Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik had vanavond een relationele crisis. Een van de ergste dingen was dat mijn vriend zei ‘je hoeft niet te koken, ik heb geen honger’

Maar IK had wel honger. Maar had geen zin om helemaal pasta te gaan maken in die sfeer. Dus heb geen avondeten gehad.

Nu is de crisis weer voorbij dus zei tegen mijn vriend dat ik het echt erg vind dat ik geen eten heb gehad. En nu gaat hij dus het eten maken terwijl ik in bad lig wat eigenlijk heel lief is maar ik ben bang voor het eindresultaat en de staat van de keuken

28 likes

Haha ooit, jaren geleden constateerde iemand op egf dat ik altijd in de nacht of iig in de late uurtjes actief ben hier en sindsdien ben ik me daar zooo bewust van he zo irri :triumph:
want
dat
is
waar
ook

25 likes

Boeie, zorgt dat ik nog wat te lezen heb in m’n nachtdienst :slightly_smiling_face:

3 likes

Dan was die persoon toch zelf ook online? Lekker nacht uilen

1 like

Haha weet niet meer of het dan overdag een keer werd genoemd of indd ook in de nacht, het was niet kut bedoelt hoor van diegene maar ben me daar wel bewust van geworden haha :crazy_face:

2 likes

Maar echt. En altijd als ik dat resultaat zie denk ik, nou dat had ik wel beter gekund. Zeker met de middelen die zij hebben. ‘Kijk we hebben al je jurken bij elkaar gehangen op deze 3 na want het is veel logischer om die aan de andere kant van de kamer te hangen en oja we hebben al je sieraden op deze plank gepropt zodat het lekker bij elkaar ligt’. Nou, applaus hoor.

2 likes

Wow het is zo gek dat als ik een keer kan uitslapen (weekend) dat ik me dan eigenlijk verragter voel bij het wakker worden dan wanneer ik een wekker zet (doordeweeks). Irritant

3 likes

Dat mijn date voor vanavond afzegt net nadat ik na een volledige shampo-, scrub- en scheerroutine uit de douche stap. Excuse you?

53 likes

Kan je dat niet aangeven? Misschien is het mogelijk dat je toch langs kan komen met voldoende afstand.
Ik weet dat de psycholoog die ik zie ook nog mensen ontvangt in de praktijk.

Dat is echt rude

2 likes

Pijn in m’n kop

1 like

Dat ik zo niet gemotiveerd ben. Ik maak hele planningen, hou me er niet aan, pas het aan en dan ben ik al moe en geef ik mezelf pauze. En wanneer alles af moet zijn ga ik janken en in bed liggen. Echt een grote 30 jarige baby

17 likes

Dat ik reels ineens niet meer kan doorsturen via insta? Waar slaat dit op.

Ik kijk juist om random shit met vrienden te delen.

Ik ga dan naar het profiel van diegene en dan kan ik m wel doorsturen (alsnog heel irritant)

Ik wil gewoon dat doorstuur icoontje :triumph: ik ga jouw optie eens proberen!

Edit: meh, nee dan lukt het me ook niet?

Die broodkruimels in mijn bh altijd.

:face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Mijn onhandigheid: ik ben vandaag op mijn boodschappentas gaan zitten (?) en mijn komkommer en paprika zijn geplet. Verder stond ik vanochtend op mijn BH en is een sluiting eraf.

18 likes

Ik had nog maar twee semi-passende beha’s en bij eentje is de beugel net gebroken… En nog erger: deze beha’s zijn niet meer verkrijgbaar, dus online een nieuwe kopen kan ook niet

Misschien kan iemand in het ondergoed-topic je tips geven voor vergelijkbare?

1 like

Je kan online wel beugels kopen en hem er dan in doen en bij de uiteindes weer even met de hand vast zetten.

1 like