Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Maar paaseitjes vind ik lekker dus dat mag

1 like

Chickslovefood

Chicksdonotlovesmaak

Niet eens een beetje zout en peper :sweat_smile:

11 likes

Er is maar één tweetalige partij in België??? Is dat waarom het zo moeilijk is met de regering in België, niemand haalt een meerderheid omdat iedereen maar naar de helft van het land communiceert?
Of ligt dat weer aan wat anders

1 like

Of met een pipet doen? Ik had deze spray ook onlangs opgezocht nav jouw berichtje onlangs en YouTube-videos gekeken. In een faq van een dermatoloog werd als tip gegeven om het dopje, nevel-ding eraf te halen. En missch langer wachten totdat het droog is?

1 like

https://youtu.be/QlwHotpl9DAhttps://youtu.be/QlwHotpl9DA vanaf 1.15 wordt de structuur van de politiek uitgelegd

https://www.youtube.com/watch?v=2ehWO-f_6uk hier wordt duidelijk uitgelegd waarom er 6 regeringen zijn in België: waals, vlaams (= nederlands gewest), duits, brussels, federaal en frans gewest

Bad en wc zijn weer verstopt :crazy_face:

Nog leuker toen er nog zwermen toeristen in Amsterdam waren, dat je belt en ipv dat ze opzij gaan ze zo voor je fiets springen. Ik ben vaak genoeg daardoor (express) vol tegen een toerist op gefietst. Vooral degene die mij recht aankeken en ipv opzij gewoon vol voor mij gingen staan en schaapachtig stonden te kijken terwijl ik met een vaartje al bellend er aan kwam.

7 likes

Weet je zeker dat er niet ergens een lijk gedumpt is ofzo. :nauseated_face: Sterkte iig. Ik had bij mijn ouders regelmatig dat er stukjes :poop: door het doucheputje naar boven kwamen en daar krijg ik nog wel eens flashbacks van.

4 likes

Hebben jullie toevallig een beerput? En zo ja, wanneer is deze de laatste keer geleegd?
Wij hebben hier een periode superveel last van gehad (om de paar dagen), maar sinds we hem hebben laten legen geen een keer meer verstopt toilet gehad.

Omg dat is echt echt heel erg vies :exploding_head::flushed: en ik denk dat er gewoon ergens een enorme haarbal van mij vast zit in het riool ofzo.

1 like

Nee gewoon een normale afvoer naar de riolering maar alles in dit huis is een beetje knullig gemaakt/aangelegd.

Oh wat slim! Werd die tip gegeven vanwege de haargroei waar je het niet wilt?

En wat zou langer wachten uit moeten maken, langer wachten waarmee en waarop?

Maar pippetje is geen slecht idee!

1 like

Ik wil een rekening bij Knap opzeggen en als ik dat wil doen moet ik inloggen met een reader, die heb ik niet/ben ik kwijt dus ik wil een nieuwe aanvragen en dan staat er “we gebruiken geen readers maar want je bevestigd opdrachten makkelijk via de app”, waaaaaarom moet ik dan wel een reader gebruiken :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

1 like

Chickslovefood is sowieso overrated. Ik heb een paar recepten van ze geprobeerd maar allemaal zo smaakloos. Weinig ingrediënten oké, maar dat is geen excuus voor geen smaak.

1 like

Ik heb wel echt een paar favorieten gerechten van hen, maar ik ben een simpele eter haha! De pistache burrata salade is bijvoorbeeld echt heerlijk.

1 like

De filmpjes van @stervis zijn duidelijker wrs (sorry, heb ze niet bekeken), maar alle andere partijen zijn gesplitst. Je kan vanuit Vlaanderen niet stemmen op een Waalse partij en vice versa (simpel uitgelegd, je zit inderdaad met die gewesten en gemeenschappen), er is geen federale kieskring zoals dat heet. Je hebt zelfs provinciale kieskringen, wat wil zeggen dat je enkel kan stemmen op mensen die opkomen in jouw provincie.

Reactie

Nou meer ivm beter kunnen richten werd er gezegd dacht ik. Het is niet de bedoeling dat de vloeistof je eigen haar raakt, omdat er dan meer zuurstof heen gaat- voor bestaande haarzakjes niet nodig, zelfs schadelijker dus echt alleen op het kale plekje kunnen smeren dmv pipet.

Ja droogtijd: in het filmpje werd ook aangeraden om de foam te gebruiken, ipv de lotion. Was een Amerikaans of Aziatisch filmpje dus geen idee of dat hier ook bestaat. Grote voordeel vd foam was snellere droogtijd, dus zodat je snel weer verder kan ipv laten drogen. Ik kan me wel voorstellen dat een lotion/vloeistof sneller druppelt/doorloopt naar andere plekken en stukjes huid. Ipv foam dat “plakt”

Ik lees op i-net wel dat de werkzame stof in je bloedbaan terecht kan komen en zo dus op overige plekken ook ongewenst haargroei kan meebrengen maar geen idee of dit echtt waar is !? Ergens denk ik, je sprayt het toch alleen op je huid. Evt nare bijwerkingen kunnen wel weer zijn hart/vaat issues missch dus komt ergens wel in je bloed terug. Kortom, goed als je dit bespreekt met je arts voordat ik het verkeerd heb begrepen :slight_smile:

1 like

Je kunt instellen dat je een melding krijgt als ze iets nieuws post of een story maakt!

2 likes

Grote labels in onderbroeken. Kan dat niet wat kleiner?

9 likes

Ik ben opgegroeid met :
afbeelding

Maar in nl hebben we het nu ook en heet het MELKSCHIJFJE?? Smerig woord. Maar als ik naar mijn vriend roep of hij een milchschnitte mee wilt nemen uit de koelkast snapt hij het niet en moet ik melkschijfje hardop zeggen :nauseated_face:

28 likes