Dit is een goeie tip! Ik zie online nergens mijn maat terug, maar misschien kan ik even contact opnemen met de webshops voor advies
Bhbeugels.nl (lof dat nederland van die letterlijke wij verkopen dit .nl sites heeft) heeft veel verschillende maten
Die website zag ik inderdaad, maar ik heb een nogal grote maat (65JJ uk), dus ik vind het niet gek dat ze die niet op hun website hebben staan. Ik heb wel het idee dat ze er echt verstand van hebben, dus hopelijk kunnen ze me wel adviseren
Ik heb al 3 dagen niet kunnen poepen én ik ben nu ook nog ongesteld geworden. Dus maak een voorstelling van hoe mijn onderbuik nu aanvoelt
Van die ââamerikaanseââ mannen die 5 fotos hebben op insta die er allemaal in 3 minuten erop zijn geplempt. Zonder reacties eronder met 1 of 2 likes. En verder weinig volgers enzo. Het liefst ook nog hun naam verkeerd geschreven in hun bio. Die dan in je dm proberen te sliden mrt " Hey are you married"
Wie denk je dat je voor de gek houdâŠ
Dat de afvaller van wie is de mol al op de beginpagina van de widm site stond, echt jammer dit
(Waarschuwing, dagboekpost)
Bij mijn ouders staat een mooi oud bureau dat niet meer wordt gebruikt. Ik had afgesproken dat ik die over een tijdje mocht ophalen. Ik werk nu al sinds maart aan een oude eettafel dus het is niet super urgent maar wel fijn om over een tijdje een echt en mooi bureau te hebben. Mijn zus had ook geen bureau, maar had de afgelopen maanden werk buitenshuis dus dat was niet nodig. Nou heeft ze een nieuwe baan waarvoor ze ook een bureau thuis nodig heeft en nu heeft zij het mooie bureau dat aan mij beloofd was meegenomen. Echt een matige actie, en dat terwijl ze al werkt en gewoon een volwassen maandsalaris verdient en dus prima een mooi echt bureau kan kopen. Ik studeer nog en leef van stufi en een bijbaantje en nu kan ik alsnog geen mooi bureau thuis neerzetten. Ugh. Ik ben er ook extra salty over omdat haar hele inrichting uit witte vierkante Ikea meubels bestaat (omdat ze geen smaak heeft) en dit mooie bureau is echt een vlag op een modderschuit, het had veel mooier gestaan in mijn inrichting
Ik zou dan alsnog dat bureau âopeisenâ het is toch aan jou beloofd? En waren je ouders dat ineens vergeten dan? Ik voel me plaatsvervangend boos!
Ik ook. Heb gewoon zin om dat bureau daar weg te halen .
Kom letâs gooo
Al die bitches in selling sunset. âOmg ze zei een jaar geleden dat mijn vriend nog met iemand anders aan het daten was toen wij gingen daten. Hoe durft ze? Ik ben altijd zo loyaal! Ik praat het komende jaar niet meer tegen haar en ze mag nier op mijn feestje komen lekker puh!â
Ik heb mijn vriend net geĂŻrriteerd naar huis gestuurd, omdat hij aan de eettafel op mijn thuiswerkplek (scherm, laptophouder, toetsenbord) zat te studeren. Sorry hoor maar ik hoef die rommel niet te zien op mijn vrije dag, doei
Ik heb een soortgelijke ruzie gehad met mijn zus maar dan over een vintage bowling kegel (?) en heb haar toen echt maanden niet gesproken
@ZusjevanJoost @MevrouwMand nee die vonden het wel prima want âzij heeft het bureau morgen al nodig, jij hebt al een bureauâ (een eettafel zul je bedoelen). En dat het nog steeds hun bureau is en ik dus niet mag bepalen naar wie dat gaat
@Karl_Lagerfeld hahah lekker petty, wie heeft de kegel nu?!
pls do
Oh wauw hier zou ik wel kwaad om worden zeg. Beloof het dan niet? Dit zou wel even tijd nodig hebben bij mij denk ik voordat het weer goed is
Nouu wat stom! Beloofd is beloofd hoor. Kan je het niet met je zus bespreken?
En heeft/had jouw zus dus geen eettafel?
Mân vriend is vandaag jarig en heeft via zân werk een bos bloemen gekregen. Die is gisteren bezorgd bij zijn buurvrouw, maar nu heeft hij zoiets van: zij mag ze wel houden. Vind dat sowieso vreemd, maar heb al slechte vibes bij haar aangezien ze van zijn leeftijd is, net vrijgezel, aanbelt om een spin uit dâr huis weg te halen om 01:00 uur 's nachts, appt om hulp te vragen met dingen in huis. Geef die bos bloemen dan aan mij/je moeder/mijn moeder als je ze toch niet wil? Misschien ligt het aan mijn lichtelijke jaloezie, maar ik denk dat je daar best verkeerde signalen mee af kan geven. Zeker in combinatie met dat ze hem om elke scheet appt of aanbelt.
Ik zou het ook niet fijn vinden. Hoe durf je ook bij iemand aan te bellen om 1am?!