Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik ga lekker met de ergernissen vandaag: ik heb maar één bh die lekker zit en die heb ik uit zo’n bak bij de Lidl gevist. Geen idee van het merk of de maat, het labeltje is versleten.

Ik wil gewoon nog zes keer deze bh kopen

Edit: oke en heb nog één van de Livera die ook oké zit, maar uit het assortiment is natuurlijk

Nu met corona heb ik daar de energie ff niet voor maar zodra dit over is ga ik me daar maar eens op orienteren ja.

1 like

Bizar. Kan je dit aankaarten bij je baas? Of is dit ook zo’n kwal? Klinkt echt toxic!!! Goed dat je bent weggelopen. :heart::clap:t2:

Bizar zeg gewoon prinstscreens maken dit moet aangekaart worden hoor!

Ja maar bij wie? De baas is zelf ook een jonge gast en toen hij er nog was zei hij misschien niks maar gniffelde altijd mee.
Maar goed misschien is het slim om het alsnog aan te kaarten inderdaad want dit loopt de spuigaten uit.

Stom dat ik me ergens dan toch weer ‘de vrouw’ voel die gaat zeiken en klikken. Hate patriarchy

1 like

We hebben drie shops waarvan de huur moet betaald worden, dus het hit ons echt hard helaas :pensive:

Er valt helaas ook weinig te verdienen online, dus het is echt pittig.

Ze hadden het er gisteren wel in de persconferentie over dus laten we duimen dat we snel goed nieuws krijgen :heart:

1 like

Bij ons ook! Liepen we met de makelaar door een stikdonker appartement (het was oktober dus vroeg donker) voor de oplevering :sweat_smile:

Omdat ik last had van haaruitval heb ik een spray die ik elke dag op m’n hoofdhuid moet spuiten. Er staat ook in de bijsluiter dat je hierdoor haar kunt krijgen op andere plekken.

Nou dat is inderdaad zo. M’n hele gezicht zit onder het haar :sob: Boven mijn wenkbrauwen, onder m’n ogen, bakkebaarden, wangen, kaaklijn en de achterkant en zijkant van mijn nek.

Zo’n spray nevelt toch alle kanten op blijkbaar. Misschien vanaf nu sprayen met een doek op mijn gezicht.

Hahaha eh nou

Is Vlaanderen nou rechtser dan Wallonië?

Heb je ook nog te maken met de taalgebieden?

Vlaanderen stemt wel rechtser dan Wallonie in ieder geval (in Vlaanderen zijn nva en Vlaams Belang samen erg groot, in Wallonie is dat eerder PS).

1 like

Oh wat balen :frowning: Zou het misschien ook kunnen komen door de ingredienten? Dat die door je lijf worden opgenomen en dus voor meer haargroei zorgen overal?
Maar sowieso is met handdoek proberen een goed idee natuurlijk :slight_smile:

Maar is het echt toenemende haargroei of zijn het vezeltjes (oid) die uit de bus komen? De vriend van een vriendin heeft ook zo’n bus met vezeltjes en die spuit altijd op de gang omdat het zo vlekt!

Van die mensen die breed naast elkaar lopen op een fietspad. En denken dat zij de enige zijn die daar lopen. En als je dr aan komt fietsen moet je keihard bellen voor je leven , en dan draaien ze eerst heeeel langzaam om. Kijken je aan van " Naaah doe eens rustig" en als je dan net niet van je fiets valt omdat je zo langzaam rijd gaan ze eindelijk aan de kant.
Maar ze kijken verder ook niet of er iemand achter je aan komt ofzo. Nee zodra jij of je voorganger voorbij is staan ze hup binnen 1 sec weer naast elkaar.

14 likes

Gewoon tegenaan fietsen met uitgestoken knie

3 likes

Mensen wie 0 moeite doen om ook even 2 passen naar de zijkant te doen wanneer je diegene passeert om de 1,5m te behouden. Ik loop al een halve meter in de berm, ga zelf dan ook ff aan de rand van de stoep lopen

42 likes

Wat is dat voor spray? Via de huisarts?

Dat mijn moeder recent diamond painting heeft ontdekt en me nu om de paar dagen bestookt met vage bestellingen als ‘‘kan je op diam de grote wolf voor mij bestellen?’’ Ze doet dit steeds zonder een concrete link door te sturen dus ik zit maar in de rondte te googelen naar een site die niet bestaat. Als ik haar vraag om me de link te sturen van wat ze wil in plaats van een vage omschrijving, snapt ze niet wat ik bedoel. Ik heb haar al met screenshots getoond hoe je een link uit de adresbalk kopieert en plakt in een WhatsAppgesprek maar ze snapt het niet of wil de moeite niet doen. Zo frustrerend.

De vorige keer dat ik dat deed kwam ik op het nieuws.

9 likes

Hier laatst twee halfdove boomers die de bel niet hoorden tot we dichtbij waren, zich toen de pleuris schrokken en de man met het uitmuntende commentaar komt om de volgende keer eerder te bellen :roll_eyes: en dan helemaal uit z’n plaat gaan als je zegt dat gedaan te hebben en het misschien verstandiger is om aan de overkant te gaan lopen.

3 likes