Ik heb een soortgelijke ruzie gehad met mijn zus maar dan over een vintage bowling kegel (?) en heb haar toen echt maanden niet gesproken
@ZusjevanJoost @MevrouwMand nee die vonden het wel prima want āzij heeft het bureau morgen al nodig, jij hebt al een bureauā (een eettafel zul je bedoelen). En dat het nog steeds hun bureau is en ik dus niet mag bepalen naar wie dat gaat
@Karl_Lagerfeld hahah lekker petty, wie heeft de kegel nu?!
pls do
Oh wauw hier zou ik wel kwaad om worden zeg. Beloof het dan niet? Dit zou wel even tijd nodig hebben bij mij denk ik voordat het weer goed is
Nouu wat stom! Beloofd is beloofd hoor. Kan je het niet met je zus bespreken?
En heeft/had jouw zus dus geen eettafel?
Mān vriend is vandaag jarig en heeft via zān werk een bos bloemen gekregen. Die is gisteren bezorgd bij zijn buurvrouw, maar nu heeft hij zoiets van: zij mag ze wel houden. Vind dat sowieso vreemd, maar heb al slechte vibes bij haar aangezien ze van zijn leeftijd is, net vrijgezel, aanbelt om een spin uit dār huis weg te halen om 01:00 uur 's nachts, appt om hulp te vragen met dingen in huis. Geef die bos bloemen dan aan mij/je moeder/mijn moeder als je ze toch niet wil? Misschien ligt het aan mijn lichtelijke jaloezie, maar ik denk dat je daar best verkeerde signalen mee af kan geven. Zeker in combinatie met dat ze hem om elke scheet appt of aanbelt.
Ik zou het ook niet fijn vinden. Hoe durf je ook bij iemand aan te bellen om 1am?!
Echt he. āZe zag nog licht brandenā
Ze woont met twee huisgenoten waarmee ze een eettafel deelt dus dat is niet ideaal. Snap het ook wel maar hallo je weet al een maand dat je morgen begint met werken, regel je eigen bureau? De Ikea bezorgt hier ook gewoon en tegen een normale prijs dus morgen kan er een geleverd worden, hoppa.
@desecretaris nee niet zwart op wit helaas maar dat ga ik vanaf nu maar wel doen ff alvast de piano claimen voor als ik daar over 5 jaar ruimte voor heb
@Espoir haha ik zou ook wel petty zijn waarom hij die bloemen niet gewoon aan mij geeft, snap je irritatie
Aan haar kan je niks veranderen, maar als het goed zit tussen je vriend en jou maakt dat verder toch niet uit? Kan ze denken wat ze wil, maar dat betekent niet dat hij iets zal doen.
Ik wil weer kleding maken maar ik heb een aantal dingen niet meer enzo. Is geen probleem maar het is zo irri dat ik niet even naar de winkel kan. Maar elke x ongeveer een week moet wachten als ik iets bestel. En sommige dingen kosten normaal geen drol maar nu moet je ook overal verzend kosten voor betalen.
Oke dat virus is erger dan dit maar ik verveel me de pleuris.
Had ik idd ook voorgesteld maar dat wil ze niet Het is ook geen drama allemaal en thereās people that are dying enzo. Baal gewoon omdat het een mooi bureau is wat nu door mān neus wordt geboord.
Ik heb veel te hard gestudeerd vandaag maar de dag is nog niet voorbij en ik kan het niet maken om nu al te stoppen omdat ik de rest van de week natuurlijk niks heb gedaan
Ja ik natuurlijk
Ik denk wel dat het aan je jaloezie ligt, maar ik snap het zeker haha
@Dombo vraag dat bureau voor je verjaardag aan je ouders. Blijkbaar kunnen ze cadeaus weer intrekken, dus mogen ze ook voor jou doen
Grrr mijn buren breken de tent af
Zo rude dat ik morgen gewoon weer moet werken. Ik zou eigenlijk echt goed zijn in huisvrouw zijn
Dat 10 minuten nadat ik tegen mān vriend zei dat we lekker gingen met sparen, we een brandlucht roken bij de vaatwasser en we nu een nieuwe moeten bestellen.