Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Echt he. ‘Ze zag nog licht branden’ :roll_eyes:

Ze woont met twee huisgenoten waarmee ze een eettafel deelt dus dat is niet ideaal. Snap het ook wel maar hallo je weet al een maand dat je morgen begint met werken, regel je eigen bureau? De Ikea bezorgt hier ook gewoon en tegen een normale prijs dus morgen kan er een geleverd worden, hoppa.

@desecretaris nee niet zwart op wit helaas maar dat ga ik vanaf nu maar wel doen :joy::joy: ff alvast de piano claimen voor als ik daar over 5 jaar ruimte voor heb

@Espoir haha ik zou ook wel petty zijn waarom hij die bloemen niet gewoon aan mij geeft, snap je irritatie

7 likes

Aan haar kan je niks veranderen, maar als het goed zit tussen je vriend en jou maakt dat verder toch niet uit? Kan ze denken wat ze wil, maar dat betekent niet dat hij iets zal doen.

7 likes

Ik wil weer kleding maken maar ik heb een aantal dingen niet meer enzo. Is geen probleem maar het is zo irri dat ik niet even naar de winkel kan. Maar elke x ongeveer een week moet wachten als ik iets bestel. En sommige dingen kosten normaal geen drol maar nu moet je ook overal verzend kosten voor betalen.
Oke dat virus is erger dan dit maar ik verveel me de pleuris.

1 like

Had ik idd ook voorgesteld maar dat wil ze niet :woman_shrugging:t2: Het is ook geen drama allemaal en there’s people that are dying enzo. Baal gewoon omdat het een mooi bureau is wat nu door m’n neus wordt geboord.

4 likes

Ik heb veel te hard gestudeerd vandaag maar de dag is nog niet voorbij en ik kan het niet maken om nu al te stoppen omdat ik de rest van de week natuurlijk niks heb gedaan :rage:

4 likes

Ja ik natuurlijk

20 likes

Ik denk wel dat het aan je jaloezie ligt, maar ik snap het zeker haha

@Dombo vraag dat bureau voor je verjaardag aan je ouders. Blijkbaar kunnen ze cadeaus weer intrekken, dus mogen ze ook voor jou doen :woman_shrugging:

3 likes

Grrr mijn buren breken de tent af

We hebben niet eens een vaas, maar hij staat. 🥲 ga het papier er nog wel afhalen uiteraard.

24 likes

Zo rude dat ik morgen gewoon weer moet werken. Ik zou eigenlijk echt goed zijn in huisvrouw zijn

36 likes

Dat 10 minuten nadat ik tegen m’n vriend zei dat we lekker gingen met sparen, we een brandlucht roken bij de vaatwasser en we nu een nieuwe moeten bestellen.

2 likes

Same

Ik wil echt een trophy wife zijn

12 likes

Ohh ja vreselijk. Dat heb ik ook altijd en dan met mijn auto. Dure garage rekening, net als je zegt dat je blij bent dat je weer wat meer geld hebt. Noooooit meer hardop iets over zeggen :rage::rage:

Mijn droom!

1 like

Mijn vader belt altijd anoniem en jeetje wat irritant. Nu weet ik niet of een dokter heeft gebeld of mijn pa. Kan ook nog zijn dat er iets met mijn pa is en iemand met zijn mobiel belt en ugh. Het is met de reden “mensen van marktplaats hoeven mijn nr niet te zien”. Ok druk dan een code in als je eens een verkoper belt. 1x in het half jaar.

4 likes

Wauw, mijn vader precies zo. En dan vraagt hij waarom ik niet terugbel!! Omdat ik niet weet wie me om 7 u sochtends anoniem belde misschien??

3 likes

Ja heb 't volgens mij al eerder gejinxed met de wasmachine of droger. Hou m’n bek voortaan wel :joy::joy:

2 likes

Ik app hem altijd als ik privé ben gebeld of hij het was. Kan ik dat uitsluiten.
Maar die man heeft 9/10 het internet uit, met een ongelimiteerde databundel :poop: Ik snap zo weinig van die man :sweat_smile:

4 likes