Ik vraag ALTIJD bij de apotheek om mijn medicijnen te leveren in de afhaalautomaat en elke keer weer krijg ik een afhaalbericht dat ik het kan ophalen in de apotheek zelf. Echt irritant, wat heb je aan die automaat als je hem toch niet gebruikt.
Acht, het is ook een ergernis aan mezelf. Ik wƩƩt dat ze troep verkopen.
Dat ik mij zo oud voel.
Dat mijn vader altijd āverbeteringenā ziet in mijn appartement en zijn mening daarover heel erg opdringt, terwijl dat totaal niet is hoe ik het zie. Iedere keer als hij hier is, is er wel iets kleins wat hij anders zou doen en volgens hem veel beter is: bv. de handdoek zou hij toch echt wel rechts ophangen i.p.v. links, de nieuwe kapstok die ik kocht past veel beter aan de andere kant van de muur⦠Ik moet hem soms letterlijk tegenhouden om iets te veranderen, en hij accepteert moeilijk een nee op dat vlak. Ik heb hem hier al heel vaak op aangesproken en word vaak boos daarover.
Nu moest hij even op mijn appartement passen omdat ze de meterstanden kwamen opmeten en ik moest onverwachts fysiek aanwezig op het werk zijn, en nu ik terugkom merk ik dat mijn bank 10 cm naar links en 10 cm naar achteren opgeschoven is. Hij vindt het waarschijnlijk beter zo omdat er dan meer ruimte is aan de ene kant, maar ik vind het lelijk dat hij op die manier tegen de andere bank āgeplaktā staat zonder ruimte tussen en het blokkeert mijn verwarming meer, waardoor de ruimte minder snel opwarmt. Hij dacht waarschijnlijk dat ik het niet zou opmerken maar ik zag het meteen.
ik wilde kibbeling halen maar de kraam stond er ineens niet, liep ik door naar de bakker om dan maar verse croissantjes te kopen, stond die kraam ineens daar??
wel chill alsnog
Wie is het?
- Online colleges die 6+ uur duren.
- Mensen die denken online colleges die 6+ uur duren denken te moeten verlengen met vragen die alleen henzelf aangaan. En daar dan een kwartier over doorgaan, zodat je medestudenten in die tijd een beetje als apatische goudvissen zonder doel daar zitten te staren naar hun schermpje.
En dan ben je na zes uur ein-de-lijk klaar en zegt de docent: nou okĆ© doei! En dan komt er weer iemand: āneeeee ik heb nog een vraag!!ā Terwijl die vraag 10/10 keer voorkomen had kunnen worden als de betreffende persoon de voorbereidende stof gewoon even had gelezen, zodat de rest niet naar uitleg had hoeven luisteren van iets wat ze al lang snappen. Gelukkig heb ik maar drie colleges per jaar. Ik kan me hier zo onredelijk aan ergeren.
dat vega sushi vaak niet eens goedkoper is terwijl het qua ingrediƫnten wel echt goedkoper is grr
Iemand vroeg mij om een recept dus dat heb ik gegeven. Nu krijg ik steeds appjes met vragen. āMoest ik de gist echt eerst oplossen in water? Moet ik opnieuw beginnen? Ziet het er zo goed uit, ik heb geen weegschaal?ā
Ja meid, ziet er goed uit en laat me nu maar met rust (in werkelijkheid zag het er een beetje klonterig en nat uit maar bekijk het, moet je het recept maar volgen).
Je kan toch gewoon uitloggen als de vraag niet belangrijk is voor jou
Je betaalt voor de vega experience
Ik laat heel blij mijn nieuwe leren short aan mijn ouders zien.
Mijn moeder: ā
Je doet er toch wel een panty onder?ā
Laat me mān dikke dijen showen
Er moest een presentielijst afgetekend worden aan het einde, anders krijg je je punten voor dat vak niet. Anders had ik dat gedaan idd.
Haha niet vanwege de kou?
Wie mooi wilt zijn moet kou lijden
Haha dit is wel to the max
Ik hou echt van organizen en videoās dat mensen dat doen. En nu is er sinds een tijdje een show op Netflix over, dus ik HYPED
Maar die twee wijven zijn misschien wel de twee irritantste mensen die ik ooit op tv heb moeten aanschouwen. Godverdomme wat kut.
JA
Omg ja dit was zoān deceptie. Beschrijving klonk echt als mn droom, maar na 12 minuten hysterische gekrijs kon ik het echt niet meer aan.