Wie weet ontdek je een verborgen talent!
Uit ervaring kan ik zeggen dat hondentrimmers bij langharige chihuahuas ook met moeite recht kunnen knippen omdat het haar zo piekerig is. Doe nu zelf dat rokje knippen en gaat redelijk netjes.
Godver heb mijn goede ovenschaal kapot laten vallen, ik zie alweer wat voor dag dit wordt
Een vriendin van me had vorige week hetzelfde met haar konijn en die heeft het bij een dierenarts laten doen, kostte 12 euro ofzo!
Wow wat een toewijding, succes en wat zul jij heerlijk slapen na de deadline!
Oh die vraag is nog erger! Haat het als mensen dat doen.
Dit poppetje
Succes nog even! Erna idd heerlijk bijslapen n bijkomen!
Hoezo vindt de gemeente het nodig om een bladblazer de 6 blaadjes voor mān huis weg te laten blazen? Wat een tyfus herrie
Omdat een bezem teveel moeite is
Iemand heeft me via vinted breekbare spullen opgestuurd en het was totaal niet goed verpakt, waardoor die breekbare spullen nu dus kapot zijn gegaan. Ik baal er echt van, zo zonde. En weet eigenlijk ook niet goed of ik hier verder iets mee kan. De vrouw bij het pick up point hoorde wat glas rammelen zei ze en toen zei ze dat ik het pakket kon weigeren, heb dat uiteindelijk niet gedaan want wilde het thuis even goed bekijken in plaats van midden in die winkel waar dat afhaalpunt zat. Wat waardeloos weer.
Ik word helemaal ziek van die zeurende onderrugpijn tijdens mijn menstruatie. God wat een ellendig gevoel
Dat vaccineren opeens āprikkenā wordt genoemd.
Zo herkenbaar! Ik heb geen plek voor een vaatwasser en ik moet mij er ook altijd toe zetten om die afwas te doen
Haha hoe mijn oma het noemt is nog erger: de ācoronaspuitā
Klinkt alsof je daar nooit meer wakker van wordt.
Dat is dan echt teleurstellend als je echt zin hebt in chips en dan zie je ineens groentechips
Wooww ik zou echt huilen.
Ik erger me zo hard aan die irritante reclame van Jesse van der Velde met zijn green juice die al WEKEN voorbij komt iedere keer dat ik een youtube filmpje kijk⦠Ondanks dat ik hem meteen wegklik. Ik vind die man zo irritant met zijn ānuchtere maagā gezeur
Zoveel viezer en bijna net zo veel kcal als normale chips. Puur bedrog is het.