgen deze maand de sleutels van ons nieuwe huis. De vorige bewoners hebben de babykamer blauw geverfd. En letterlijk IEDEREEN die de fotoās heeft gezien moet even zeggen dat onze baby dan maar beter een jongen kan worden. Want stel je de horror eens voor als het een meisje is en haar kamer heeft blauwe muren!!! Dan krijgt ze natuurlijk een zware identiteitscrisis en is over tien jaar zwaar depressief. Wij willen die kamer überhaupt niet gebruiken voor de baby en als het een jongen is gaan we de muren ook niet blauw verven. Dus misschien moet er maar alvast iemand de kinderbescherming bellen want wij worden duidelijk vreselijke ouders.
Je moet je dochter echt niet in een blauwe kamer laten slapen hoor daar krijgt ze helemaal transgender van.
Dat ik niet naar de nagelstudio magš« Voelt echt ongepast maar ik heb huidproblemen en zonder acrylnagels krab ik me weer helemaal open⦠Aantal nagels zijn afgebroken. Baal echt dat al mn voortgang weer tenietgedaan wordt zo. En het ziet er lelijk uit.
Nou pas maar op. Zij/hij gaat ook gevaccineerd worden dus dan krijgt zij/hij ook nog autisme en homo.
Je hebt dat tentamen vanmiddag gemaakt toch
Zou je niet tijdelijk van die plaknagels kunnen gebruiken?
Hoe goed helpt het trouwens? Ik heb ook huidproblemen en krab me soms een ongeluk. Echt zonde hoe je zo makkelijk weer in de krab-jeuk cyclus terecht komt.
Misschien valt het mee dit keer. Wanneer moet je starten, 1 feb? Neem aan dat de universiteit wel meewerkt aan die overgang toch? Ik zou niet meteen van het slechtste uitgaan iig als daar nog geen reden toe is.
Zonder corona is de werkdruk ook belachelijk btw en werken docenten zoveel uur in hun eigen tijd voor niks.
Webshops die artikelen ( die ik altijd juist leuk vind en wil hebben) die uitverkocht zijn op hun website laten staan
Hallo⦠minder forummen meer nakijken hup hup
grapje lof you
Mensen die zich bemoeien met je eten. Vooral als ze in de lunchpauze bijna in je bord hangen uit nieuwsgierigheid en daarna hun mening erover gaan geven. Het is MIJN eten! Wat jij ervan vindt boeit me geen reet. Ik wil dit eten en ik ga het eten. Weet je wat pas niet lekker is?! Je smakeloze kutmening
Heh maar het is toch gewoon ontzettend kut als je moet wachten op iets? Die onzekerheid is toch voor iedereen vervelend? Zeker als er nog consequenties aan hangen?
Ja een professor maakt niet de bewuste keuze āloool ff alle studenten laten hangenā maar studenten zijn ook mensen die ongeduld en frustratie kunnen voelen? Hoe kut is het als je afhankelijk bent van andere mensen om verder te kunnen gaan in je leven met iets. Daar kan je best ergernis over voelen.
Ik resonate ook met deze ergernis want ik loop nu stage en absoluut niemand heeft de afgelopen twee maanden op mijn emails gereageerd. Ik snap evht wel dat mijn twee professor supervisors het druk hebben dus ik neem veel eigen initiatief maar ik kan geen beslissingen maken over mijn stage en dan kan ik nog wel zo veel begrip hebben voor hun situatie, voor mij is het ook kut. Ik vind het vet kut voor @Baron dat ze moet wachten, voor alle professoren en docenten dat ze zo onder druk staan, voor alle mede stagiaires die niks kunnen doen omdat hun supervisor te druk is, voor alle phd studenten die nu niet hun project op tijd af kunnen maken, etc etc etc. Maar die dingen kunnen toch gewoon naast elkaar bestaan
Ik lees de discussie nu opnieuw en dit is niet helemaal waar het over ging maar het zit mij ook hoog geloof ik haha. Ik erger me eraan dat je als student constant maar respect moet hebben voor je docenten/professoren en aan hun overgeleverd bent (natuurlijk moet je respect hebben maar ik verdien ook respect als mens en student hƩ. Mijn tijd is geen cent vergeleken met hun euro tijd, ik werk ook hard en wil ook gewoon verder kunnen gaan met mijn project zonder dat ik 400 emails moet sturen waar dan geen antwoord op komt)
Who are you holding for the gek haha. We weten allemaal dat je blijft doorgaan om je gelijk te krijgen haha.
Ja zou ik kunnen proberen. Weet niet of die er na 1 krabsessie al af vallenš
Bij mij helpt het enorm om niks meer open te krabben. Dat lukt gewoon simpelweg niet met die dikkere nagels. En daardoor doorbreek je indd die cyclus van korstjes pulken en jeuk door helende wondjes.
Krijg hier helemaal stress van. Gister mijn eerste dag als docent gehad (niet op de uni maar hbo).
Hoop het ook, al houd ik mij hart vast als ik de verhalen hoor. Heb sinds corona echt een lui leven gehad dus hard werken is goed voor me. Gelukkig word ik wel goed ingewerkt. Het docentschap is inderdaad nieuw voor mij. Dankje!
Huh hoezo? Iedereen kan toch zoeken. Neem aan dat @anon81733682 geen mapje met screenshots heeft opgeslagen van posts die ze later tegen mensen gaat gebruiken.
Dit is zo irritant ja! Helemaal als je dan nog filtert op maat en jou maat er niet is? Waarom is die functie er dan -_-