Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik heb gisteren en vandaag 4 vriendschapsverzoeken gekregen op Facebook. Maar ik ken geen één van die mannen. Het lijken wel echte profielen. Maar er is 1 ding wat ze allemaal gemeen hebben en dat is dezelfde gemeenschappelijke vriend die ik met hun heb. Dat is toch wel gek?

‘Niet teveel snoepen he!’ kreeg ik net te horen bijvoorbeeld. Van een compleet vreemde die naast me stond ja. En een keer van de kassajongen ook, zelfde strekking.

Ff berichtje sturen naar die vriend haha?

Pfff dit hadden wij ook. Wij hebben 1 kamer over en daar staat niks. ‘Komt hier de babykamer??’ Uhhh wtf. Wie zegt dat wij überhaupt kinderen willen?!

2 likes

Ik moest een keer suiker kopen voor mijn moeder en toen zei de vrouw achter mij in de rij: “nou, dat heb jij echt niet meer nodig hoor”

Ik heb normaal echt een grote bek maar hier wist ik ook niet wat ik moest zeggen

Wat een horror waar bemoeien mensen zich mee?

1 like

Noujaaaa wat belachelijk ! Zo’n vrouw wil je toch echt een klap op haar muil geven van

3 likes

Wilde ik ook echt maar ik stond zo met mijn mond vol tanden. Hoe kom je er ook op om commentaar op zoiets triviaals als andermans boodschappen te geven

2 likes

Wow echt schandalig gewoon

4 likes

Wat een walgelijke opmerking van die vrouw, bah! Hoop dat karma haar eens een keer goed te pakken krijgt.

7 likes

Ik vind het echt zo bizar dat iemand dat uit z’n strot krijgt. Wtf wil je er ook mee bereiken? Je geeft iemand alleen maar een kutgevoel.

3 likes

Echt zo’n moment dat je een fles ketchup moet pakken uit het schap en die moet leegspuiten over zo iemand heen. Maargoed daar zou ik het lef niet voor hebben :joy:

3 likes

Heb wel een tomaat recht door het gangpad naar zijn hoofd gekeild. Iedereen applaudisseerde

82 likes

Wat goed!!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb meerdere malen gehad dat mensen over mijn boodschappen op de band zeiden ‘jeetje wat gezond’??? :upside_down_face:

1 like

Ik vind het echt jammer dat nooit iemand commentaar op mijn boodschappen heeft gehad want ik hou wel van een publiekelijke ruzie zo nu en dan

79 likes

Mijn hond heeft een soort pofbroekje van haar bij zijn achterpoten en dat zou echt dringend geknipt moeten worden want er hangt letterlijk na elk rondje schijt in. Maar nu kom ik er dus achter dat de hondenkappers/trimmers ook dicht zijn?? Dus nu moet ik op zoek naar een illegale hondenkapper?

8 likes

Dat mijn telefoonkabeltje niet altijd direct werkt wanneer ik hem in het oplaadgat steek waardoor mijn telefoon tijdens de nacht uitvalt en ik me verslaap omdat mijn wekker niet gaat

1 like

Kun je het niet zelf knippen? Mijn kat heeft dit soms ook. Dan ga ik hem knuffelen, zodat mijn vriend stiekem zijn kont fluf weg kan knippen.

2 likes

Ja ik weet niet, hij is nogal kleinzerig aangelegd en ik wil het ook wel een beetje netjes willen. Maar als ik niemand vind moet dat maar ben ik bang :upside_down_face: