Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik wou echt dat ik een betere werkende huisvrouw was. Dan moeten dingen lang op het vuur of in de oven en dat bedenk ik me dan pas als ik klaar ben met werk. Sta nu te wachten met honger. Had het dus ook al tijdens werk klaar kunnen zetten en dan in die tijd verder werken en dan klaar en hee ik kan aanschuiven.

Ik moet iets met de belastingdienst regelen en ik snap daar niks van dus ik wilde dat vanavond met mijn vader regelen, maar hij moet in quarantaine dus probeerde het net met hem via de telefoon te doen maar dat werkt natuurlijk voor geen meter en nu moet ik nog langer wachten voor ik het kan regelen. :triumph:

Hahaha mijn vriend heeft PRECIES DEZE ik word ook gillend gek

1 like

Dat we een ‘opvangdirigent’ hebben die steeds erop zit te hameren dat we moeten oefenen thuis. En dat hij het kan horen als we niet geoefend hebben straks na de lockdown (wanneer we weer mogen repeteren, zal nog wel ff duren)

Mn trompetje heeft sinds juni geen daglicht meer gezien geloof ik

50 shades of grey socks

3 likes

Ahw ik word helemaal nostalgisch van deze foto omdat mijn eerste eigen huishoudelijke taakje het uitzoeken van de gewassen sokken voor iedereen in huis was (“jonge mensen hebben de beste ogen, watergruwel!”). En dan heel nauwkeurig alle tinten zwart en lengtes van boord en mate van uitgelubberdheid matchen, haha.

22 likes

Ooh daar zou ik me ook aan ergeren. Onze dirigent is vrij relaxed, ook extra ensemble stukken aangeschaft om straks in groepsrepetities fijn te kunnen repeteren.
De meeste leden repeteren nu echt niet fanatiek, is toch helemaal niet motiverend nu?

1 like

Mijn moeder maakte er altijd een spelletje van “twee dezelfde zoeken! Kijken wie wint” :sweat_smile:

2 likes

Snap ik wel, anders staat die dirigent daar de eerste 3 maanden min of meer voor de kat zn kut.

2 likes

Dat is de rede dat mijn vriend alleen zwarte sokken mag en ik alleen gekleurde.

2 likes

De reden dat ik vaak 2 totaal verschillende sokken aan heb

2 likes

Ohhh mijn god. Mijn cv ketel is weeeer kapot :sob::cry::confounded: heb er gewoon de kracht niet meer voor om er ĂŒberhaupt nog iets aan te doen. Dit onttrekt zoveel levensvreugde. Ben er echt klaar mee. Ook geen zin om weer een hotel te boeken of bij mn ouders te gaan douchen

Hoeveel volle waterkokers zouden er in 1 bad gaan?

1 like

Hond en katten even bij je ouders en dan toch maar je huisbaas inschakelen? Wel heel frustrerend zeg!

Hmmm hebben we nooit gedaan!

@TantePollewop Ja is ook zo, maar de motivatie is ver te zoeken zonder vooruitzicht op concerten oid. En ik speel een vrij luid instrument, denk dat de buren niet blij zijn als ik ga oefenen terwijl ze thuiswerken :joy:

Maar dat zijn excuses, heb gewoon geen motivatie momenteel, ik pak het binnenkort wel weer op!
@growcookeatrepeat hij is ook niet eens onze eigen dirigent hahahha, snap zijn drive wel, hij dirigeert hoge orkesten etc, maar wij zijn niet zo fanatiek en we gaan ook niet op concours
 dus idd weinig motivatie om iets te doen, want de grote concerten waren toch al afgelast

3 likes

Ja ik hoop dat de monteur hem morgenvroeg even kan oplappen voor twee dagen en dan ga ik wel ook de huisbaas inlichten want dit is niet meer te doen, helemaal nu het zo koud word

Pete Hoekstra nu bij op1 yes I was born here and now I am ambassador here but no I cannot speak Dutch. Make that the cat wise.

6 likes

He is holding us for the crazy, sure to know!!!

5 likes

Wij probeerden dit vroeger wel eens, maar één volle koker is echt een druppel op een hete (koude) plaat (bad). Lekker Wim Hof style in een koud bad :crazy_face:

Nee, ik studeer gewoon in mn uppie thuis, maar ik ben dat gewend.

@Maestoso het verenigingslokaal zal op het moment wel leeg zijn/nauwelijks activiteiten hebben. Je kan vragen of het goed is dat je daar 2 a 3 keer per week gaat studeren. Zeg gewoon dat dat komt omdat je de buren niet wil lastigvallen, zullen ze best begrijpen. En natuurlijk kun je met de buren ook gewoon afspraken maken.

1 like

Aan iedereen die een mening heeft over hoe geweldig de wijk is waar we nu huren en waarom we in andere wijken kijken naar koophuizen. Echt alsof ik zelf niet weet hoe chill de wijk is waar ik nu woon? Maar he als je een groter huis daar niet kan betalen maar groter wilt wonen moet je weg he.

2 likes