Dan heb ik het uiteraard niet over jou, sgat. De hele wereld(politiek) is jouw playground.
Nee maar fair opzich.
Moet zeggen dat ik hier soms ook hard moet nadenken wie onze ministers allemaal zijn. Maar na 20 januari is het gedaan met de fun en verlangen we weer naar Herman de Schermman en de priemende vraag: is Schiermonnikoog weer de eerste gemeente die de uitslagen doorgeeft?!
Love alle politiek
Trouwens @Eddie of andere Belgen kan iemand een cursus Belgisch bestuur aanbieden want ik ben cluelesssss
Zou me niks verbazen als dat ook voor de Belgen zelf geldt
Wat vind jij intrigerend/het vertellen waard over onze politiek?
Vind je iets/iemand heel raar hier of geef je het alleen als voorbeeld dat het hier anders gaat
Vloer meenemen?
Haha welke gier doet dat? Heb ik nog nooit van gehoord
Studenten die 500 euro uitgeven aan een nieuwe vloer en de volgende 450 vragen om het over te nemen. Dit soort mensen
Bon
Maar buiten studenten toch niemand? Lijkt me echt teveel moeite om je vloer mee te nemen.
In mn broers huis had de vorige eigenaar ook de wcrolhouder en haakjes voor de gastendoekjes van de muur gemonteerd en meegenomen. Dat vond ik echt al absurd gierig en veel moeite.
Aan het feit dat er noten in mijn eten van thuisbezorgd zaten, dit niet stond vermeld bij de ingrediënten, ik 2 happen heb kunnen eten en al 1,5 uur lang buikpijn heb.
Haha ik vertel dit net tegen mijn vriend en hij voelt zich helemaal persoonlijk aangevallen; heb je die huizen daar wel eens gezien? Daar zou ik niet eens geld aan uitgeven om een vloer in te leggen
Oh, er volgt een waslijst aan andere voorbeelden nu.
Edit: “In België denken ze ook dat als je een paar rondjes rijdt in een auto met je vader dat je dan een capabele chauffeur bent.”
Oh heftig! Buikpijn is heel vervelend maar ook fijn dat je niet heftiger allergisch bent anders was je nog verder van huis. Heel slecht wel, ga je een klacht indienen?
Verder ken ik ook niemand die dat gedaan heeft, lijkt mij ook teveel moeite hoor. In mijn vorige huis nam de vorige bewoner de wc-bril mee, vond ik ook een toppunt.
Was het een huurhuis? Vaak moet je alles achterlaten in staat van hoe aangetroffen. Dus alle onzinhaakjes eraf halen. Niet omdat je ze gaat hergebruiken, maar omdat de huurbaas een sukkel is.
Zelfde als vloer. Die je toch niet gaat hergebruiken want lelijk geworden, verkeerd aantal m2.
Gordijnen horen toch ook niet bij het huis?
maar Duitsers nemen hun keuken mee
Ik verkoop mijn huis alleen inclusief vloer en crosstrainer/ handdoekrek op de eerste verdieping. Ding was een bitch om boven te krijgen.
Ohh ik dacht idd dat je het juist andersom bedoelde.
Ik heb toevallig precies vandaag mijn gordijnen van mijn huis van 3 jaar geleden die 30cm te kort zijn voor deze ramen in een tas voor de kringloop gedaan, zit je dus mooi 3 jaar met je niet passende laminaat/gordijnen waar je niks aan hebt als de volgende het niet wil. Echt irritant ja, dit is toch wel 1 vd weinige punten waarop de Belgen beter beleid hebben.
Ik denk bij dat vloer meenemen alleen maar wat als je net te weinig hebt en net die vloer is niet meer verkrijgbaar. Zit je dan met je vloer .
Ja helemaal waar wat je zegt, in eerste instantie zwol m’n keel ook een beetje op maar dat was gelukkig van korte duur. Krijg m’n geld terug maar heb het ook even bij thuisbezorgd zelf neergelegd incl foto van omschrijving van het gerecht.
Oh jawel, ook niet studenten doen dat. BIZAR.
Toen ik verhuisde naar een koopwoning vroegen degenen die in mijn huurappartement gingen wonen voor hoeveel ze de vloer konden overnemen. Ben je gek, alsof ik die eruit ga trekken.
Eén van mijn lievelingsfeitjes die ik ooit leerde bij maatschappijwetenschappen zijn de sancties in België als je niet gaat stemmen. Na vier keer niet stemmen ofzo kun je dus als sanctie een stemverbod krijgen. Vond dat behoorlijk ironisch.