Mijn moeder heeft net een kunstgebit en het past nog niet helemaal goed en daar kan zij ook niks aan doen maar die eetgeluiden, I can’t
Ik ben echt op een punt gekomen met mijn huis dat ik beter iedere dag een hotel kan gaan boeken. Kom ik thuis… IS MIJN WC OVERLOPEN?? Wc papier ligt in de keuken en als ik de wc nu doorspoel komt het naar boven in MIJN BAD
Neeeeee dat meen je niet!
Ik begin het echt irritant te vinden dat mijn huis altijd de locatie is om af te spreken met vrienden die een relatie hebben. Prima dat we bij mij chillen maar ik draai zo elke keer op voor de kosten van het chillen en ik ben mega skeer en m’n vrienden denken daar gewoon helemaal niet bij na en het bespreekbaar maken vind ik ook echt kut
Heet hij echt Dirk?
VHIG
Hmmm, vind wel dat dat moet kunnen! Is misschien even ongemakkelijk om over te beginnen, maar waarschijnlijk begrijpen je vrienden dat ook echt wel en hebben ze er gewoon niet over nagedacht. Ik ben zelf student, en wij gebruiken gewoon wie betaalt wat om alle uitgaves in te zetten. Maar een keer een tikkie is ook een idee anders?
Kun je niet vragen of ze de volgende keer iets kunnen mee nemen of de kosten splitten?
Ja misschien dat ik dat gedoe doe, vragen of zij dan toetje meeneemt oid. Ik bied dat bij een ander ook vaak aan dus vind dat niet eens zo’n raar verzoek.
Ja echt erg. Word er gek van. Zit nu op funda te kijken terwijl ik wacht op de loodgieter
Wandelaars die geen licht dragen en op het onverlichte fietspad lopen.
Ja ik vind dat een hele normale vraag. Al hoewel ik zelf dat allang had voorgesteld van zal ik wat mee nemen. Maar niet iedereen is helaas zo
Dat mijn vriend om 18:00 belt ik kom er zo aan (7 min rijden) en er nu nog niet is!
NEE niet je BAD!!
Dat ik veel moeders ken op de app (door school) die als profiel foto hun kinderen hebben, ik wil gewoon je eigen hoofd zien. Pas zo leer ik ze kennen en herkennen op het schoolplein
Ja laat de wc maar niet meer doorlopen, maar niet aan mn bad komen😭
Maargoed 200 euro verder en het is opgelost
Had je het al aangekaart bij je huisbaas?
Zodat hij het eens grondig aan kan pakken
Die hele nieuwe fascinatie van de Nederlander voor de Amerikaanse verkiezingen. Terwijl ze, als punt bij paaltje komt, hun eigen stempas niet meer weten te vinden en ergens een gaatje in hun drukke agenda moeten zoeken om te stemmen. MAAR Murica!!
Ja die moest ik wat vragen over hoe de riolering loopt en die zei echt letterlijk niks over geld en/of betalen. Maar ga nu echt actief zoeken naar een andere woning
Kom naar Bij1
Ik kan multitasken