Echt zo’n moment dat je een fles ketchup moet pakken uit het schap en die moet leegspuiten over zo iemand heen. Maargoed daar zou ik het lef niet voor hebben
Heb wel een tomaat recht door het gangpad naar zijn hoofd gekeild. Iedereen applaudisseerde
Wat goed!!!
Ik heb meerdere malen gehad dat mensen over mijn boodschappen op de band zeiden ‘jeetje wat gezond’???
Ik vind het echt jammer dat nooit iemand commentaar op mijn boodschappen heeft gehad want ik hou wel van een publiekelijke ruzie zo nu en dan
Mijn hond heeft een soort pofbroekje van haar bij zijn achterpoten en dat zou echt dringend geknipt moeten worden want er hangt letterlijk na elk rondje schijt in. Maar nu kom ik er dus achter dat de hondenkappers/trimmers ook dicht zijn?? Dus nu moet ik op zoek naar een illegale hondenkapper?
Dat mijn telefoonkabeltje niet altijd direct werkt wanneer ik hem in het oplaadgat steek waardoor mijn telefoon tijdens de nacht uitvalt en ik me verslaap omdat mijn wekker niet gaat
Kun je het niet zelf knippen? Mijn kat heeft dit soms ook. Dan ga ik hem knuffelen, zodat mijn vriend stiekem zijn kont fluf weg kan knippen.
Ja ik weet niet, hij is nogal kleinzerig aangelegd en ik wil het ook wel een beetje netjes willen. Maar als ik niemand vind moet dat maar ben ik bang
Wie weet ontdek je een verborgen talent!
Uit ervaring kan ik zeggen dat hondentrimmers bij langharige chihuahuas ook met moeite recht kunnen knippen omdat het haar zo piekerig is. Doe nu zelf dat rokje knippen en gaat redelijk netjes.
Godver heb mijn goede ovenschaal kapot laten vallen, ik zie alweer wat voor dag dit wordt
Een vriendin van me had vorige week hetzelfde met haar konijn en die heeft het bij een dierenarts laten doen, kostte 12 euro ofzo!
Wow wat een toewijding, succes en wat zul jij heerlijk slapen na de deadline!
Oh die vraag is nog erger! Haat het als mensen dat doen.
Dit poppetje
Succes nog even! Erna idd heerlijk bijslapen n bijkomen!
Hoezo vindt de gemeente het nodig om een bladblazer de 6 blaadjes voor m’n huis weg te laten blazen? Wat een tyfus herrie
Omdat een bezem teveel moeite is
Iemand heeft me via vinted breekbare spullen opgestuurd en het was totaal niet goed verpakt, waardoor die breekbare spullen nu dus kapot zijn gegaan. Ik baal er echt van, zo zonde. En weet eigenlijk ook niet goed of ik hier verder iets mee kan. De vrouw bij het pick up point hoorde wat glas rammelen zei ze en toen zei ze dat ik het pakket kon weigeren, heb dat uiteindelijk niet gedaan want wilde het thuis even goed bekijken in plaats van midden in die winkel waar dat afhaalpunt zat. Wat waardeloos weer.