Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dit soort whatsapp-groepen maakt dat ik tegen de post-Corona tijd op zie.

2 likes

Echt hoor. Is er ook een mute knop voor grote fysieke groepen?

1 like

John vd Heuvel ook niet, missch hebben ze dezelfde stylist

1 like

Ze zijn wel allebei half Marrokaans kwam ik heel recent achter

Edit: niet dat ik een direct verband zie tussen half Marrokkaanse mannen en coltruien maar wie weet??

1 like

Ik kan gewoon niet meer inschatten waar ik s’avonds zin in heb? Ik heb allemaal lekkere dingen in huis maar toch heb ik iedere avond wel weer zin in iets wat ik niet heb.

Nu is het dit

11 likes

Ik zit dit as we speak te eten. Ik geniet wel beetje voor jou. Vind ze nog best taai dus mijn kaken lijden wel.

5 likes

Ohhh wat lekker :cry::cry::cry: wat heb je toch een fantastisch culinair leven

13 likes

Eerlijk dit is wel de oplossing van het probleem van @Karl_Lagerfeld, een voorraadkast zoals die van jou hebben. Altijd alles in huis

3 likes

Ooooh dit :heart_eyes::heart_eyes: ik kan het bijna nooit vinden in de winkel

Same. Zó irritant😑

1 like

High five nog geen oog dicht gedaan :sob: morgen ook nog eens eerste werkdag na oneindig vakantie kill me

2 likes

Dat ik gisteren mijn dure concealer in de wc heb laten vallen, nadat ik nr 2 had gedaan :neutral_face: En dat vanochtend mijn eyeliner uitgedroogd was én mijn kohlpotlood afbrak pfffff

9 likes

Mensen die hun winkelwagentjes na het boodschappen doen weer in de schone wagens schuiven in plaats van op de plek waar duidelijk staat aangegeven dat je daar je gebruikte winkelwagentjes moet laten :roll_eyes:

3 likes

Zat gister die film de Hel van 63 te kijken met onze Dirk Christiaan Zegers, en ik kon er niet over uit dat in de film zn ogen letterlijk bevriezen

TERWIJL hij een bril op zn hoofd heeft
Doe die dan op man omg

62 likes

Interner is zo sloom. Zowel mijn eigen als het internet van mij werk.schiet niet op zo

Omg ik krijg al tandpijn van hiernaar te kijken!!!

Ik krijg de hele tijd telefoontjes omdat een of andere pipo van een heel andere afdeling per ongeluk mijn telnr in zijn out of office heeft staan :joy: Zo dom

O huh en nu beweert hij dat het het telnr is van zijn achtervang. Wat irritant

7 likes

Anderhalf uur gewandeld en pijn in mijn heup. Ik word 30 dit jaar en het verval heeft ingezet hoor.

9 likes

Mijn moeders gedweep met een van mijn ex-vriendjes. Er bleek naderhand toch wat overlap te zijn geweest tussen mij en de volgende en daar heb ik mijn ouders nooit mee vermoeid en is verder ook afgesloten en niet erg nu maar nadat ze het de afgelopen weken een paar keer over hem heeft gehad heb ik echt zin om de vuile was incl soa-schrik etc even lekker met haar te delen. Heb helemaal geen zin meer om over hem te denken of praten. :face_with_symbols_over_mouth:

19 likes

Dat douglas mijn winkelmandje steeds leeg gooit, ik ga echt ooit wel bestellen, maar wacht nog even op korting ja

2 likes