Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ja als ze dat geld nou zouden geven aan mensen die in 1993 zijn geboren…

13 likes

Doe maar, ja.

2 likes

Omg ik zit nu in een whatsapp groep voor een Corona proof baby shower. 2021 kan nu al niet meer stuk. Mag ik ook geld geven en dan weer vertrekken? Ik heb nu al 60 ongelezen whatapp berichten.

8 likes

‘Ja maar maar maar al die progressieve wijven geilen toch ook op Justin Trudeau dus ook op mij dan toch’

1 like

Stuur; Mij niet bellen of interesseert mij 0.

4 likes

Ik ben bijna 40 weken zwanger en dat is te zien. Vanochtend stond ik even te praten met de AH-bezorger, en hij zei ‘verwacht je nog iets?’ op iets wat ik zei, maar ik snapte niet wat hij bedoelde dus ik ging er vanuit dat hij op mijn buik doelde. En toen keek ik naar beneden en zei ‘ja ik ben deze week uitgerekend’ en toen keek hij ook en zei hij heel verbaasd ‘uh oh ja, gefeliciteerd!’. Hij had helemaal mijn buik niet gezien en toen voelde ik me zo iemand die iedereen er even op wil wijzen. Maar de ergernis is dat ik hier dus al de hele dag aan denk en het volgens mij over vijf jaar nog door mijn hoofd spookt. En dat ik nog steeds niet snap wat hij bedoelde met ‘verwacht je iets’.

50 likes

Oh ja chill! Goeie haha.

afbeelding

1 like

Been there done that, vreselijk. Uiteindelijk een ‘drive thru’ gedaan, dat was best lachen maar al het geregel…

1 like

Dit soort whatsapp-groepen maakt dat ik tegen de post-Corona tijd op zie.

2 likes

Echt hoor. Is er ook een mute knop voor grote fysieke groepen?

1 like

John vd Heuvel ook niet, missch hebben ze dezelfde stylist

1 like

Ze zijn wel allebei half Marrokaans kwam ik heel recent achter

Edit: niet dat ik een direct verband zie tussen half Marrokkaanse mannen en coltruien maar wie weet??

1 like

Ik kan gewoon niet meer inschatten waar ik s’avonds zin in heb? Ik heb allemaal lekkere dingen in huis maar toch heb ik iedere avond wel weer zin in iets wat ik niet heb.

Nu is het dit

11 likes

Ik zit dit as we speak te eten. Ik geniet wel beetje voor jou. Vind ze nog best taai dus mijn kaken lijden wel.

5 likes

Ohhh wat lekker :cry::cry::cry: wat heb je toch een fantastisch culinair leven

13 likes

Eerlijk dit is wel de oplossing van het probleem van @Karl_Lagerfeld, een voorraadkast zoals die van jou hebben. Altijd alles in huis

3 likes

Ooooh dit :heart_eyes::heart_eyes: ik kan het bijna nooit vinden in de winkel

Same. Zó irritant😑

1 like

High five nog geen oog dicht gedaan :sob: morgen ook nog eens eerste werkdag na oneindig vakantie kill me

2 likes

Dat ik gisteren mijn dure concealer in de wc heb laten vallen, nadat ik nr 2 had gedaan :neutral_face: En dat vanochtend mijn eyeliner uitgedroogd was én mijn kohlpotlood afbrak pfffff

9 likes