Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Windows laptop? Rechtermuisknop op de balk onderin en dan taakbeheer. In taakbeheer ga je naar het kopje ‘opstarten’ en daar staan alle programma’s die opstarten als je laptop aan gaat. Daar kan je het uitschakelen!

12 likes

Dankjeee! Direct uitgezet!

1 like

Hoe die gast van de puurrookvrij reclame op de radio Puur uitpreekt.
:rage:

Ja heel bizar. Vervelend dat jij iets soortgelijks hebt meegemaakt zeg, echt niet okee.

Ik heb m’n stiefmoeder erop aangesproken. Ik heb haar via WhatsApp gevraagd waarom ze dat gezegd heeft. Ze zegt dat ze van niks weet en haar schoondochter (die erbij was) sprak ik nig aan de telefoon en zij zei dst ze het over haar dochtertje hadden. Nou ja, dat zou kunnen natuurlijk, maar het is wel heel toevallig.

Toen zei mn stiefmoeder daarna, en eigenlijk is dit echt hilarisch: “Als je mij een beetje kent, weet je dat ik zoiets niet zou zeggen”. Dat schoot me in het verkeerde keelgat. Dus ik zei: nou sorry, maar als ik jou een beetje ken denk ik juist dat je het wel gezegd hebt, gezien wat er in het verleden allemaal is gebeurd. Toen zei ze dat ze het daar niet meer over wilde hebben. En dat ik haar niet zomaar had mogen beschuldigen ipv eerst haar versie van het verhaal vragen. Toen heb ik toegegeven dat ik het anders had kunnen verwoorden en dat ik er verder niet bij was dus niet weet wat ik moet geloven.

Toen zei ze: nou ik vind het nog steeds echt niet leuk dat ik ineens (lol) beschuldigd wordt, ik heb dit ook doorgestuurd naar je vader.

Prima joh. Zoek t uit.

Edit: wel trots op mezelf dat ik heb gezegd dat als ik haar een beetje ken, ik juist denk dat zij zoiets zou doen. Vroeger durfde ik nooit tegen haar in te gaan en die angst is heel lang blijven hangen, maar nu lukte het me wel. Dat is wel fijn!

59 likes

Vergaderingen in Teams met meer dan vijf collega’s.

6 likes

Ik vind het altijd zo stom dat je eerst een best stuk eraf moet snijden, want anders heb je droog brood zonder spijs (we eten het wel op hoor, met tegenzin)

1 like

Heel knap van je. Uiteindelijk weet zij natuurlijk ook best dat je gelijk hebt, ook al geeft ze het niet toe.

Lijkt me zo lastig, zag het ook bij een vriendin met ooit een bijzonder moeilijke stiefmoeder (nu een heel leuke gelukkig), en ook de druk die dat op de relatie met haar vader zette, echt naar.

1 like

Ohh bloed onder je nagels zo’n mens! Ik herken het zo, dat je je dan verdomme zelf nog gaat verontschuldigen omdat je het anders had kunnen verwoorden. Dit soort narcisten zijn zo goed in dingen omdraaien zodat de ander zich nog schuldig gaat voelen ook. Wat een feeks en een leugenaar. En dan bij je vader gaan klagen “ja Felony stuurt me een heel gemeen appje dat ik dit en dit gezegd zou hebben maar dat is zooo oneerlijk ik ben altijd zo goed voor ze geweest en dan word ik opeens beschuldigd van allerlei dingen, waar heb ik dat aan verdiend?! ik zou zoiets noooit zeggen!!” En je pa geeft haar dan waarschijnlijk gelijk (anders had deze relatie niet al 20 jaar kunnen duren), waardoor zij weer bevestiging heeft dat jij de boeman bent, en niet zij. Zo fucked up.

4 likes

Precies, hier sla je echt de spijker op z’n kop! M’n “vader” heeft dan geen zin in ruzie met haar, dus gaat hij er niet tegen in.

Ik heb me hier vroeger echt te veel jaren druk om gemaakt en dingen proberen te veranderen, maar het lukt allemaal niet.

Dus ik maak me er niet meer druk om hoor, verspilde moeite. Het is meer een gemis voor hem dan voor mij en m’n zus.

Ik vind het wel heel fijn om jullie reacties te lezen, nu twijfel ik niet meer of ik haar er misschien toch niet op aan had moeten spreken :blush:. Thanks!

8 likes

Mijn vriend die ineens geile berichtjes naar mij stuurt (wat hij al nooit doet dus feest) en nu het echt heet wordt stop 'ie?!

*edit hij is weer wakker :drooling_face:

11 likes

Supergoed dat je het hebt opgenomen voor je zus, echt!

2 likes

Dat ik een week op nieuwe afleveringen van mijn drama moet wachten :expressionless:

Ik wou echt dat ik een betere werkende huisvrouw was. Dan moeten dingen lang op het vuur of in de oven en dat bedenk ik me dan pas als ik klaar ben met werk. Sta nu te wachten met honger. Had het dus ook al tijdens werk klaar kunnen zetten en dan in die tijd verder werken en dan klaar en hee ik kan aanschuiven.

Ik moet iets met de belastingdienst regelen en ik snap daar niks van dus ik wilde dat vanavond met mijn vader regelen, maar hij moet in quarantaine dus probeerde het net met hem via de telefoon te doen maar dat werkt natuurlijk voor geen meter en nu moet ik nog langer wachten voor ik het kan regelen. :triumph:

Hahaha mijn vriend heeft PRECIES DEZE ik word ook gillend gek

1 like

Dat we een ‘opvangdirigent’ hebben die steeds erop zit te hameren dat we moeten oefenen thuis. En dat hij het kan horen als we niet geoefend hebben straks na de lockdown (wanneer we weer mogen repeteren, zal nog wel ff duren)

Mn trompetje heeft sinds juni geen daglicht meer gezien geloof ik

50 shades of grey socks

3 likes

Ahw ik word helemaal nostalgisch van deze foto omdat mijn eerste eigen huishoudelijke taakje het uitzoeken van de gewassen sokken voor iedereen in huis was (“jonge mensen hebben de beste ogen, watergruwel!”). En dan heel nauwkeurig alle tinten zwart en lengtes van boord en mate van uitgelubberdheid matchen, haha.

22 likes

Ooh daar zou ik me ook aan ergeren. Onze dirigent is vrij relaxed, ook extra ensemble stukken aangeschaft om straks in groepsrepetities fijn te kunnen repeteren.
De meeste leden repeteren nu echt niet fanatiek, is toch helemaal niet motiverend nu?

1 like

Mijn moeder maakte er altijd een spelletje van “twee dezelfde zoeken! Kijken wie wint” :sweat_smile:

2 likes