Ik laat heel blij mijn nieuwe leren short aan mijn ouders zien.
Mijn moeder: “
Je doet er toch wel een panty onder?”
Laat me m’n dikke dijen showen
Er moest een presentielijst afgetekend worden aan het einde, anders krijg je je punten voor dat vak niet. Anders had ik dat gedaan idd.
Haha niet vanwege de kou?
Wie mooi wilt zijn moet kou lijden
Haha dit is wel to the max
Ik hou echt van organizen en video’s dat mensen dat doen. En nu is er sinds een tijdje een show op Netflix over, dus ik HYPED
Maar die twee wijven zijn misschien wel de twee irritantste mensen die ik ooit op tv heb moeten aanschouwen. Godverdomme wat kut.
JA
Omg ja dit was zo’n deceptie. Beschrijving klonk echt als mn droom, maar na 12 minuten hysterische gekrijs kon ik het echt niet meer aan.
Ik had vanavond een relationele crisis. Een van de ergste dingen was dat mijn vriend zei ‘je hoeft niet te koken, ik heb geen honger’
Maar IK had wel honger. Maar had geen zin om helemaal pasta te gaan maken in die sfeer. Dus heb geen avondeten gehad.
Nu is de crisis weer voorbij dus zei tegen mijn vriend dat ik het echt erg vind dat ik geen eten heb gehad. En nu gaat hij dus het eten maken terwijl ik in bad lig wat eigenlijk heel lief is maar ik ben bang voor het eindresultaat en de staat van de keuken
Haha ooit, jaren geleden constateerde iemand op egf dat ik altijd in de nacht of iig in de late uurtjes actief ben hier en sindsdien ben ik me daar zooo bewust van he zo irri
want
dat
is
waar
ook
Boeie, zorgt dat ik nog wat te lezen heb in m’n nachtdienst
Dan was die persoon toch zelf ook online? Lekker nacht uilen
Haha weet niet meer of het dan overdag een keer werd genoemd of indd ook in de nacht, het was niet kut bedoelt hoor van diegene maar ben me daar wel bewust van geworden haha
Maar echt. En altijd als ik dat resultaat zie denk ik, nou dat had ik wel beter gekund. Zeker met de middelen die zij hebben. ‘Kijk we hebben al je jurken bij elkaar gehangen op deze 3 na want het is veel logischer om die aan de andere kant van de kamer te hangen en oja we hebben al je sieraden op deze plank gepropt zodat het lekker bij elkaar ligt’. Nou, applaus hoor.
Wow het is zo gek dat als ik een keer kan uitslapen (weekend) dat ik me dan eigenlijk verragter voel bij het wakker worden dan wanneer ik een wekker zet (doordeweeks). Irritant
Dat mijn date voor vanavond afzegt net nadat ik na een volledige shampo-, scrub- en scheerroutine uit de douche stap. Excuse you?
Kan je dat niet aangeven? Misschien is het mogelijk dat je toch langs kan komen met voldoende afstand.
Ik weet dat de psycholoog die ik zie ook nog mensen ontvangt in de praktijk.
Dat is echt rude
Pijn in m’n kop
Dat ik zo niet gemotiveerd ben. Ik maak hele planningen, hou me er niet aan, pas het aan en dan ben ik al moe en geef ik mezelf pauze. En wanneer alles af moet zijn ga ik janken en in bed liggen. Echt een grote 30 jarige baby