ze zegt toch haargroei
Leek me zo onwaarschijnlijk, had nog nooit van een middel gehoord dat haargroei creëert
Maar als ze dat zegt dan is het toch zo? Het heet overigens minoxidil en het is bij de apotheek te krijgen.
Maar echt. Mijn vriend en ik gaan altijd achter elkaar lopen, en zelfs dan lopen vaak stellen alsnog dwars door me heen of nul moeite om opzij te gaan.
Het is dat het coronatijd is en ik geen zin heb in een discussie met consumptie, maar word er echt link van.
Ja of hardlopers die hijgend op 30 cm afstand passeren
Te veel meetings met video deze week. Ben er zo klaar mee. Zo gaar als een appeltaart
Ik heb eens bijna een vrouw aangereden met mn fiets. Ik fietste gewoon op t fietspad en die vrouw besloot, zonder te kijken, het fietspad over te steken. Net terwijl ik langs haar fietste. En get this, ze riep beledigd “heb jij geen bel?!”. Ohja klopt…was even de verkeersregel vergeten dat je naar voetgangers moet bellen voor t geval zij willen oversteken zonder te kijken
Waarschijnlijk is het van Esmara! Daar heb ik iig een Lidl bh van, volgens mij is dat hun bhmerk
Aaah thanks! Hopelijk vind ik hem dan!
Mensen die zonder te kijken oversteken op een fietspad zijn sowieso the worst, ik fiets altijd lekker hard door. Een keer zat ik superkwaad op de fiets en stak een man die me aankeek expres over. Had geen zin om af te remmen omdat hij bewust doorliep en reed hem tussen zijn benen aan. Hij natuurlijk boos, ik zeggen dat het een fietspad is en ik had verwacht dat hij zou stopen, maar toen was ik ineens een kankerhoer. Is goed vriend
Ohja bedankt 🥲 moet ie bij een auto proberen! haat dat schelden sowieso. Het is me nog n keer gebeurd dat er een vrouw zomaar overstak. Ben toen uit schrik uitgeweken in de berm. Die vrouw zelf was zich wel helemaal lam geschrokken, bood haar excuses aan en vroeg of het ging. Die heb ik t wel vergeven
Oh jee dat hoop ik toch niet! Zal het eens aan m’n dermatoloog vragen, heb volgende maand een vervolgafspraak.
@MadameMignon Nee het is echt een spray die de haargroei stimuleert, geen vezeltjes.
Haha als het vezeltjes waren dan zou ik er toch niet zo van balen want dat was je er zo af.
Deze:
Kun je zelf kopen. Maar zou het eerst met je huisarts overleggen mocht je er interesse in hebben. Je moet het je hele leven blijven gebruiken. Als je stopt schijnt je haar weer uit te vallen. En misschien heeft de haaruitval een andere oorzaak. Zou dat eest goed onderzoeken. Mocht dat de reden van je vraag zijn. Misschien vroeg je het daar helemaal niet om, dan sorry!
Ik hoop het ook niet hoor! Maar wel het navragen waard denk ik Hopelijk kan de dermatoloog je verder helpen hiermee!
Ik stond aan de kassa te wachten, is het mijn beurt maar 't omaatje voor me stond 30 cm verder haar spullen nog in te pakken. Dus ik wacht, want anderhalve meter. Gebaart die kerel aan de kassa dat ik moet doorkomen met m’n spullen want "mevrouw bijt niet hoor "
Ik kon gewoon niks zeggen, zegt die rakker “is een grapje hoor” Als we niet al bijna een jaar anderhalve meter afstand houden zou ik 'm vragen of ie de laatste tijd wel eens een krant heeft gelezen.
Oma was ook een kutwijf trouwens met haar masker onder haar neus.
Hahaha die laatste zin
Kun je ze niet opnemen en naar hr sturen?
Op die site staat niet geschikt voor vrouwen? Er zit hier iemand die het gebruikt toch?