Ja heel bizar. Vervelend dat jij iets soortgelijks hebt meegemaakt zeg, echt niet okee.
Ik heb mān stiefmoeder erop aangesproken. Ik heb haar via WhatsApp gevraagd waarom ze dat gezegd heeft. Ze zegt dat ze van niks weet en haar schoondochter (die erbij was) sprak ik nig aan de telefoon en zij zei dst ze het over haar dochtertje hadden. Nou ja, dat zou kunnen natuurlijk, maar het is wel heel toevallig.
Toen zei mn stiefmoeder daarna, en eigenlijk is dit echt hilarisch: āAls je mij een beetje kent, weet je dat ik zoiets niet zou zeggenā. Dat schoot me in het verkeerde keelgat. Dus ik zei: nou sorry, maar als ik jou een beetje ken denk ik juist dat je het wel gezegd hebt, gezien wat er in het verleden allemaal is gebeurd. Toen zei ze dat ze het daar niet meer over wilde hebben. En dat ik haar niet zomaar had mogen beschuldigen ipv eerst haar versie van het verhaal vragen. Toen heb ik toegegeven dat ik het anders had kunnen verwoorden en dat ik er verder niet bij was dus niet weet wat ik moet geloven.
Toen zei ze: nou ik vind het nog steeds echt niet leuk dat ik ineens (lol) beschuldigd wordt, ik heb dit ook doorgestuurd naar je vader.
Prima joh. Zoek t uit.
Edit: wel trots op mezelf dat ik heb gezegd dat als ik haar een beetje ken, ik juist denk dat zij zoiets zou doen. Vroeger durfde ik nooit tegen haar in te gaan en die angst is heel lang blijven hangen, maar nu lukte het me wel. Dat is wel fijn!