Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Sowieso mensen die lopen op een fietspad. Ik ga toch ook niet fietsen op de snelweg. En nee dat is niEt AnDerSss.

5 likes

Hahaha jaa idd. Ga dan naar een goeie wandelroute. En als dat niet mogelijk is of je moet een stukje over een pad waar ook mensen fietsen wees dan gewoon alert.

Ja die iemand ben ik, heb het er al vaker over gehad. Er staat inderdaad niet geschikt voor vrouwen maar dat is achterhaald. Dit heb ik besproken met mijn dermatoloog.

Edit: vast goed bedoeld maar ik weet wel wat ik op m’n hoofd spuit, ik gebruik niet zomaar iets. Vandaar dat ik anderen als ze ernaar vragen altijd zeg dit eerst met de HA te bespreken.

10 likes

Ja. Er lopen in deze vinex ook zo veel mensen met kinderwagens over het fietspad terwijl er letterlijk overaaaaal direct naast keurige stoepen zijn. Ik snap wel dat een fietspad ‘gladder’ is en dat dat fijner wandelt maar ze zijn fietsers gewoon tot last. Het is een soort NK slalommen op een fietspad met al die vreselijke egoïstische rotzakken.

5 likes

Wat ook een grote verkeersergernis is wanneer mensen die voorrang hebben, die voorrang niet nemen. Men komt van rechts, ik stop, men stopt, en dan schiet niemand er iets mee op want je blijft maar naar elkaar zwaaien ‘ga maaaar’ ‘nee ga jij maar’ ‘gaaaaaan potverdorie domme trien’.

17 likes

Ja dit! En vooral oudere vrouwen die voorrang hebben op de fiets, maar dan afstappen en bang gaan staan kijken of lopen met de fiets aan de hand.

Ook een ergernis is dat iedereen deze regel vergeet. En vooral die schijtfietsers, ik kreeg laatst voorrang van een fietser van links en ik was helemaal in de war. Ik neem hem dan wel gewoon, maar het is echt zeldzaam.

1 like

Ik neem altijd voorrang maar dan zegt mijn vriend altijd ‘vOoRrAnG nEeM jE nIeT, vOoRrAnG kRiJg Je.’ Nou dat is dus niet waar, als ik het niet neem dan krijg ik het nooit en stond ik al sinds 2010 te wachten op de straathoek.

15 likes

Precies dit! Ik krijg altijd commentaar als ik in de stad rij en hij is erbij. Ik heb geen tijd om te wachten tot ik voorrang krijg want over een half uur moeten we ergens zijn vriend.

2 likes

Mijn vriend doet dit ook, die gaat dan overal weifelend stilstaan om te kijken of hij wel echt voorrang krijgt, of heel twijfelend z’n gas loslaten als hij denkt dat iemand vanaf de rechterbaan naar links wil terwijl dat eigenlijk niet past, waardoor andere mensen weer gaan twijfelen over hun acties en ineens hele onverwachte dingen gaan doen. En dan zeg ik dat hij agressiever moet rijden, maar hij grijpt dan al die rare acties van andere mensen aan om te vinden dat hij juist nog voorzichtiger moet rijden, en wil maar niet begrijpen dat die mensen al die rare acties alleen maar uithalen omdat hij zo weifelend rijdt.

5 likes

Oh! Lekker dom van mij. Ik dacht dat degene die erover begon iemand anders was. Wat raar dat dat er nog staat als dat al achterhaald is trouwens.

No worries! Ja die tekst op zo’n bijsluiter schijnt niet vaak ge-update te worden, vandaar :blush:

Ja helaas heb ik er mee te maken maken vanwege ( vermoed ik) mijn trage schildklier. Ik ga het sowieso nog bespreken met mijn huisarts. Bedankt voor het delen!

1 like

Mijn man die chocolade eet. Die eetgeluiden :sob:.
Oh en ik wil afvallen, dus ik neem geen chocola. Daardoor ben ik sowieso chagrijnig.

Omg een vriendin stuurt dit heeeeerlijke recept voor shakshuka :sob:

Heel treurig

16 likes

Alsof smaak op de bon is.

6 likes

Ah wat vervelend voor je. Sterkte! Hopelijk vind je snel een goede oplossing.

Hoezo hebben ze het op tv nu alweer over valentijnsdag. Rot op

2 likes

Tjonge, als je al die smaakmakers maar in de voorraadkast hebt staan!

4 likes

De paaseitjes liggen in al in de winkel dus dan valt Valentijn nog mee.

1 like