Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Nee koop

Jaaa dit dus, dat is echt een heel gevaarlijke situatie. Al ligt in mijn geval de schuld deels bij mijzelf, had ook kunnen aangeven dat ik allergisch ben. Maar goed fout van hen is dat het er niet hij stond.

In Duitsland nemen bewoners bij een verhuizing vaak de hele keuken mee. Dat vind ik ook echt bizar, alsof die keuken ook weer precies in je nieuwe huis past :joy: Laminaat kan je vaak nog wel bijkopen als je nieuwe woning groter is, maar keukenapparatuur lijkt me dan nog moeilijker.

4 likes

Er is zo’n nummer dat constant op de radio komt en het haalt het BLOED ONDER MIJN NAGELS VANDAAN aaarghhhh. Ze zingt dan ‘foreeever yoooooooung’ maaaarrr ze zingt dus ‘forever joooongggg’, alsof ze een soort Louis van Gaal is met haar gebrekkige Engels. Foreveerrr jooonnggggg.

(Ben mijn frustratie nu weer kwijt).

Edit: blijkbaar zingt ze ‘forever yours’. Nou meidddd dat haal ik er niet uit.

8 likes

Ik had vorige week lopen shoppen bij dat Zalando pre-owned, maar nog niet besteld. Vandaag ging ik wat lingerie bestellen en toen ik ging afrekenen zat er opeens allemaal kleding bij die ik niet herkende en dus snel verwijderde. (Dacht dat het een bug was) Tijdens het verwijderen besefte ik pas weer wat het was, nét toen ik een supermooi rokje verwijderde.

Die moest onderdeel worden van mijn outfit als ik eindelijk voor het eerst met mijn vriend buiten de deur kan eten en is nu natuurlijk onvindbaar :sob:. Heb heel de selectie rokjes van dat pre-owned al gehad. Nouja. Laten we er dan maar vanuit gaan dat hij toch niet had gepast

Bij ons hadden ze ook alle peertjes en kroonsteentjes meegenomen

1 like

Dat iedereen de hele tijd persoonlijk kijkt hoe een maatregel uit pakt om er voor of tegen te zijn. Als de gemeenteregel ingaat kan ik niet meer bij familie langs. Als de avondklok komt kan ik niet meer naar mijn filmavond. Ja meid dat is precies het idee. Dat jij thuisblijft.

47 likes

KPN. Ik heb verdorie een bewijs van opzegging gehad en nu krijg ik een factuur voor dat abonnement. En kan ik er weer achteraan fietsen :unamused:

1 like

Vind ik ook altijd bij hoe mensen stemmen. “Ja normaal stem ik niet op partij x, maar nu passen ze goed bij mijn plannen”. Of “Waarom zou ik op partij y stemmen als ik daardoor meer geld (bv) kwijtraak”. Alsof het niet gaat om het totale plaatje en of mensen een wereldbeeld hebben die wisselt met het verkiezingsjaar.

8 likes

Broodzakjes waar niet eens een boterham in past. Tenzij je de boterham indrukt.

Dat mag de naam ‘broodzakje’ toch niet dragen

28 likes

Waarom kan ik niet onthouden dat als ik elke dag een banaan wil eten, ik zeven bananen bij de weekboodschappen moet kopen :angry: elke week te weinig

14 likes

Hahaha, zo waar! Probeer er ook maar eens aan uit te kunnen dat er 9 ministers van volksgezondheid zijn voor 11m mensen.

2 likes

Dat mijn hoogste oorlelpiercing wéér ontstoken is :sob: Heb er fout op gelegen ofzo en nu voelt het alsof er een tennisbal onder mijn huid zit :frowning_face:

Ik erger me ZO erg aan het fucking white male privilege hier op kantoor. Ik ben de enige vrouw tussen 8 mannen, en sinds mijn andere vrouwelijke collega vorig jaar is weg gegaan is het alleen maar erger geworden.

Ik ben vandaag voor de tweede keer weg gelopen van de lunch. Alles is fucking ongenuanceerd, vrouwen zijn er om te neuken, kinderen zijn iets wat vrouwen ‘moeten’ en waar zij zich maar naar schikken, te hard rijden en boetes sparen is cool en laat wilders maar aan de macht komen.

Ik zei er iets van voor de miljoenste keer en krijg terug ‘jij wilt het over handtasjes hebben natuurlijk’

ok.

27 likes

Dat we drie weken langer gesloten moeten blijven, en dat klanten in plaats van ‘Wat vervelend voor jullie!’ ons een berichtje sturen of we ze niet thuis kunnen piercen. Man man man, soms ben ik echt klaar met klanten.

4 likes

Hoe kan je met zoveel mensen werken op kantoor?
En bizar verhaal joh, gewoon direct melding van maken l.

3 likes

Ik zou niet rusten voordat ze allemaal een jaar lang wekelijks een gesprek moeten hebben bij HR om hierover te praten. Gadverdamme

3 likes

We zijn er nu niet meer met z’n allen, en we werken allemaal in onze eigen ruimte. Tijdens de lunch zitten we aan ons eigen tafeltje maar er wordt helaas van alles heen en weer geschreeuwd, ook over de chat. Ik heb ook al gezegd dat ik daar wel gewoon uit ga als dit zo door gaat, worden alleen maar domme kutgrappen in gemaakt

2 likes

we zijn een heel klein bedrijf, baas is net zo erg :sweat_smile: En er is geen HR, hele bedrijf bestaat uit die 8 man

Dat maakt het nog erger. Tijd voor een nieuwe baan?

5 likes