Wow mijn pa ook!! Hij heeft 10 GB internet en gebruikt 200 Mb per maand ongeveer
‘Tja, beter te veel dan te weinig he!’ - mijn vader
Aan dat ik online zangles heb nu, wat een half uurtje duurt, maar ik al een kwartier zit te wachten tot de docent er is (vanaf begin van de les tijd, dus ze is al een kwartier te laat). Gelukkig heb ik niet een andere afspraak aansluitend aan de les, anders hadden we een probleem gehad.
Ik ook! Zou daar echt goed in zijn, had het al aangeboden aan mijn vriend maar hij had geen interesse helaas
Aan dat ik jaloers ben op een vriendinnetje die een nieuw huurhuis heeft op een hele mooie plek middenin de stad. Ik vind dat ze het niet verdiend om in de stad te wonen want ze heeft er niet per se iets mee behalve dat ze t ‘wel oké’ vindt en ze woont er nu 1,5 jaar maar kent echt nog niets. Ik ben echt petty maarja
Jesse Klaver, wat een gluiperd vind ik dat brrr. Zolang hij fractievoorzitter is kan ik sowieso geen GL stemmen
Gewoon massaal op de nr 2 stemmen
Op de eerste vrouw die er volgens de peilingen buiten valt stemmen. Meer vrouwen in de politiek
Ja dat doe ik sowieso, maar alsnog geen gl voor mij denk ik, ik vind de koers van de partij onder Klaver ook niet chill
Ja, veel te populistisch. Allemaal van die lokkertjes om zieltjes te winnen, vind dat gewoon niet oké.
Ja precies dat, wekt juist wantrouwen op bij mij al dat soort acties.
Zoals die 10.000 euro voor 18jarigen. Ik wilde echt GL stemmen maar door dat soort rare acties niet meer. Nu twijfel ik enorm wat dan wel
Ja als ze dat geld nou zouden geven aan mensen die in 1993 zijn geboren…
Doe maar, ja.
Omg ik zit nu in een whatsapp groep voor een Corona proof baby shower. 2021 kan nu al niet meer stuk. Mag ik ook geld geven en dan weer vertrekken? Ik heb nu al 60 ongelezen whatapp berichten.
‘Ja maar maar maar al die progressieve wijven geilen toch ook op Justin Trudeau dus ook op mij dan toch’
Stuur; Mij niet bellen of interesseert mij 0.
Ik ben bijna 40 weken zwanger en dat is te zien. Vanochtend stond ik even te praten met de AH-bezorger, en hij zei ‘verwacht je nog iets?’ op iets wat ik zei, maar ik snapte niet wat hij bedoelde dus ik ging er vanuit dat hij op mijn buik doelde. En toen keek ik naar beneden en zei ‘ja ik ben deze week uitgerekend’ en toen keek hij ook en zei hij heel verbaasd ‘uh oh ja, gefeliciteerd!’. Hij had helemaal mijn buik niet gezien en toen voelde ik me zo iemand die iedereen er even op wil wijzen. Maar de ergernis is dat ik hier dus al de hele dag aan denk en het volgens mij over vijf jaar nog door mijn hoofd spookt. En dat ik nog steeds niet snap wat hij bedoelde met ‘verwacht je iets’.
Oh ja chill! Goeie haha.
Been there done that, vreselijk. Uiteindelijk een ‘drive thru’ gedaan, dat was best lachen maar al het geregel…