Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Snap ik wel, anders staat die dirigent daar de eerste 3 maanden min of meer voor de kat zn kut.

2 likes

Dat is de rede dat mijn vriend alleen zwarte sokken mag en ik alleen gekleurde.

2 likes

De reden dat ik vaak 2 totaal verschillende sokken aan heb

2 likes

Ohhh mijn god. Mijn cv ketel is weeeer kapot :sob::cry::confounded: heb er gewoon de kracht niet meer voor om er überhaupt nog iets aan te doen. Dit onttrekt zoveel levensvreugde. Ben er echt klaar mee. Ook geen zin om weer een hotel te boeken of bij mn ouders te gaan douchen

Hoeveel volle waterkokers zouden er in 1 bad gaan?

1 like

Hond en katten even bij je ouders en dan toch maar je huisbaas inschakelen? Wel heel frustrerend zeg!

Hmmm hebben we nooit gedaan!

@TantePollewop Ja is ook zo, maar de motivatie is ver te zoeken zonder vooruitzicht op concerten oid. En ik speel een vrij luid instrument, denk dat de buren niet blij zijn als ik ga oefenen terwijl ze thuiswerken :joy:

Maar dat zijn excuses, heb gewoon geen motivatie momenteel, ik pak het binnenkort wel weer op!
@growcookeatrepeat hij is ook niet eens onze eigen dirigent hahahha, snap zijn drive wel, hij dirigeert hoge orkesten etc, maar wij zijn niet zo fanatiek en we gaan ook niet op concours… dus idd weinig motivatie om iets te doen, want de grote concerten waren toch al afgelast

3 likes

Ja ik hoop dat de monteur hem morgenvroeg even kan oplappen voor twee dagen en dan ga ik wel ook de huisbaas inlichten want dit is niet meer te doen, helemaal nu het zo koud word

Pete Hoekstra nu bij op1 yes I was born here and now I am ambassador here but no I cannot speak Dutch. Make that the cat wise.

6 likes

He is holding us for the crazy, sure to know!!!

5 likes

Wij probeerden dit vroeger wel eens, maar één volle koker is echt een druppel op een hete (koude) plaat (bad). Lekker Wim Hof style in een koud bad :crazy_face:

Nee, ik studeer gewoon in mn uppie thuis, maar ik ben dat gewend.

@Maestoso het verenigingslokaal zal op het moment wel leeg zijn/nauwelijks activiteiten hebben. Je kan vragen of het goed is dat je daar 2 a 3 keer per week gaat studeren. Zeg gewoon dat dat komt omdat je de buren niet wil lastigvallen, zullen ze best begrijpen. En natuurlijk kun je met de buren ook gewoon afspraken maken.

1 like

Aan iedereen die een mening heeft over hoe geweldig de wijk is waar we nu huren en waarom we in andere wijken kijken naar koophuizen. Echt alsof ik zelf niet weet hoe chill de wijk is waar ik nu woon? Maar he als je een groter huis daar niet kan betalen maar groter wilt wonen moet je weg he.

2 likes

Geloof niet dat we een verenigingslokaal hebben, vind het wel lief dat je meedenkt, maar geloof dat ik eerst motivatie moet zoeken haha, het is een hobby, geen baan oid

H&M. Need I say more?

5 likes

Dit is niet waar en ik heb de foto’s nog. :rofl:

1 like

Ja, why?

Naar aanleiding van de tip van @Memento_mori heb ik dit via de chat gedaan.
Dus uitgelegd dat ik de jurk wel graag wil houden maar dat ik 30 euro te duur vind.
Ze ging dit overleggen met haar leidinggevende en zou hierop terug komen per mail.

In de mail die ik later kreeg stond dat ik de jurk terug kon sturen en dat ik dan mijn geld terug kreeg. Maar in de chat had ik al gezegd dat ik dat niet wilde. Dus ik weer terug gemaild dat ik liever korting wil.

Werd ik toch gebeld op oudjaarsdag "Dag mevrouw met bol .com, ik bel u naar aanleiding van de mailwisseling. Normaliter doen wij dit niet maar het is oudjaarsdag en u bent mijn laatste telefoontje. Van mijn leidinggevende mag ik en een cadeaubon van € 5,00 aanbieden (whoohoo) nou hier maar mee akkoord gegaan.

En aan het einde van het gesprek gebeurde het dan toch:
“Nou mevrouw, dan wil ik u een HEEL FIJN UITEINDE WENSEN! En een GELUKKIG 2021 dat het een mooi jaar voor u mag worden, voor al uw dierbaren en geliefden, dat het een fantastisch jaar mag worden!”

:sob:

14 likes

Recruiters op LinkedIn

9 likes

Wel jammer dat ze niks over elsa zei…

Die zijn ook echt intens vervelend en aanwezig en je hebt er ook weinig aan.

1 like