Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Die zijn gewoon jaloers :stuck_out_tongue:

Wow wat gek! Dat is echt een hoog gehalte. Heb je enig idee hoe dat komt? Steken ze elkaar aan?

Dat dus :sob::sob::sob:

1 like

Ik snap dat de meeste docenten wel echt hun best doen met nakijken maar ik snap ook dat docenten veel meer verantwoordelijkheden hebben dan alleen tentamens en dat die tentamens dan beetje naar achteren worden geschoven want er zijn op dat moment meer pressing matters. Dan kan het toch ook gewoon frustrerend zijn als student?

Docenten en studenten hebben wel vaker van dit soort onbegrip naar elkaar geloof ik haha

Kreeg je zo’n geautomatiseerde mail van Made zelf? Eind dec ging dat bij mij wel snel, zat 1 week tussen mail en bezorging thuis

Ik heb contact met de klantenservice over een andere bestelling (besteld begin sep).
Ze zeggen al een week dat het product “bijna” verzonden wordt uit het distributiecentrum maar heb nog geen mail gehad

1 like

Ik zoek me al weken rot naar betaalbare en leuke dressoir of kast met voldoende ruimte. Zoek eigenlijk buffet kast met maar 1 kant open en rest dicht.
Maar ik kan niks vinden, het is steeds net niet of verkeerde kleur.
Dressoir van nu valt uit elkaar en troep die erop ligt moet uit zicht.

Ik kijk een taiwanese film over twee jongens die verliefd worden, maar ik snap zo weinig!!! Waar ze zijn, waarom ze zo doen? Waarom z ze soms boos zijn ect??

Hahaha, ja het is zeker arthouse, maar het zijn vooral cultuurverschillen waardoor ik het zo slecht begrijp. Ik heb nu de wikipedia pagina gelezen en snap het al beter!

Maar misschien kan ik hem nog eens in het filmhuis bekijken en dan napraten met de intellectuele boomers die daar komen :+1:

2 likes

Lol dit is echt een omschrijving van m’n ex, waarschijnlijk ook het jongste VPRO lid van de 21ste eeuw, good riddance

7 likes

Nee volgens mij op Lid.or was het :crazy_face:
Zat wat van die babywebshops af te struinen

1 like

Your name engraved herein! Op netflix.

Ja ik kijk ook veel Koreaanse films en daar uiten ze hun emoties veel expressieve dan hier en en ik snap ook vaak niet waarom ze boos zijn haha

2 likes

Same here :joy:
Mn vriend zat net ook alweer zo te kijken haha

1 like

EEY, vpro rocks

2 likes

Oh ik wist niet dat zij terug actief waren in Europa!
Heb je al geprobeerd met Facebook of Gmail in te loggen? Dan heb je verder geen wachtwoord of iets nodig.

Ik mis F21 eigenlijk wel een beetje, ik kocht er bijna nooit wat maar vond 't een leuke winkel om binnen te lopen haha.

2 likes

Ik wil ook zo’n Lushpakket bestellen maar woon natuurlijk weer niet dichtbij genoeg :thumbsdown:

Same :frowning:

Mensen die commentaar leveren als ik snacks aan het kopen ben in de supermarkt. Het zijn ook altijd mannen. Bemoei je met je eigen eten joh vetkop

11 likes

Ja maar daar kreeg ik een foutmelding! Dus het kan ook dat het nog niet helemaal lekker werkt, er stond wel bij dat de prijzen inclusief invoerkosten zijn dus lijkt me wel dat het zou moeten werken in Europa :sweat_smile:

Wat gek, ik geraakte tot de laatste stap voor het afrekenen! Ik gebruikte guest checkout maar heb natuurlijk een Belgisch telefoonnummer.

Wat zeggen ze dan? Ik heb echt nog nooit commentaar gekregen op mijn eten in een supermarkt

Serieus van een wild vreemde?

7 likes