Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat ik via Vinted Nikes heb besteld maar die fucker heeft de zolen eruit gehaald. Wat heb ik nu aan schoenen zonder zolen? Daanraast verdenk ik ze er ook van nep te zijn. :cry:

Categorie klein leed: elke keer als ik een kappersafspraak heb staan komt er een lockdown. Tijdens de eerste golf hadden we nog allemaal hetzelfde probleem, maar de dag nadat de huidige lockdown inging had ik weer een kappersafspraak staan (tussendoor wel nog een keer geweest). Had een afspraak gemaakt voor vlak na de huidige lockdown maar wrs mogen kappers niet open straks. Ik vond het ook niet moreel te verantwoorden om halsoverkop nog die maandag naar de kapper te gaan, maar heb nu echt lullig haar. De punten zijn mega droog en alle slag is eruit omdat het zo lang is geworden. Aan het begin vd lockdown zat het nog wel ok maar het is echt snel bergafwaarts gegaan met mijn haar.

1 like

Zit zomaar te lezen, maar hoe kan dit eigenlijk? Hebben studenten zich voor meer studies ingeschreven doordat alles nu digitaal is? Of neemt normaal gesproken echt 40% van de eindexamenkandidaten een tussenjaar na de middelbare? Wist niet dat dat zoveel was.

Dat zou kunnen maar er zijn ook veel meer mensen geslaagd. Dus meer studenten.

Mijn stiefmoeder. Wat een naar mens is dat zeg. Mijn zus was aan het wandelen door de stad en kwam mijn stiefmoeder met een vriendin van haar tegen.

Net toen ze elkaar gepasseerd hadden, zei m’n stiefmoeder extra hard, zodat m’n zus het zou horen: ā€œhahaha heb je die kop van haar gezien?!ā€ En die vriendin zo: ā€œhahaha ja omgā€.

Is een volwassen vrouw van 52 hĆØ. Gedraagt zich alsof ze 13 is. Ik moet nu echt op m’n handen zitten om haar of m’n vader niet een appje te sturen.

8 likes

Misschien zijn er ook meer studenten die hun eerste jaar niet gehaald hebben en vakken over moeten doen door corona?

Dat er nu weer overal van die artikelen over de populairste babynamen voorbij komen. En dan in de reacties allemaal moeders die hun kind wel een o zo unieke naam gegeven hebben en mensen afkeuren die een naam uit de top 10 hebben gekozen. Laat iedereen gewoon lekker zelf bepalen man. Je bent echt niet beter met je kind met zijn/haar unieke naam.

8 likes

Er zitten geen regels aan de topics, maar het lijkt me nogal logisch dat als je zoiets plaatst, de forummer in kwestie het kan lezen en niet blij met dat bericht zal zijn.
Zal je zelf denk ik ook niet heel chill vinden.

3 likes

Die van mij is ook een verwend nest, haar brokken laat ze staan (ze eet het liefst kleine brokjes maar had me vorige keer miskocht en het waren grote brokken, dat moest ze helemaal niet hebben, dus wij naar de winkel achter kleine brokjes maar nu komt ze daar zelfs niet meer aan) maar als we 's avonds in de zetel naar tv aan het kijken zijn springt ze van de zetel en verdwijnt ze. Er zijn dan 3 plaatsen waar ze kan zijn, achter de zetel, dan zit ze naar buiten te kijken, aan het schuifraam dan wil ze naar buiten of aan haar snoepenkast. Om te kijken of ze aan het schuifraam staat moeten we ons rechtzetten. Als ze ziet dat we ons rechtzetten en ze staat aan haar kast is ze al aan het kwispelen (ze denkt dan och je staat toch al recht dan kan je me evengoed een snoep geven…), ze blijft ook koppig aan haar kast staan tot ze een snoep heeft gekregen.
Ook heeft ze nu de gewoonte om niet meer uit haar drinkbak te drinken maar uit een emmer die buiten staat met regenwater dus dan staat ze ook aan de schuifraam te wachten. Je laat haar dan buiten, ze steekt haar tong in de emmer en komt meteen terug naar binnen.
Ook erger ik me aan haar irritant gepiep, als ik mijn schoenen aandoe denkt ze dat we gaan wandelen maar als ik dan om een andere reden mijn schoenen aandoe blijft ze piepen tot we gaan wandelen…
Verder zie ik ze wel graag hoor :wink:

1 like

Wow dat is echt niet normaal! Is de band met je vader goed? Want dan zou ik zeker een appje sturen. Hoe kan je iemand lief hebben die zo over je kinderen praat!!

4 likes

Ik zou er wel wat van zeggen. Dan masr even geen lieve vrede. Weet verder natuurlijk niks van jullie situatie… Sterkte iig. Lijkt me heel moeilijk!

1 like

Ik zou er zeker wat van zeggen!

1 like

Ja ik en mijn zus zijn nu 29 en zij en mn vader zijn samen sinds we 9 waren. Dus na 20 jaar weten we inmiddels wel beter gelukkig.

Het is een lang verhaal, maar dit doet ze vaker ja. Ze zei vroeger ook vaak dat we er lelijk uitzagen (wat zit je haar stom of wat heb jij nou weer voor lelijke broek aan etc, tegen kinderen van 10 echt wtf). Nu ik ouder ben heb ik eigenlijk pas door dat dit mentale mishandeling was. Ze spoort gewoon niet. Er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, maar het is ingewikkeld.

Mijn zus heeft daardoor heel lang geen contact gehad met mn vader, maar nu ze zwanger is heeft mn vader weer contact met haar gezocht. Ik denk dat m’n stiefmoeder daarom nu jaloers is ofzo.

4 likes

Heeft zij zelf kinderen? Ik denk vooral dat ze mega onzeker en wss ook jaloers is. Praat het niet goed natuurlijk natuurlijk maar het lijkt me voor haar zelf ook beter om gewoon hulp te zoeken jeetje.

Ah wat een nare situatie :frowning: wat slap van je vader dat hij deze vrouw boven jullie verkiest :frowning:

Ik zou hem wel appen, gewoon blijven doen bij alles wat ze doet.

1 like

Ja ze heeft een dochter van mijn leeftijd en een zoon die een paar jaar ouder is. Ik denk inderdaad ook dat dat het is, maar ze vindt zichzelf helemaal geweldig. Dus hulp zoeken doet ze niet.

Inderdaad @Sjern, heeeeel slap van hem. Gelukkig hebben we een hele lieve moeder en een hele hechte familie verder, dus we zijn in onze jeugd wat liefde betreft nooit iets tekort gekomen :smiling_face_with_three_hearts:.

Maar het maakt me gewoon boos dat ze nu weer mijn zus lastigvalt. M’n zus moet er gelukkig gewoon om lachen en heeft haar genegeerd en is doorgelopen.

4 likes

Weet het niet precies maar hoorde inderdaad: combinatie van meer mensen geslaagd en minder mensen een tussenjaar.

Wow het verhaal wat je opschrijft herken ik echt precies. Ik heb een tijdje ook geen contact met mijn vader gehad, door mijn stiefmoeder. De dingen die zij zegt… zij spoort gewoon echt niet. Nu is ze een paar jaar geleden ook totaal uit de pan gevlogen en wil ze mij en mijn zus niet meer zien. Wij hebben haar echt niets misdaan. Ik denk ook omdat mijn zus een zoontje heeft en stiefmoeder jaloers is dat mijn vader het leuk vindt om met zijn kleinkind op te trekken. Bizar dat volwassenen zo kunnen zijn :roll_eyes:

Dat Teams telkens opstart als ik m’n laptop aanzet, terwijl ik dat gvd 1x heb gebruikt.
Weet iemand waar ik dat uit kan zetten? Kan het niet vinden in het programma zelf.

4 likes

Ik heb dit ook op m’n werkaccount, nog niet gevonden, overal al gezocht, superirritant

1 like