Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Mijn hond. Hij heeft vrijwel allergie voor alles en krijgt standaard zijn brokken na het uitgaan. Na de laatste ronde krijgt hij als treat een plakje ham of ook een brokje (tot zo ver alles goed) maar heeft hij met kerst treatstokjes gekregen… nu weigert hij sinds die op zijn zijn brokjes te eten, en doet hij na zijn laatste ronde alsof de wereld aan het vergaan is. Hij heeft gewoon zijn hammetje op maar het is blijkbaar niet genoeg. Echt wat een verwend nest. Het is overigens ook zo dat als hij eens wat krijgt wat hij eigenlijk niet mag, hij een soort kronkel krijgt? Dan vreet hij ineens alles van de straat. Hinderlijk

8 likes

Zijn er niet meer mensen die de opdracht moeten doen en tegen hetzelfde probleem aanlopen? Ik heb in het verleden wel eens docenten gemaild (soms dus met backup van andere studenten) dat de opdracht onmogelijk leek binnen de aangegeven marge. Vaak besloten ze dan toch om nog wat extra ruimte te geven

1 like

Ik heb maandag kleding besteld bij c&a voor de volle prijs en nu zijn dingen ineens vet afgeprijsd :expressionless:

1 like

Hahaha wat een act! Die beesten zijn echt te slim soms😂

1 like

Ja zou wel kunnen maar dat vind ik weer zonde van de post, ik moet voortaan gewoon niet meer terugkomen op de site :sweat_smile:

Dat ik mn hele vergadering tegen zo’n goor beest op de muur aankeek en zodra ik na de meeting even wegloop voor een tissue om hem te grazen te nemen, hij weg is!

• wachtmuziekjes
  • piepjes tijdens het wachten tussen het ‘al onze medewerkers zijn in gesprek’ door

Wat is er mis met een beetje stilte? Stilte is ondergewaardeerd in onze maatschappij.

24 likes

Ik vind het altijd zo chill als je kan aangeven dat je geen muziekje wil horen

2 likes

Stilte is chill maar als ze je dan uit de wacht halen schrik ik me altijd kapot omdat er ineens geluid is :joy:

8 likes

Soieso vind ik het fijn als je eerst een piepje hebt en dan een ander deuntje dat je weet van oh ik ben nu aan de beurt en dan pas hallo blabla.
Ipv ineens uit het niks ja hallo. Dan heb ik eerst een hart aanval dan zoiets van heb ik dit nou goed gehoord of verbeeld ik dit me. En dan door die spanning ben ik heel mn vraag kwijt.

12 likes

Haha ja als ik dan ineens iemand aan de lijn krijg denk ik “uh ja kut eh hai hallo met spaarlamp uh jaaaaa…” en dan hoor je die mensen denken “jezus schiet op met je vraag”

1 like

Dat het koud is en ik geen handschoenen heb. Die heb ik dus nu moeten bestellen, zo irritant dat je niet even langs de hema kan rijden om een paar te kopen.

3 likes

Ik heb een tijdje telefoonwerk gedaan en als ik nu dus in de wacht sta en er word opgenomen heb ik de neiging om te zeggen ‘goedendag, met Nefertiti van bedrijf X’. Gewoon omdat ik zo in de war raak van het plotseling opnemen.

6 likes

Als dit over mij gaat mag je me ook wel taggen hoor.

36 likes

Dit is niet echt een handige post

3 likes

Ja ik moet nog een agenda en vind die van de Hema chill, maar verzendkosten zijn bijna net zo veel als de agenda zelf

Goed excuus om er nog 10 tompoezen bij te bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Als je geen reactie wil op geklaag raad ik je dagboek aan ipv je insta of een openbaar forum.

38 likes

Meestal als je bijvoorbeeld in 1 topic een discussie hebt ofzo is het beter om het in dat topic af te ronden of wat dan ook. Het er in andere topics ook over hebben is crossposting. Dan verplaats je eigenlijk de discussie door naar een ander topic. Dat is waarschijnlijk niet jouw bedoeling geweest maar dat is hoe dat hier werkt.

12 likes

Er is een specifiek topic hiervoor: forum ergernissen!

4 likes